Wat je even kwijt wil #63

Eerlijk ik zie het verschil tussen 18 en 22 ook niet meer hoor :older_woman:t3:

7 likes

Maar als iemand zegt dat die jonger wordt geschat en daarom moet lachen is dat toch geen humble brag? Want daar schijnen de meesten hier echt een ontzettende hekel aan te hebben als iemand humble bragt over jonger geschat worden :joy: maar dit was geen humble brag, toch.

6 likes

Ik kan sowieso tussen de 18 en 35 geen leeftijd schatten.

10 likes

Nee ik zag t niet als humble brag, ik vond het meer aandoenlijk van ‘ben geen 18 meer, ben al 22!’ Terwijl voor veel mensen dat verschil gewoon heel klein is en niet te zien haha

5 likes

Shit ik word zwaar gestrest wakker, moet heel de dag nog werken, vanavond afgesproken met mensen, zijn ze onder mij een pand aan het renoveren en het gaat er nu al hard aan toe en ik moet voor morgen nog spullen inpakken om te verhuizen maar heb geen idee wanneer. Oh en heb daardoor al geen fiets meer en precies nu staken de bussen. Okeeee wordt een leuke dag :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

De trein die ik wilde halen vervalt dus ik moet eentje eerder en nu heb ik weer maar 9 min om me klaar te maken. Love my life

1 like

Nee echt medelijden met die 17jarige AH medewerkers die dan moeten inschatten of iemand z’n id kaart moet laten zien. Zeker als mensen dan zich gaan gedragen als een kleuter met hun: serieus? Ik ben allang 29 hoor

6 likes

Oh zo haha

7 likes

Ik was ook gewoon vergeten hoe jong veel 18-jarigen eruit zien (heb geen mensen in die leeftijd in m’n omgeving). Ik moest een hoorcollege geven aan eerstejaars hbo’ers en dacht echt even huh hoe zijn jullie al 17/18. Ik schat adolescenten denk ik standaard jonger dan ze daadwerkelijk zijn.

1 like

Het is te laf voor het opbiecht-topic maar we gaan dit weekend voor de verjaardag van mijn vriend zijn oma naar zo’n buffet-brunch bij Van der Valk en ik kijk er gewoon naar uit :smiling_face_with_tear:

33 likes

Het sneeuwt fucking hard en ik moet 40km rijden aah

2 likes

Haha ik heb ooit achter de kassa iemand gevraagd om zn id voor sigaretten, diegene was 35 ofzo. Maar je moest het tot de 25 vragen en er waren vaak mystery shoppers (locatie naast een school). En kinderen die met autosleutels zwaaiden want “hun id lag nog in de auto”, echt alle mogelijke smoezen. Dit in combinatie met mijn totale onvermogen om leeftijd in te schatten was wel soms ongemakkelijk hahah.

1 like

Jaloers

6 likes

De kou is helemaal in mijn botten getrokken. Ik krijg het in geen mogelijkheid warm.

7 likes

Omg ik wist niet dat je daar zo heen kon. Lijkt me echt geweldig.

1 like

https://www.valkexclusief.nl/restaurants/lunchbuffet/

6 likes

Super lekker toch

5 likes

Ontbijtbuffet daar is ook heel leuk! Veel plezier alvast @Keroppi

2 likes

Mijn vriend was gisteren in Brussel voor werk en ik heb zo heeeerlijk geslapen omg haha

9 likes

ik denk dat ik friet ga halen voor lunch, wat een takkeweer

17 likes