Wat je even kwijt wil #63

Waarom duurt boarden altijd zo lang in een vliegtuig

3 likes

Getverderrie, een kind nafluiten… :joy:

2 likes

Hoe verwacht je ook dat warme witte chocolade lekker gaat zijn haha.

3 likes

Thanks! Ik was inderdaad op zoek. Ik heb inmiddels al iemand gevonden die er naar wil kijken en @Madam-Mikmak heeft inderdaad aangeboden om te helpen. Toch bedankt!

5 likes

Ja wat goor

1 like

Het testen van de sirenes op de eerste maandag van de maand was voor mij altijd een super confronterend moment toen het niet zo goed ging met mij, en mijn studie. Lag dan vaak nog in bed, en dan kwam het besef dat er alweer een maand voorbij was, ik weer amper wat gedaan had, en het 12u was en ik nog steeds ellendig in bed lag. Ben altijd weer een momentje dankbaar dat ik daar uit gekomen ben, me redelijk goed voel, op een normaal tijdstip uit bed gekomen ben en gewoon aan het werk ben vandaag. Is heel lang niet vanzelfsprekend geweest.

121 likes

Ik voel me dus helemaal niet prima :mask: dus heb me ziek gemeld. Hopelijk knap ik snel een beetje op want wil zo min mogelijk verzuimen.

2 likes

Ik wil je niet confronteren, maar volgens mij heb je verborgen talenten als rattenzanger

9 likes

Bij mij begon het ook met wat gekriebel in mijn keel, maar werd later toch ook echt niet lekker. Zit nu in de hoestfase :unamused:
Lekker middagdutje gaan doen! Hopelijk voel je je snel weer beter.

1 like

Wow ik zit nu te kijken en het soort gelijke huis waar ik nu in woon verhuren ze nu voor 300 euro meer dan dat ik hem huur :fearful:

1 like

Dat wordt verhuizen naar Hamelen @Whistle

5 likes

Je kunt rattentsaar worden in New York @whistle! $170.000

4 likes

Nou echt! Heb ook alle recht om me ziek te melden en thuis te blijven, maar idd het is toch een soort prestatie als je zo min mogelijk verzuim hebt :sweat_smile: Terwijl goed voor jezelf (en dus collega’s zorgen) belangrijker is.

2 likes

En @Solee , bij mij was dit 3 weken geleden hoe corona begon, met zo’n stomme kriebelhoest. Dacht dat het eraan lag dat ik mijn allergietablet vergeten was die dag. Niet dus :stuck_out_tongue_closed_eyes: :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ja, zo begon corona bij mij ook eind oktober.

1 like

Pff hopelijk niet weer dan… Er gaat echt zoveel rond nu geloof ik.

Oh neee, hoop dat dat meevalt maar voel me niet heel lekker! Mijn test vanochtend was negatief maar kan nog komen natuurlijk.

Heb een baby op de opvang, dus dit is al de derde keer dit najaar :cry:

1 like

Ik moet voor mijn studie een signaleringsplan voor mezelf maken en vind dat eigenlijk wel een confronterende opdracht. Wel heel goed om dat te beseffen want ik doe dit wel eens met cliĆ«nten, en nu doe ik het voor mezelf en vind dat toch best moeilijk. Vooral het deel ā€˜wat ziet een ander aan mij’ en de dingen die mijn moeder dan opnoemt whoeii.

6 likes

Herkenbaar! Ik moest dat een tijd terug ook voor school doen en vond het ook confronterend.

3 likes