Ja ugh een vriendin van mij vond ook altijd veel meer dingen oke qua kutgedrag oid van bepaalde jongens want ja die waren zodanig knap dat ze meer konden maken ofzo
Zo geen zin om morgen op werk alle weekendverhalen te horen van collega’s “met echte pieten”. Rot op
Ik pray
Ja ik heb ook een paar vrienden die nog student zijn maar de meeste werken al. En soms zeggen werkende vrienden ook iets in de richting van ‘Ja maar die studeert nog dus die heeft het wat minder breed’ en dan denk ik ook vaak van nou ik had toen ik net begon met werken een stuk meer moeite om rond te komen eigenlijk dan toen ik nog studeerde.
Er was iemand op zoek naar een knuffeldokter? Ik weet niet of het uiteindelijk gelukt was, maar een kennis van mij gaat haar wachtlijst weer open stellen per maand vanaf december. Je vindt haar op insta via Knuffelrestauratie.nl
bewerking: @MissMarple ??
!!! @Krabsalade
Wil je ze please pretty please with a cherry on top voor me uitknippen voordat je ze weggooit? (Of bind je ze netjes in)
Heb je m gevonden?
Heb je dan geen last van schimmel of vocht in je huis? Wij wel en daarom “moet” de verwarming aan om t vocht te laten verdampen. Je ruikt dat dan ook echt, vervelend… maar we werken buitenshuis dus scheelt ook wel.
ja:exclamation:de chauffeur had 'm al gevonden dus hoefde niet de bus in om verder te zoeken haha
Volgens mij stelde @Madam-Mikmak voor om de knuffel te repareren, maar ik kan het bericht niet terugvinden.
Ik ben alweer de halve nacht wakker en nu heb ik honger. Maar ben in een hotelkamer en heb geen snacks meer
Ben aan het werk en heb echt geen zin meer. is het al 7.30
Ik hoop dat door Sinterklaas collega’s wat eerder weg gaan en ik ook vroeg weg kan. Ik vier geen Sinterklaas maar toch lekker
Heb hetzelfde beterschap, hopelijk voel je je snel beter
Nee, maar ik ben ook net verhuisd dus ik heb geen idee of ik dat hier kan verwachten. Maar we hebben bijv wel een lucht ontvochtiger die helpt met het drogen van de kleding, en goeds afzuiging door het hele huis voor vocht
Oh same! Zo slecht geslapen en vandaag suprises in de klas. Zo geen zin in deze chaos. Hopelijk na schooltijd snel opruimen en naar huis.
Mehhh driekwart tijd vh weekend op bed gelegen/op bank gehangen vanwege een flinke verkoudheid. Echt geen zin om nu te moeten gaan werken. Zat de afgelopen maanden in een goede flow, maar nu echt even geen zin meer om continu mijn best te doen. Nog 3 weken en dan vakantie.
Iemand hier in de trein is een peer aan het eten met heel veel gesmak en gezuig
Aah gadver, vriend vindt vanochtend een rattenhol in de tuin. Dit is nu al het derde huis waar ik woon waar ratten zitten ga gewoon weg.