Hahaha ik weet gelijk wie het is zonder de link te openen. Vind haar echt leuk.
Oh ik citeer de verkeerde
Hahaha ik weet gelijk wie het is zonder de link te openen. Vind haar echt leuk.
Oh ik citeer de verkeerde
Jaa ik kan die hysterie alleen maar van haar hebben haha. Ik zou precies zo hyper zijn in zon “trammetje” hahah
WTFFF I NEED!
Wel Jojo Siwa vibes bij haar, maar dan minder geschreeuw
Hahaaaaa ik volg haar ook ga zo stuk om haar
Was net boodschappen doen en ik denk dat dit letterlijk een plekje nummer 1 krijgt van de meest random dingen dit jaar. Ging naar de roltrap en die roltrap is direct z’n ding voor winkelwagentjes. Zitten er twee jongens op een skelter, op die roltrap. Dus ik kon mijn lach niet meer inhouden. zegt die jongen dood leuk ; Wat vind u van mijn voertuig mevrouw?
Echt ik had het niet meer.
Ik zou net zo hysterisch zijn, geweldig toch dit
Deze gast lijkt op een jonge james mcavoy
Ik ben voor het eerst in jaren ziek (griep) en ben hier niet zo goed in merk ik.
Haha wat moet ik doen de hele dag?
Denk dat ik maar start met het serietopic lezen, misschien zit er iets tussen.
Hè, wat een tof ding. Maar het roept zoveel vragen op. Waar hebben ze dit? En dit kan toch nooit uit?
Wat, ik kom er gewoon achter dat dit systeem al sinds 1999 (!) bestaat. Wat vet
Haha geweldig ik love haar
En dit doet me eraan denken dat ik ooit in zo’n ding ben geweest toen ik random een dag ergens ging werken in Rotterdam?! Echt een verbannen herinnering die weer boven komt bless
Hij rijdt in Rotterdam tussen Kralingen en Capelle aan den IJssel als ik het goed zeg van 's ochtends vroeg tot 's avonds 9 ofzo. En hij komt dan om de 2 minuten geloof ik
Kan je er geen sticker op plakken?
Misschien een stickertje op een van de twee plakken?
Great minds!
Oh echt nog super vaak ook dus, ik hoop dat ik daar nog een keer in de buurt kom dan ga ik het proberen
Of je zet er met een zwarte stift een grote Z van Zweden op?
Gewoon een cover kopen
Dan pulk je hem er weer af