Godver ik probeer hem te vergeten. Met z’n vakgenoot gaat dat niet meer lukken maar de periodes dat ik niet aan Brusje denk werden steeds langer
Ja ik heb een heel aparte familie. Het is ook niet voor niets dat ik op mijn 18e direct het huis uit ben gegaan. En ik baal er van dat het me nu 11 jaar later nog steeds zoveel doet ondanks jaren van therapie. Maar ik kan nu wel mijn grens trekken, die was gisteravond .
Vooral die #careeradvice. Mijn baas zou eerder denken dat ik mijn verstand heb verloren en me met verlof sturen.
Ik ben vanmorgen in mijn eentje naar de dierentuin gefietst om een rondje te wandelen, toen even lunch gehaald en rest van de middag hopelijk ontspannen onder een dekentje.
Ik doe bijna nooit echt iets alleen(uitstapjes dan, wel leven), dus vond het best stoer n chill ook al stelde het niks voor
Nee dat is niet waar. Voor jou betekent dit veel. Niet jouw prestatie naar beneden halen
En het is echt echt echt geen grapje?
ja dat is misschien waar, zeker nadat ik me zo kut voelde gisterenavond en vannacht
Ik ben zo blij dat ik de enige ben die hier de waterkoker gebruikt. Ik kan niemand meer vertrouwen nadat ik op EGF las dat mensen hun ondergoed erin ‘wassen’ in hotels etc.
Wat doen ze?
Ik zag net een tiktok van een orkest dat een kerstliedje speelt maar de dirigent is een bezoeker die het winnentje lootje had hahaha echt het leukste wat ik vandaag ga zien
Ik ben erachter gekomen dat ik een elektrische deken krijg als kerstcadeau 🥹
Moet je net zien dat het na de kerst permanent 20 graden buiten is
Yessss
Wat is dit nou voor demotiverend bericht Eneco, ongeveer hetzelfde gebleven? Ik heb 13 kWh bespaard! zal nog eens mn best doen
Vieze koeken
Ik ben team kaneelsterren, maar yesss
Die zijn ook lekker!
Ik heb die vorig jaar ingeslagen, had na kerst nog 3 pakken over. Ligt er nog 1 in de kast nu
De Dirk heeft ze ook al een tijdje!
Ik heb de eerste voorraad al ingeslagen.
Public Service Anouncement
Die sneeuwmannen zijn 100.000miljardmiljoen NIET de forumhype waard. Ze smaken alleen maar naar suikerkoekje, zijn te zoet en de structuur is meh.
Beter skip je en pak je de kaneelsterren, die zijn niet fantastisch maar wel veel beter.