Ik was ook gewoon vergeten hoe jong veel 18-jarigen eruit zien (heb geen mensen in die leeftijd in m’n omgeving). Ik moest een hoorcollege geven aan eerstejaars hbo’ers en dacht echt even huh hoe zijn jullie al 17/18. Ik schat adolescenten denk ik standaard jonger dan ze daadwerkelijk zijn.
Het is te laf voor het opbiecht-topic maar we gaan dit weekend voor de verjaardag van mijn vriend zijn oma naar zo’n buffet-brunch bij Van der Valk en ik kijk er gewoon naar uit ![]()
Het sneeuwt fucking hard en ik moet 40km rijden aah
Haha ik heb ooit achter de kassa iemand gevraagd om zn id voor sigaretten, diegene was 35 ofzo. Maar je moest het tot de 25 vragen en er waren vaak mystery shoppers (locatie naast een school). En kinderen die met autosleutels zwaaiden want “hun id lag nog in de auto”, echt alle mogelijke smoezen. Dit in combinatie met mijn totale onvermogen om leeftijd in te schatten was wel soms ongemakkelijk hahah.
Jaloers
De kou is helemaal in mijn botten getrokken. Ik krijg het in geen mogelijkheid warm.
Omg ik wist niet dat je daar zo heen kon. Lijkt me echt geweldig.
Super lekker toch
Mijn vriend was gisteren in Brussel voor werk en ik heb zo heeeerlijk geslapen omg haha
ik denk dat ik friet ga halen voor lunch, wat een takkeweer
Ik vind het altijd geweldig in frankrijk en italie als ik in een hotel zit maar wist niet dat je het zo los kon doen haha.
Wow, ticketswap heeft tegenwoordig loterijen?!
Morgen komt mijn elektrische fiets en ik kan echt niet wachten.
En het is zo donker vandaag! Moet bijna alle lampen in huis aan doen
Ik snap dit nooit!!! Waarom supporten vrouwen elkaar daar niet meer in
ik heb dit ook zo regelmatig na een avondje met vriendinnen ofzo
Elke week zie ik twee gymleraren lesgeven aan een klas pubers. En ik vraag me af of ze hun werk leuk vinden, want volgens mij bestaat hun hele werkdag uit schreeuwen dat die kinderen op moeten schieten en moeten luisteren.
En hoe houdt je stem dat vol?
Ik heb vanochtend een kop staart botsing gehad. Ik was al een beetje bang voor de gladheid en reed al zoo voorzichtig en langzaam. De weg was heel goed te doen maar opeens één kruispunt was superglad, ik gleed compleet weg tegen mn voorganger aan.
Voorganger had gelukkig zelf niks en ook geen schade. Ik heb kleine schade maar het valt allemaal best mee omdat ik tegen zijn aanhanger getikt ben, dus laag raak-punt. Maar toch ben ik al de hele middag huilerig erdoor.
En mijn auto staat daar nog ergens bij een tankstation omdat ik niet naar huis durfde te rijden, dus mn man heeft me opgehaald, maar heb al de hele tijd stress dat ik die dus nog moet gaan halen ![]()
Jeetje dat is schrikken. Houd wel even in de gaten dat je geen lichamelijke klachten krijg. Probeer nu maar eerst jezelf te kalmeren (serie kijken of zoiets)
Ik hielp vandaag een toerist die verdwaald was en vond 1 seconde later 15 euro op de grond. Dat noem ik nou goede karma (ja heb gecheckt of de eigenaar in de buurt was maar niemand te vinden).