Volgens mij blijft het een beetje zitten na het wassen ofzo zag ik laatst. Je mort het wel heel royaal aanbrengen enzo.
âYou can just buy it bij de appieâ ![]()
Wel een gemiste kans dat ze het daar geen keesscheef noemen. Met hun goeda tjies.
Ik was mijn haar ook eens per 3/4 dagen en gebruik de Dreamcoat 2 wasbeurten later weer
Gebruik je spanning op je haar tijdens het föhnen? Dus een borstel die je strak trekt zeg maar. Als je het gewoon föhnt zonder borstel of heel losjes dan doet het niks, maar als je het met een ronde borstel echt pluk voor pluk doet dan zou het wel moeten werken.
Dat is ook mijn reden om vroeg te beginnen idd en als anderen later beginnen prima. Vond alleen vandaag opvallend dat de mensen die verder moeten reizen er normale tijd zijn en de mensen die 15 min van werk wonen 1,5 uur later zijn want sneeuw.
Ik voel me echt geen betere werknemer omdat ik vroeger begin dan anderen want ik krijg er echt geen cent meer voor. Vind vooral fijn dat ik dan vroeg naar huis kan.
Oh ja maar ik heb zelf het idee dat mensen die vlakbij hun werk of school wonen wat lakser zijn. De kinderen die vroeger dichtbij school woonden waren ook bijna standaard te laat. Die zijn gewoon verwend en denken dan niet na over dat het reizen ook tegen kan zitten haha
Ja zo herkenbaar. Ik ben altijd 20 min te vroeg op werk want ik moet met de trein en ik wil die niet missen, terwijl toen ik nog werkte op fietsafstand ik alllltijd te laat was. Dan denk je ik trap wel wat harder maar je haalt het echt niet meer in
Nee hoor niet fake. Met de juiste producten werkt het gewoon. En krullen zijn van nature wat pluiziger dan steil haar.
ik ga echt stuk hahaha ik heb nog nooit mensen zo zuur gezien over zoiets onbenulligs oh mijn god
Succes iedereen die gaat fietsen of die het openbaar vervoer nemen
Zal ik nu boodschappen doen voor code oranje begint? Ăn het weekend is de hel dus dat valt eigenlijk al af. Ben in minder dan een uur weer thuis gok ik
Eerlijk ik zie het verschil tussen 18 en 22 ook niet meer hoor ![]()
Maar als iemand zegt dat die jonger wordt geschat en daarom moet lachen is dat toch geen humble brag? Want daar schijnen de meesten hier echt een ontzettende hekel aan te hebben als iemand humble bragt over jonger geschat worden
maar dit was geen humble brag, toch.
Ik kan sowieso tussen de 18 en 35 geen leeftijd schatten.
Nee ik zag t niet als humble brag, ik vond het meer aandoenlijk van âben geen 18 meer, ben al 22!â Terwijl voor veel mensen dat verschil gewoon heel klein is en niet te zien haha
Shit ik word zwaar gestrest wakker, moet heel de dag nog werken, vanavond afgesproken met mensen, zijn ze onder mij een pand aan het renoveren en het gaat er nu al hard aan toe en ik moet voor morgen nog spullen inpakken om te verhuizen maar heb geen idee wanneer. Oh en heb daardoor al geen fiets meer en precies nu staken de bussen. Okeeee wordt een leuke dag ![]()
![]()
De trein die ik wilde halen vervalt dus ik moet eentje eerder en nu heb ik weer maar 9 min om me klaar te maken. Love my life
Nee echt medelijden met die 17jarige AH medewerkers die dan moeten inschatten of iemand zân id kaart moet laten zien. Zeker als mensen dan zich gaan gedragen als een kleuter met hun: serieus? Ik ben allang 29 hoor
Oh zo haha