Wat je even kwijt wil #63

Bij mij loopt het altijd mijn keel in haha

1 like

Zo maar echt. Ik heb een groepsgenoot die maar blijft vertellen dat dr man is overleden. En eentje dje maar wat graag verteld dat ze voor alles en iedereen klaar staat behalve zichzelf en blablabla

5 likes

Ja, die heb ik! Maar inderdaad die smaak achterin je mond ugh. Kom in ieder geval de nacht door.

2 likes

Wij hebben dat dus gedaan met 3 collega’s. Eindstand: het hele bedrijf, incl directrice loopt nu de hele dag ons kantoor binnen om koffie te halen :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Ik heb last van wintertenen. En als ik dat aan mensen vertel moeten ze lachen maar het doet echt super zeer :cry: vooral zonder schoenen heb ik echt moeite met lopen, zo’n zeer doet het.

8 likes

Oh man dit is zo vreselijk en je kan er ook echt niks aan doen. Ik ben inmiddels weer oke maar een maand geleden kon ik af en toe ook echt amper lopen zo’n pijn. En jeuken dat het doet. I feel you. Ieder jaar feest.

2 likes

In her defence, ze is er nog niet super lang :sweat_smile: én ze neemt altijd zelf goeie cupjes mee om de voorraad aan te vullen.

Daarnaast gaan we over niet al te lange termijn verhuizen naar een nieuwe locatie en daar krijgen we een professionele nespressomachine :partying_face::partying_face: better days are coming!

9 likes

Oh zo rot hè? Ik heb gelukkig geen jeuk. Maar wel pijn. Hopelijk trekt het snel weg als het wat minder koud wordt.

Waarom krijg ik mijn salaris deze maand zo laat? Zó benieuwd of er netto meer overblijft na die veranderingen vanaf 2023. Zou welkom zijn want bepaalde kosten zijn overwachts weer mega gestegen. Zo irritant dat eventuele meevallers direct weer ergens anders gestord kunnen worden :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik had het toen het in december een poos zo koud was en na een paar weken was het plots weg. Had verwacht dat het met deze kou weer zou komen, maar het valt tot nu toe mee. :crossed_fingers:t2:

3 likes

Ik ben donderdagavond gevallen met mijn fiets, flink beurs maar nu heb ik sinds zondag veel pijn onder/naast mijn rechterschouder die steeds erger worden, vooral bij dieper in- en uitademen en hoesten. Donderdagochtend ga ik ernaar laten kijken, ik ga eigenlijk nooit naar de dokter maar dit voelt niet echt goed :frowning:

1 like

Oh gelukkig, houden zo!

2 likes

Die @Ludo

https://vm.tiktok.com/ZMYRp91H6/

8 likes

Wow wat een kutverjaardag was dit zeg :rofl: ben nu maar mijn verjaardagstaart aan het eten en een glas amaretto en coke aan het drinken met mijn vriend haha.

15 likes

Morgenochtend tentamen, zenuwachtig pfffff. Ik heb me wel goed voorbereid maar toch hou ik altijd stress erover ofzo

6 likes

Weet je wat jou echt zou opbeuren. Die ene video van jouw schoonmoeder en die stripper.

5 likes

Dacht even dat je casual kwam vertellen dat je coke zat te snuiven :joy:

22 likes

I feel you. Ik heb winterhanden namelijk. Wat een pijn, echt niet te doen. Ik heb het ook dit jaar voor het eerst. Nooit eerder gehad. Jij wel? Ik probeer maar allemaal gekke crèmetjes maar niks helpt tot nu toe.

4 likes

Oh je handen, dat lijkt me ook zo naar! Ik heb er sinds een jaar of 15 last van. Thuisarts.nl zegt dat het niet bewezen is dat crèmes werken en dat het vanzelf weer over moet gaan :persevere: ik draag zoveel als mogelijk mijn uggs buitenshuis en draag dubbele sokken thuis.

Dat doe je misschien ook al maar ik zou iig altijd handschoenen dragen met deze kou. Sterkte met de pijn :hugs:

2 likes

Kruidvat verkoopt eigen merk xylometazoline met menthol, die geeft een minder vies gevoel vind ik. Koop nu alleen nog maar die haha.

3 likes