Dat laatste!
Ik word er letterlijk schijtziek van, ben eigenlijk nooit ziek (buiten migraine dan) en nu in 3 maanden tijd corona, griep en nu buikgriep achter elkaar… lijkt wel alsof mn immuunsysteem een tik heeft gehad ofzo? groetjes vanaf de plee (met gebroken wc bril want die moet ik gvd ook nog fixen)
Oke! Ik woonde ooit in een appartementencomplex tussen bejaarden en daar waren de buizen in de winter altijd heet. Ik heb toen nooit mijn eigen verwarming aangehad omdat de buizen genoeg warmte gaven haha. Maar uiteindelijk moest ik toen ongeveer omgerekend 40 euro per maand betalen voor het verwarmen van de gezamenlijke ruimtes en aansluitkosten oid. Ik zou even informeren waarvoor je betaalt in het geval je de verwarming zelf helemaal niet aanzet.
Heb je metertjes aan je verwaming zitten? Ik zou in de gaten houden of die oplopen… bij mij zijn de buizen ook warm maar is de radiator gewoon koud. Mijn meters lopen alleen op als ik zelf stook, dus ik betaal niet extra voor de warme buizen.
Dit inderdaad @MakeFezHappen. Bij mijn complex rekenen ze die buizen in de keuken en badkamer als ‘verwarming’ en dat kun je niet uitzetten. Best lullig want ik houd ook niet bepaald van een verwarmd toilet maar helaas is daar geen oplossing voor.
Same. Vreselijk, denk ook echt door al het quarantainen en nu kunnen alle bacillen en virussen weer de vrije loop, heel je lichaam van de leg. Beterschap vanaf mijn plee naar de jouwe
Big girls dont cry is nog steeds echt mijn jam
Ik wil nu meteen glamourus luisteren.
Ik ben echt een one issue forummer nu. Maar ik heb geklaagd over het gemaakte gat in mijn deur en heb excuus gekregen en het bericht dat ze het gaan maken. Belt nu net ineens het bedrijf op dat de kosten moet gaan betalen, of ik bewijs wil sturen etc etc. Vind dit zo naar. Ook omdat het sleutelkastje daar nu nog hangt en ze allemaal mijn huis in kunnen Ik kan hier zo van stressen want de boel is woensdag pas klaar, maar ik krijg dan helemaal angst dat ze uit nijd mijn huis in komen etc. Gatver.
Er valt ook bijna niet te communiceren met die man want hij spreekt bijna geen nederlands. Hij klonk ook heel boos aan de telefoon
How come every time you come around
My London, London Bridge wanna go down, like
London, London, London
Wanna go down like
London, London, London
Ik ben helemaal geen chocoladeliefhebber (geef maar iets hartigs) maar nu heb ik een megadoos Lindt chocolade gekregen waar ik me serieus helemaal misselijk aan heb gegeten.
Dat effect hebben marshmallows op mij. Ik vind ze geeneens zo lekker, maar een zak marshmallows moet op en zo snel mogelijk.
Daar kan ik me inderdaad ook helemaal misselijk aan eten ook al vind ik ze echt niet zo lekker. Zo maak ik ook elke keer weer de ‘fout’ om mini marshmallows in mijn warme choco te gooien waarna ik kotsmisselijk ben en dus spijt heb. Maar er van leren doe ik niet.
4 uur…
Je hebt wel de goorste foto uitgekozen hiervoor
Ja @roeptoeter welke smaak is dit
Ik ging even zoeken welke smaken er eigenlijk precies zijn en toen kwam ik erachter dat cup a soup dus gewoon levensgevaarlijk is
Cup a soup dat zouden meer mensen moeten doen
Dan los je namelijk overbevolking, huizencrisis en een groot deel van de klimaatproblemen op.
Hahaha lekker toepasselijk bij zn naam ook
Was zeker cup a soup zoethout
https://vm.tiktok.com/ZMYR29HjY/
Ja sorry jullie vinden deze meid vast te hysterisch. Maar ik wil hier ook zon park shuttle. De oplossing van al mn ov problemen gewoon. Lekker in je eentje en dan zelf kiezen waar die heen gaat. Fantastisch.
ik wist al wie het was voor ik het opende hahahah ik ga stuk om haar altijd