Ik heb het al 3 dagen zo bizar koud, alsof alles in mijn lichaam langzaam afsterft
Denk dat ik het inderdaad eens ga proberen. Vind het altijd wel lekker om het voor de vakantie en einde jaar uit te laten betalen, maar maandelijks lijkt me ook fijn.
Laatste werkdag erop zitten en panic uit elkaar ![]()
Bestond er nog een Panic dan? In mijn beleving bestond het alleen nog uit Brendon lol
Dat klopt, dus ik weet niet wat er nog uit elkaar kan vallen. Ik heb wel gehoord dat zijn zangkwaliteiten achteruit zijn gegaan.
Ik was vroeger wel mega fan van Panic en naar meerdere concerten geweest en een tienercrush op Brendon gehad maar ik vond hem live sowieso nooit zo heel goed. Ach, wel leuk voor hem dat hij vader wordt.
Klopt, was sowieso nog Brendon at the disco meer.
Live wat ik heb gezien vond ik hem redelijk irritant met die hoge noten als zijnde redmiddel als een noot niet gehaald zou worden. Laatste concert van stream was wel goed though, maar goed, wie weet is dat wel bewerkt. Album wat in augustus uitkwam is ook niet een van mijn favorieten.
In ieder geval jammer. Heb de concertkaartjes van deze tour ook verkocht dus live ga ik ze ook niet meer zien.
Wat wel weer leuk was is dat ik niet meer terug hoef naar mijn oude werk.
Lolll ik ga naar een praat groep gebeuren voor afvallen doe ik al 1.5 jaar. Die groep is nog nooit compleet geweest. De nieuwe coach was helemaal blij dat niemand had afgezegd. Maar nu last minut zeggen dr toch allemaal mensen af en ik sta in de action happy hippos te kopen.
Begint top.
Ik vraag m’n vader om een cute kinder foto van m’n zusje en mij maar hij stuurt alleen maar lilleke foto’s uit de awkward fase met grote voortanden etc
Ik had wel echt zulke goede wenkbrauwen kan er nog steeds om janken, nauwelijks iets van over
Mijn moeder heeft ook altijd irritaties over die gli mensen. En al hun dramatische verhalen ook
Hoe kunnen mensen verslaafd zijn aan neusspray, wat een ellendig gevoel is dat zeg
het helpt ook amper.
Heb je wel the good stuff? Dus geen zoutoplossing maar
xylometazoline
?
Oh ik hoor van mensen met een dergelijke verslaving dat ze die spray niet eens altijd lekker vinden, maar dat hun neus aanvoelt als een hel als ze de spray even gebruiken (omdat je neus dan dichtslibt)
Ik durf het daardoor amper te gebruiken
Dat is toch nog steeds goor, loopt dan zo achter in je keel en dat voelt zo rot echt ielllll
Maar (als je het kortdurend gebruikt) geeft het wel even zo’n fijn gevoel dat je het nadeel van die vieze smaak alweer vergeet
En als je neus maar dicht genoeg zit komt het niet zover tot in je keel ![]()
Ik voel me echt ziek gestrest en wil slapen maar wacht nog op een pakket
hopelijk is ie er snel
Ik gebruik altijd de kinderversie om een verslaving te voorkomen ![]()
Als je neusspray je keel inloopt gebruik je hem verkeerd
Wat kun je verkeerd doen aan een neusspray?
Nou ja, hij hoort niet in je keel te lopen. Als dat gebeurt moet je hem meer richting je oor richten (als ie eenmaal in je neus zit uiteraard)
Edit en ook niet je neus ophalen na het gebruik!