Ik heb ze nog nooit op maar als ik er al naar kijk, doen m’n kiezen pijn
FAKE NEWS DIT
Ja zo bijzonder zijn ze inderdaad niet😅
Ik heb gister voor het eerst in mijn leven in mijn eigen huis een grote kerstboom neergezet en versierd. Tot nu toe altijd een kleine neppe gehad. Ik zit al de hele dag zeer content naar onze boom te kijken.
Ik kijk deze video elke december
Hopelijk toch wel iedere dag dan?
Ik heb sushi besteld via thuisbezorgd maar had de reviews niet gelezen maar nu net wel gedaan en nu lees ik dat ze heel vaak te laat zijn met bezorging is nu idd al 10 minuten te laat, als ik dit eerder had gelezen had ik t eerder laten bezorgen hahaha
Wat slordig van ze zou ik echt even voor bellen morgen
Ik heb binnenkort een slaaptest, omdat ik heel slecht slaap en niet in slaap kan komen. Staat er in de voorbereiding: ‘slaap zes nachten goed, voordat u naar het ziekenhuis komt’. Da’s nou juist het probleem.
Er rust dit weekend echt een bak-vloek op me. Gisteren waren mijn speculaasjes veel te zacht en vies geworden en vandaag wil mijn pizzadeeg niet rijzen.
Mijn astma met dit koude weer:
Haha hoe dan?! Ik ben benieuwd hoe dat werkt / wat ze gaan doen. Als notoire slechte slaper ben ik nieuwsgierig! Succes alvast en hopelijk helpt het
Het is heel koud, daardoor kan deeg wel slechter rijzen misschien (althans dat is hier vandaag gebeurd).
Mijn keel voelt weer als schuurpapier aan voel me verder wel prima maar vind dit zo’n afgrijselijk gevoel.
Hoor alleen maar mensen over dit waarom schaffen we het gewoon niet af.
Herkenbaar en op het moment zelf heb ik ook vaak zin om cheap te flirten maar idd erg weird dat je zoiets durft te zeggen.
Vannacht op stap geweest en op Anitta - Envolver het bijbehorende dansje auf de vloer gedaan. Proost!
Alleen hele knappe mannen mogen dat ja! Heb zelf wel een vriend maar ben niet vies van een beetje flirten over en weer. Alleen zijn het toch vaak weer die lelijke mannen die de boel hiermee overstijgen en het gelijk creeps worden