Wat je even kwijt wil #63

Ik dacht altijd dat dat Blue Monday onzin was, maar onderhand is het gewoon een hele blue week geworden joh. Bijna iedereen om me heen is deze week getroffen door allerlei heftige en onverwachte gebeurtenissen of zit om andere redenen in de put. Kan dit aub stoppen :weary:

5 likes

Retrograde?

1 like

Ik zou bijna in die shit gaan geloven ja :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb zojuist mijn laatste werkdag gehad op een behoorlijk intense werkplek. Nu heb ik gewoon 2,5 maand vrij waarvan ik 2 maanden in Mexico door ga brengen!!! :grin: :grin: :grin:

Normaal zou ik het vieren met alcohol, maar ik doe mee aan dry january. :smiling_face_with_tear:

85 likes

Heb je nog een beetje een leuke verjaardag @zaatar ?

3 likes

Lief, ja! Nu uit eten met mijn ouders en oma, Afghaans dus helemaal zin in en verder een hele relaxed dag gehad :star_struck:

17 likes

Ligt toch maar net aan je baan? Bij ons is 07:00/08:00 normaal.

2 likes

Dan alsnog vind ik het judgy dat je zegt “netjes” om 7u terwijl 8u dus ook kan. Uiteraard snap ik ook wel dat niet iedereen het geluk heeft om zelf te mogen bepalen hoe laat je binnen komt wandelen. Heb alleen een heel erg hekel aan dat principe van “hoe vroeger je begint des te betere werknemer je bent”.

26 likes

Nooo!!! Ik wil dit echt eens volhouden, dus 2 feb ga ik losssss

3 likes

Ja godsamme m’n huisgenoot kondigt net aan dat ze op zoek is naar een huis met haar vriend, echt zo weinig zin om voor de vierde keer in iets meer dan een jaar een nieuwe huisgenoot te zoeken :sob:

1 like

Ik ben onlangs 22 geworden en een medewerker op de luchthaven vroeg me net of ik al 18 was :rofl::sob:

Hopelijk blijft dat jonger schatten ook als ik ouder word ahaha

3 likes

My fucking god. Rijdt net een of andere domme snol met een rotgang de rotonde op waar ik rijd en voorrang heb. Ze kon maar nét remmen, stond al helemaal op het fietspad. Dus ik toeteren toen ik er af reed, zij gaat handgebaren maken en me volgen?!?! Ben je fris in je bovenkamer?! Ze draaide weer om toen ik mijn wijk in reed km verder. Maar nu ben ik dus bang dat ze m’n kenteken heeft genoteerd en m’n auto morgen onder de krassen zit ofzo :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Jaaaa daar gaan we weerrrr! Kom maar door, wie bied?

? Ehm

2 likes

Terugkomend iets dat ik word zo jong geschat.

2 likes

Boeiend?

3 likes

Ja

3 likes

Haha en 18-22 is nou ook niet zo’n shocking verschil

9 likes

Jawel joh kwart van je leven op deze leeftijd

Nee precies allebei kindjes.

4 likes