Ik ben recent van baan gewisseld waarbij ik nog maar een kwart pensioen zal opbouwen t.o.v. mijn vorige werk . Hopelijk brengt het nieuwe pensioenstelsel ons wat
maar ik ben niet echt hoopvol
Nou, spannend dan! Hou ons op de hoogte
Ah okay! Dat wist ik niet.
De eerste schijf IB is ook verlaagd in 2023 hoor. En daarnaast is arbeidskorting een korting op de te betalen inkomstenbelasting dus potato potato wat mij betreft.
Wat raar en balen zeg!
Ik zat me ook al een tijdje te verheugen op m’n loonstrookje omdat ik benieuwd was hoeveel meer ik netto zou krijgen. Ik kon nog wel rond komen maar merkte de laatste maanden wel dat sparen er gewoon wel amper meer in zat omdat ik aan het eind van m’n geld steeds nog een stukje maand over was en ik mn spaargeld dat ik overgemaakt had weer terug moest boeken. Ik hou netto bijna 100 euro meer over dus ben er wel echt heel blij mee. Dat geeft me hopelijk net weer die ruimte om ook maandelijks iets opzij te zetten.
Het is trouwens niet m’n bedoeling om in te wrijven dat het bij mij wel 100 euro scheelt, ik hoop niet dat het zo overkomt. Ik ging hier al heen om dit te posten en zag toen jouw post.
Oh nee joh komt niet zo over, alleen maar fijn dat t bij jou wel scheelt! Ik kom wel gewoon rond hoor, maar merk alle prijsstijgingen zeker wel, dus wat extra’s overhouden was fijn geweest
Kan je geen lekkerder apparaat neerzetten?
Eigen thermoskan mee?
Ik zat ook helemaal te wachten op mijn loon, was ik vergeten aan te vinken dat ik mijn ikb maandelijks uitbetaald wil krijgen Had ik ineens 200 euro minder dan normaal op mijn rekening. Stom en een anticlimax
Sinds december rijdt hij weer. Maar hij rijdt van de metro (kralingse zoom) naar het Rivium, bedrijventerrein. Dus het is niet zo dat die shuttlebus langs hele leuke plekken komt haha
Zit er niet ergens een koffie tentje tussendoor? I mean leuk dagje uit hoor hahah
Omg zelfs feesten en partijen hoe leuk met zn alle in die shuttle .
Geen grap… ik heb zo’n trek in een kroket
Op naar Mijdrecht…
Als dit dan het resultaat is zou ik het zeker doen.
Huh?! Nee ik bedoel een goeie kroket op een ordinair wit puntje. Geen gecremeerde
Nou tot zover de spanning en sensatie, blijkbaar ben ik random uitgekozen om mee te doen aan een onderzoek voor brandend maagzuur
Werk jij bij een gemeente (Ivm ikb)? Zo ja, betaal je ook veel meer aan pensioen deze maand?
Ik werk bij de overheid! Ik heb zojuist even gekeken en ben 30 euro meer gaan betalen!
Wel bij Kralingse zoom en p.atat van de Bram