Dank je, klinkt goed!
Onze achtertuin is zo gezellig. Er zit momenteel een bonte specht te eten uit zoân pindakaaspotje, twee dikke duiven zitten een beetje rond te kijken en dan heb je nog allemaal mezen en musjes die rond vliegen. Ik raad iedereen aan om bij te voeren
Appie komt binnenkort met een 1+ 1 actie waarbij je een artikel koopt en er een naar de voedselbank gaat!
Ik heb pindaâs hangen en het is echt een komen en gaan van roodborstjes, koolmeesjes, pimpelmeesjes, een hele mussenkolonie en heggenmusjes die over de grond scharrelen om alle gevallen stukjes op te eten. Voel me helemaal vogelspotter voor mijn keukenraam haha
Jaaaaa ik wist niet eens wat het was en heb het gegoogeld maar het is fluisteren in gezelschap toch?
Nou ik wilde dat wel graag vermijden om dit tegen mijn ouders te zeggen, want ik vind dat ik het zelf moet oplossen. Maar ik heb nu wel echt een punt bereikt dat ik er klaar mee ben en ik dit toch wel binnenkort even tegen ze ga zeggen. Puur omdat ik echt niet meer weet wat ik hieraan kan doen en ik gewoon letterlijk buikpijn krijg als ik weet dat zij meekomen of er zijn wanneer wij naar mijn ouders gaan. Het voelt echt net als de basisschool en het doet me ook echt onwijs pijn. Ik snap ook werkelijk niet waar dit vandaan komt, naar mijn idee heb ik haar nooit iets misdaan. En als ik dat wel heb gedaan, dan heeft zij echt tig kansen gehad om dit in mijn gezicht te zeggen aangezien ik beide zo vaak al heb aangesproken over dat sneaky gesmoes.
Ja klopt! En prima als het om random kleine dingen gaat, maar ze hebben het dan echt over mij en mijn partner aangezien ze steeds onze kant op kijken en ik soms ook onze namen hoor vallen. Dat vind ik gewoon echt megatriest en doet me echt pijn.
Super raar en ook beetje stokerig klinkt het, goed dat je er wat van zegt lijkt me!
Ohh ik wil dit ook, maar ik vrees dat ik dan onbedoeld een open buffet voor alle buurkatten creëer.
Mocht je je vervelen en je topografische (Nederlandse) kennis willen ophalen⊠https://topografieindeklas.nl/topotrainer/nederland/#centraal-station
Ik ben met kids in mân klas deze aan het oefenen.
Leuk! Bevalt deze master wel?
Ik vond een bakje met âmosselvochtâ in mân diepvries
Net 11 uur geweest en de buurman is alweer midwinterhoorn aan t spelen wel echt het teken dat kerst eraan komt (mag volgens traditie alleen tussen 1e advent en driekoningen)
Acties waarbij er een bak staat waar je iets in kunt doen voor de voedselbank, worden bijna altijd opgezet door de voedselbank zelf. Dat verschilt dus per supermarkt/vestiging. De ah doneert overigens al heel veel producten rechtstreeks, dus die dragen zeker hun steentje bij.
Nee joh, gewoon koud op wolwas. Heb laatst een dure trui erin gegooid, niks aan de hand!
Jazeker! Alleen moet per januari/februari een stage hebben en dat gaat nog niet zo soepel. Heel weinig plekken, veel concurrentie. Alle plekken bij mij in de buurt zijn gereserveerd voor studenten van de UU dus als uva-studente weinig kans. Ben dus bang dat het een half jaartje vertraging wordt! Verder heel leuk.
Maar hoe weet je dat zeker? Hoor je dan wat ze zeggen? Of denk je dat ze over je praten?
Edit: lees nu andere berichten. Ik doelde dus op gewoon iets zeggen wat niet perse relevant is voor de rest en dan aangesproken worden.
Mocht je zeker weten dat ze over jou praten is het niet netjes nee. Maar vind het dan ook gek dat je broertje zân vriendin over jou laat praten.
Wat klinkt dit ranzig zeg
Denk dat Arnon G. dit wel in een zin kan toepassen.