ja:exclamation:de chauffeur had 'm al gevonden dus hoefde niet de bus in om verder te zoeken haha
Volgens mij stelde @Madam-Mikmak voor om de knuffel te repareren, maar ik kan het bericht niet terugvinden.
Ik ben alweer de halve nacht wakker en nu heb ik honger. Maar ben in een hotelkamer en heb geen snacks meer
Ben aan het werk en heb echt geen zin meer. is het al 7.30
Ik hoop dat door Sinterklaas collega’s wat eerder weg gaan en ik ook vroeg weg kan. Ik vier geen Sinterklaas maar toch lekker
Heb hetzelfde beterschap, hopelijk voel je je snel beter
Nee, maar ik ben ook net verhuisd dus ik heb geen idee of ik dat hier kan verwachten. Maar we hebben bijv wel een lucht ontvochtiger die helpt met het drogen van de kleding, en goeds afzuiging door het hele huis voor vocht
Oh same! Zo slecht geslapen en vandaag suprises in de klas. Zo geen zin in deze chaos. Hopelijk na schooltijd snel opruimen en naar huis.
Mehhh driekwart tijd vh weekend op bed gelegen/op bank gehangen vanwege een flinke verkoudheid. Echt geen zin om nu te moeten gaan werken. Zat de afgelopen maanden in een goede flow, maar nu echt even geen zin meer om continu mijn best te doen. Nog 3 weken en dan vakantie.
Iemand hier in de trein is een peer aan het eten met heel veel gesmak en gezuig
Aah gadver, vriend vindt vanochtend een rattenhol in de tuin. Dit is nu al het derde huis waar ik woon waar ratten zitten ga gewoon weg.
Ik vind het altijd zo cringe als je bij een klantenservice je je vraag moet inspreken.
Noem de naam van uw gemeente
Ik: TILBURRRRGGGGGGGG
Zij: dat heb ik niet verstaan
Ik werd gewoon nagefloten op de fiets? Door een jongen van in de 20. Ik zag er uit als een kind dat gaat sleeën met m’n muts, handschoenen en sjaal.
Ik heb me vrijdag ziek gemeld met de boodschap dat ik er maandag vast weer zou zijn maar moest me vanmorgen alsnog ziekmelden. Waaaaaarom voelt het toch altijd alsof ik iets doe wat niet mag en voel ik me zo bezwaard
Ik heb net een witte chocolade mokka bij dunkin gehaald en het smaakt naar warme melk met honing. Niet vies, maar ook zeker niet heel lekker
@Moonfairy Kan je toch niets aan doen! Beterschap.
Ik word gewoon een beetje misselijk van die omschrijving, warme melk met honing🥲
dit doe mij denken aan de desillusie van de hot honey latte bij Coffee Company, het was zo vies