Wat je even kwijt wil #63

Nah ik had net wat te eten besteld via Uber Eats en dit zou om 14.15 bezorgd zijn volgens de melding in de app. Heb alleen nog steeds geen eten.

Zwaar irritant dat zo een berzorger er gewoon vandoor gaat met je bestelling… en als dit nou de eerste keer was…

Hier ook (ruim 50 euro)! Wel jammer, anders nog meer voordeel ivm verlaging inkomstenbelasting. Misschien ga ik toch ook maar eens kijken naar maandelijks uitbetalen IKB.

3 likes

Pff ik moet nog zoveel doen maar kan me echt nergens toe zetten vandaag. Ben wel in bad geweest :+1:t3:

4 likes

Ik heb Invisalign (beugel) en heb nu mn laatste bitje in en donderdag eindcontrole maar nu heeft mn moeder per ongeluk mn bitje doorgespoeld omdat ie in een servetje zat :sob: :joy:

5 likes

neeeee :smiling_face_with_tear: ik werd altijd gewaarschuwd voor dit maar deed hem ook vaak in een servetje

1 like

Ah hahaha niemand heeft mij gewaarschuwd!!
Nee, maar dit is wel mijn schuld :joy: Ik heb dat doosje eerst altijd meegesleept, maar na een week of twee altijd servetjes gebruikt :grimacing:
Ik ga het traject wel verlengen dus dat scheelt haha

1 like

Ik kan het echt aanraden, vind het zelf iniedergeval een hele fijne manier. Je zou het ook even kunnen proberen. Indien het niet bevalt kan je het heel makkelijk weer ongedaan maken.

3 likes

Succes met je geld terugkrijgen, dramatische klantenservice

Dat is gelukkig al gelukt

3 likes

Ik heb het al 3 dagen zo bizar koud, alsof alles in mijn lichaam langzaam afsterft

9 likes

Denk dat ik het inderdaad eens ga proberen. Vind het altijd wel lekker om het voor de vakantie en einde jaar uit te laten betalen, maar maandelijks lijkt me ook fijn.

1 like

Laatste werkdag erop zitten en panic uit elkaar :joy:

3 likes

Bestond er nog een Panic dan? In mijn beleving bestond het alleen nog uit Brendon lol

Dat klopt, dus ik weet niet wat er nog uit elkaar kan vallen. Ik heb wel gehoord dat zijn zangkwaliteiten achteruit zijn gegaan.

1 like

Ik was vroeger wel mega fan van Panic en naar meerdere concerten geweest en een tienercrush op Brendon gehad maar ik vond hem live sowieso nooit zo heel goed. Ach, wel leuk voor hem dat hij vader wordt.

Klopt, was sowieso nog Brendon at the disco meer.
Live wat ik heb gezien vond ik hem redelijk irritant met die hoge noten als zijnde redmiddel als een noot niet gehaald zou worden. Laatste concert van stream was wel goed though, maar goed, wie weet is dat wel bewerkt. Album wat in augustus uitkwam is ook niet een van mijn favorieten.

In ieder geval jammer. Heb de concertkaartjes van deze tour ook verkocht dus live ga ik ze ook niet meer zien.

Wat wel weer leuk was is dat ik niet meer terug hoef naar mijn oude werk.

2 likes

Lolll ik ga naar een praat groep gebeuren voor afvallen doe ik al 1.5 jaar. Die groep is nog nooit compleet geweest. De nieuwe coach was helemaal blij dat niemand had afgezegd. Maar nu last minut zeggen dr toch allemaal mensen af en ik sta in de action happy hippos te kopen.
Begint top.

25 likes

Ik vraag m’n vader om een cute kinder foto van m’n zusje en mij maar hij stuurt alleen maar lilleke foto’s uit de awkward fase met grote voortanden etc
Ik had wel echt zulke goede wenkbrauwen kan er nog steeds om janken, nauwelijks iets van over

1 like

Mijn moeder heeft ook altijd irritaties over die gli mensen. En al hun dramatische verhalen ook

3 likes

Hoe kunnen mensen verslaafd zijn aan neusspray, wat een ellendig gevoel is dat zeg :sneezing_face: het helpt ook amper.

6 likes