Wat je even kwijt wil #63

Ik vind het altijd geweldig in frankrijk en italie als ik in een hotel zit maar wist niet dat je het zo los kon doen haha.

3 likes

Wow, ticketswap heeft tegenwoordig loterijen?!

Morgen komt mijn elektrische fiets en ik kan echt niet wachten.

En het is zo donker vandaag! Moet bijna alle lampen in huis aan doen

12 likes

Ik snap dit nooit!!! Waarom supporten vrouwen elkaar daar niet meer in :cry: ik heb dit ook zo regelmatig na een avondje met vriendinnen ofzo

1 like

Elke week zie ik twee gymleraren lesgeven aan een klas pubers. En ik vraag me af of ze hun werk leuk vinden, want volgens mij bestaat hun hele werkdag uit schreeuwen dat die kinderen op moeten schieten en moeten luisteren.
En hoe houdt je stem dat vol?

2 likes

Ik heb vanochtend een kop staart botsing gehad. Ik was al een beetje bang voor de gladheid en reed al zoo voorzichtig en langzaam. De weg was heel goed te doen maar opeens één kruispunt was superglad, ik gleed compleet weg tegen mn voorganger aan.
Voorganger had gelukkig zelf niks en ook geen schade. Ik heb kleine schade maar het valt allemaal best mee omdat ik tegen zijn aanhanger getikt ben, dus laag raak-punt. Maar toch ben ik al de hele middag huilerig erdoor.
En mijn auto staat daar nog ergens bij een tankstation omdat ik niet naar huis durfde te rijden, dus mn man heeft me opgehaald, maar heb al de hele tijd stress dat ik die dus nog moet gaan halen :sweat:

16 likes

Jeetje dat is schrikken. Houd wel even in de gaten dat je geen lichamelijke klachten krijg. Probeer nu maar eerst jezelf te kalmeren (serie kijken of zoiets)

Ik hielp vandaag een toerist die verdwaald was en vond 1 seconde later 15 euro op de grond. Dat noem ik nou goede karma (ja heb gecheckt of de eigenaar in de buurt was maar niemand te vinden).

20 likes

Wat naar! Ik heb dit ook een keer gehad en wou toen ook niet meer rijden. Iedereen heeft geweigerd me op te halen omdat ik het zelf moest doen dus uiteindelijk ben ik noodgedwongen toch weer gaan rijden. Was toen heel bang, heeft ook wel even aangehouden maar door te doen zal het steeds weer minder worden. Dus zou het vooral niet uitstellen en gaan doen, desnoods met een vertrouwd iemand naast je. Even weer een succes ervaring op doen.

3 likes

Ulg ik had niet naar mn werk moeten gaan nu rijd die kut bus ook niet.
Gelukkig is het fantastisch weer om buiten te wachten.

2 likes

He wat vervelend, dat is schrikken! Gelukkig van de schade, maar de schrik is ook heel vervelend. Kan er iemand met je meerijden die eerste keer? Misschien dat dat wat scheelt.

Oh klagen hier helpt altijd. Princesje word opgehaald hoor.

7 likes

Sinds 1 januari draai ik elke dag minstens 1x ‘This will be our year’ van The Teskey Brothers als een bezwering. Als ik het maar vaak genoeg hoor, wordt het misschien zo.

6 likes

Haha wow, ik zag net de bus naar scheveningen voor mijn neus wegrijden. Toen ben ik heel snel in tram 9 gestapt. Toen ik eenmaal bij het kurhaus uitstapte zag ik in de verte weer de bus aankomen waar ik ben ingestapt richting mijn oma. Na een dubbele check op 9292 is dat precies dezelfde bus die ik 20 min daarvoor zag wegrijden :joy:

16 likes

Ik liep net met m’n hond te wandelen over een grasveld toen een vrouw van afstand begon te schreeuwen dat wij daar niet mochten lopen. Nu is dat veld naast m’n deur en mag dat wel maar oké, ik toch nog vragen “waarom niet?”. Schreeuwt ze weer dat ik weg moet, terwijl haar (?) kinderen ernaast stonden. Dus ik geef aan dat we hier vaker lopen en dat het wel mag. Ik dacht going on with my business en loop door. Komt ze dichtbij ons staan en toch nog even schreeuwen dat ze de gemeente heeft gebeld (???) en dat die ook zeggen dat er geen honden mogen lopen. Nou gefeliciteerd ermee, ik zie het bord verboden voor honden wel verschijnen. Maar ik zei van joh als je kids willen spelen en het niet prettig vinden, kun je ook gewoon even netjes vragen of ik weg wil gaan. Maar nee, toch weer een verhaal over de gemeente en hoe het niet mag en dat ik weg moet.

Ik ben maar vertrokken maar voel en er toch rot over. Ik hou niet van ruzie en ondanks dat ik zelf geen ruzie heb gemaakt in deze eenzijdige schreeuwpartij ben ik er toch een beetje beduusd van :cry:.

21 likes

Ik heb m’n laatste werkdagje op kantoor net gehad en nu ben ik officieel digital nomad :partying_face: stom woord, wel heel veel zin in!

34 likes

Joh wat rot! Ik was vandaag wel een beetje geïrriteerd door alle chauffeurs die, naar mijn mening, veel te weinig afstand hielden achter me. En nu lees ik je bericht en denk ik, tja dat had dus zo kunnen misgaan met deze gladheid. Ik hoop dat je lichamelijk in orde bent en het mentaal goed een plekje kunt geven. Het lijkt me zeker schrikken voor je. :weary:

2 likes

Yes als er heel veel kaarten gezocht worden :smiling_face_with_tear:

1 like

Berlijn! Ik heb nu voor 4 weken een appartementje ondergehuurd en geen idee nog wat ik daarna ga doen.

11 likes

Klinkt wel alsof je goed gehandeld hebt hoor. Ik houd ook niet van confrontaties, maar bij deze vrouw lijkt het alsof het niet had uitgemaakt wat je had gezegd. Goed van je juist dat je het niet hebt laten escaleren en hoop dat je er niet te lang mee zit.

3 likes