Wat je even kwijt wil #63

Lol. Mn buurjongen zn slaapkamer is naast de mijne. En dat joch gamed en gilt de hele tijd en dar hoor ik. Dus net ging ik m na doen en hij dacht dat zn broertje dat deed haha.

26 likes

Ik ook in the club gooi ik alle principes over boord en soms voelt het gewoon even lekker fout.

Ik was aan het opruimen en kwam wat oude Arts en Auto’s tegen (ja, dat bestaat, is een tijdschrift) en bij t doorbladeren bedacht ik me weer waarom ik de contactadvertenties zo geweldig vind:

Liever parels dan tuinbroek???

Hoi ik ben 70+ en zoek een vriendin van 50- :nauseated_face:

Geen arts wel Volvo :upside_down_face:

27 likes

Ja maar het is ook dat jij met je blik / houding de deur open gooide voor een opmerking als deze en mannen moeten eens ophouden met te doen of ze dit niet kunnen lezen.
Edit/ en mannen moeten bij twijfel gewoon hun opmerkingen bij zich houden.

3 likes

“Ik ben dol op de GGZ”

:woozy_face:

35 likes

Oh ja oké dat was dan wel een gok, misschien lekker groot ego dat ie er wel mee weg kwam qua aantrekkelijkheid.

Ik bedoelde meer dat je best wat kan zeggen / flirten als de ander interesse heeft getoond maar dat was in dit geval niet zo. Dan is het best een gok.

1 like

Mijn zusje is boos op me en reageert nu niet meer en ik lig huilend in bed, terwijl ik best een chille dagbhad vandaag. En nu is het dus al kei laat en kan ik niet slapen hierdoor.

Jaaaaa, deze zijn echt fantastisch, lees ze altijd samen met mijn vriend!

5 likes

Nog nooit meegemaakt, zo’n soort stadsomroeper die rondrijdt met mededelingen

5 likes

Ja, ik had alles al dicht gedaan vanwege de stank. Hoop dat iedereen heelhuids buiten is, ziet er niet fraai uit :confused:

2 likes

De afgelopen jaren ben ik vrijwel nooit ziek geweest maar nu ben ik opeens voor de vierde keer in zes maanden ziek. Het is tot nu alleen een heftige verkoudheid maar ik snap gewoon niet wat er voor zorgt dat ik het nu zo snel weer te pakken heb. Ik heb hier zo geen zin in.

2 likes

grrr net mn koptelefoon laten liggen in de bus, maar als het goed is rijd die rondje en kan ik m misschien retrieven :japanese_goblin: pls pray

7 likes

Ja ugh een vriendin van mij vond ook altijd veel meer dingen oke qua kutgedrag oid van bepaalde jongens want ja die waren zodanig knap dat ze meer konden maken ofzo :weary:

4 likes

Zo geen zin om morgen op werk alle weekendverhalen te horen van collega’s “met echte pieten”. Rot op

2 likes

Ik pray

4 likes

Ja ik heb ook een paar vrienden die nog student zijn maar de meeste werken al. En soms zeggen werkende vrienden ook iets in de richting van ‘Ja maar die studeert nog dus die heeft het wat minder breed’ en dan denk ik ook vaak van nou ik had toen ik net begon met werken een stuk meer moeite om rond te komen eigenlijk dan toen ik nog studeerde.

7 likes

Er was iemand op zoek naar een knuffeldokter? Ik weet niet of het uiteindelijk gelukt was, maar een kennis van mij gaat haar wachtlijst weer open stellen per maand vanaf december. Je vindt haar op insta via Knuffelrestauratie.nl

bewerking: @MissMarple ??

5 likes

!!! @Krabsalade
Wil je ze please pretty please with a cherry on top voor me uitknippen voordat je ze weggooit? (Of bind je ze netjes in)

1 like

Heb je m gevonden?

2 likes

Heb je dan geen last van schimmel of vocht in je huis? Wij wel en daarom “moet” de verwarming aan om t vocht te laten verdampen. Je ruikt dat dan ook echt, vervelend
 maar we werken buitenshuis dus scheelt ook wel.

4 likes