Sinds december rijdt hij weer. Maar hij rijdt van de metro (kralingse zoom) naar het Rivium, bedrijventerrein. Dus het is niet zo dat die shuttlebus langs hele leuke plekken komt haha
Zit er niet ergens een koffie tentje tussendoor? I mean leuk dagje uit hoor hahah
Omg zelfs feesten en partijen hoe leuk met zn alle in die shuttle .
Geen grap⦠ik heb zoān trek in een kroket ![]()
Op naar Mijdrechtā¦
Als dit dan het resultaat is zou ik het zeker doen.
Huh?! Nee ik bedoel een goeie kroket op een ordinair wit puntje. Geen gecremeerde ![]()
Nou tot zover de spanning en sensatie, blijkbaar ben ik random uitgekozen om mee te doen aan een onderzoek voor brandend maagzuur ![]()
Werk jij bij een gemeente (Ivm ikb)? Zo ja, betaal je ook veel meer aan pensioen deze maand?
Ik werk bij de overheid! Ik heb zojuist even gekeken en ben 30 euro meer gaan betalen!
Wel bij Kralingse zoom en p.atat van de Bram ![]()
Nah ik had net wat te eten besteld via Uber Eats en dit zou om 14.15 bezorgd zijn volgens de melding in de app. Heb alleen nog steeds geen eten.
Zwaar irritant dat zo een berzorger er gewoon vandoor gaat met je bestelling⦠en als dit nou de eerste keer wasā¦
Hier ook (ruim 50 euro)! Wel jammer, anders nog meer voordeel ivm verlaging inkomstenbelasting. Misschien ga ik toch ook maar eens kijken naar maandelijks uitbetalen IKB.
Pff ik moet nog zoveel doen maar kan me echt nergens toe zetten vandaag. Ben wel in bad geweest ![]()
Ik heb Invisalign (beugel) en heb nu mn laatste bitje in en donderdag eindcontrole maar nu heeft mn moeder per ongeluk mn bitje doorgespoeld omdat ie in een servetje zat
![]()
neeeee
ik werd altijd gewaarschuwd voor dit maar deed hem ook vaak in een servetje
Ah hahaha niemand heeft mij gewaarschuwd!!
Nee, maar dit is wel mijn schuld
Ik heb dat doosje eerst altijd meegesleept, maar na een week of twee altijd servetjes gebruikt ![]()
Ik ga het traject wel verlengen dus dat scheelt haha
Ik kan het echt aanraden, vind het zelf iniedergeval een hele fijne manier. Je zou het ook even kunnen proberen. Indien het niet bevalt kan je het heel makkelijk weer ongedaan maken.
Succes met je geld terugkrijgen, dramatische klantenservice
Dat is gelukkig al gelukt