Ik zie zelden een curly girl methode aanhanger zonder pluis
https://vm.tiktok.com/ZMYe5HL6A/
Helemaal een life hack voor een kaasschaaf⊠hebben ze dat niet gewoon bij de target ofzo dan.
Ja die dingen bevallen me echt allebei heel goed! Vooral die dreamcoat. Dat is echt top spul. K18 heb ik nu twee keer gebruikt, en denk wel al iets van verbetering te merken maar is misschien wat vroeg.
En het is wel duur allemaal maar mn haar is helemaal slecht geworden na mân bevalling en ik wil wel graag blond blijven
Ik heb nu voor de 2e x die dreamcoat gebruikt door @Karl_Lagerfeld en @Spaarlamp en heb dus echt het idee dat het echt goed werkt. Bijna geen pluis en ik ben vaak echt een schaap met dat regenachtige weer van vorige week. Vraag me alleen af hoe vaak ik het moet gebruiken, want staat 3-4 shampoos maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen dus lijkt me dat ik het dan elke x na het wassencmlrt gebruiken?
Maar die rozemarijnolie, dreamcoat en ook de Dyson airwrap hebben echt een positief effect op mijn haar.
Haha, al die reacties ook, alleen maar Nederlanders en Scandiâs
Op mijn werk is het: Hoe vroeger je begint, hoe vroeger je klaar bent. Dat is voor mij echt wel een goede reden om dus vroeg te beginnen. Voordat ik een kind had startte ik altijd om 7 dan was ik om 3 uur klaar en dan had ik nog heel de middag. Vooral in de winter fijn want dan zie je nog eens daglicht.
Hoe vroeger ik begin hoe vroeger ik wegga, joeee. Ik was eerst ook zo hoor, VROEG OP KANTOOR LAAT ERG WERKE WERKE WERKE. Maar het brak me op en ik dacht; wtf doe ik. dus als ik vroeg binnen ben ga ik ook lekker vroeg weg
Heb deze cadeau gedaan aan een Amerikaanse vriendin.
Zij kende het in ieder geval niet.
Ze zegt dat het een echt party trick is als ze deze op feestjes tevoorschijn tovert
Volgens mij blijft het een beetje zitten na het wassen ofzo zag ik laatst. Je mort het wel heel royaal aanbrengen enzo.
âYou can just buy it bij de appieâ
Wel een gemiste kans dat ze het daar geen keesscheef noemen. Met hun goeda tjies.
Ik was mijn haar ook eens per 3/4 dagen en gebruik de Dreamcoat 2 wasbeurten later weer
Gebruik je spanning op je haar tijdens het föhnen? Dus een borstel die je strak trekt zeg maar. Als je het gewoon föhnt zonder borstel of heel losjes dan doet het niks, maar als je het met een ronde borstel echt pluk voor pluk doet dan zou het wel moeten werken.
Dat is ook mijn reden om vroeg te beginnen idd en als anderen later beginnen prima. Vond alleen vandaag opvallend dat de mensen die verder moeten reizen er normale tijd zijn en de mensen die 15 min van werk wonen 1,5 uur later zijn want sneeuw.
Ik voel me echt geen betere werknemer omdat ik vroeger begin dan anderen want ik krijg er echt geen cent meer voor. Vind vooral fijn dat ik dan vroeg naar huis kan.
Oh ja maar ik heb zelf het idee dat mensen die vlakbij hun werk of school wonen wat lakser zijn. De kinderen die vroeger dichtbij school woonden waren ook bijna standaard te laat. Die zijn gewoon verwend en denken dan niet na over dat het reizen ook tegen kan zitten haha
Ja zo herkenbaar. Ik ben altijd 20 min te vroeg op werk want ik moet met de trein en ik wil die niet missen, terwijl toen ik nog werkte op fietsafstand ik alllltijd te laat was. Dan denk je ik trap wel wat harder maar je haalt het echt niet meer in
Nee hoor niet fake. Met de juiste producten werkt het gewoon. En krullen zijn van nature wat pluiziger dan steil haar.
ik ga echt stuk hahaha ik heb nog nooit mensen zo zuur gezien over zoiets onbenulligs oh mijn god
Succes iedereen die gaat fietsen of die het openbaar vervoer nemen
Zal ik nu boodschappen doen voor code oranje begint? Ăn het weekend is de hel dus dat valt eigenlijk al af. Ben in minder dan een uur weer thuis gok ik