Wat je even kwijt wil #63

Ik zou zoiets nooit aan mn moeder vragen haha. Die zou alleen maar negatieve dingen opnoemen.

6 likes

Haha, dat zou echt een zware familiecrisis worden. Neem me dan maar gewoon meteen op.

5 likes

Ik bedenk me net dat haar naam er ook wel bij past :laughing:

2 likes

Enige voordeel aan ziek zijn is dat ik nu eindelijk tijd heb om trash tv te kijken :heart_eyes: Real House Wifes of Amsterdam! Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

6 likes

Ik ben afgestudeerd 🥹

225 likes

You did it girl! Gefeliciteerd!! :kissing_heart::hugs:

1 like

Kan je ook nog f-boy island aanraden voor goede
trash tv

6 likes

Haha ik vond dat zo’n fascinerend programma. Echt heel raar opgezet en ik vond die presentatrice ook heel irritant.

Er zaten wel een paar hele knappe mannen in :heart_eyes:

2 likes

Hahaha jaa die ingestudeerde stukjes van de presentatrice zijn echt cringe. Maar heb me er prima mee vermaakt

3 likes

We gingen vandaag een kerstboom en versiering kopen en als je een boom kocht kreeg je een gratis portie oliebollen. Dus wat ik wil zeggen: eet voortaan minstens drie oliebollen want dat is blijkbaar een portie.

12 likes

Ik heb vandaag lekker bij de Ikea balletjes gegeten omdat het er hier gister over ging.

Al zeker 15 jaar niet gehad, maar was echt lekkerder dan ik me herinnerde.

19 likes

Het is echt cuffing season hè. Zoveel mensen om me heen die nu relaties krijgen/steady daten

5 likes

Kreeg net onverwachts een sinterklaascadeautje van vriendin. Echt zo lief, made my day.

(En verder blij dat het morgen 6 december is en we in de klas gewoon weer ‘normaal’ verder kunnen, kei leuk hoor die Sint, maar ook fijn om gewoon weer door te kunnen)

21 likes

Ik ging net naar de supermarkt en wou met de ‘maaltijdchèques’ van m’n werk betalen. Daar staat een limiet van €25 per dag op en ik hoopte dat het zou passen. Ik nam gewoon alles wat ik nodig had zonder te tellen en kwam uit op €24,85. Vind ik echt satisfying haha, vandaag was een stresserende dag en dan is zoiets wel leuk :rofl::rofl:

49 likes

25 euro per dag :sweat_smile: wow

4 likes

Valt mij ook al op!

2 likes

Elke keer dat ik bij mijn moeder ben spuit ik bodyspray op die ik voor haar verjaardag heb gegeven en die zooo intens lekker ruikt. Zit dan de hele avond aan mezelf te snuiven. Wel beetje erg dat ik haar verjaardagscadeau opmaak mr goed.

2 likes

Welke is het???

2 likes

Lush the good times roll.
Wel echt superzoet maar ik houd ervan. Ruiken naar boterige karamelpopcorn hmmm

4 likes

Ik kreeg vandaag opeens een uitnodiging voor een verzuimgesprek omdat ik 3 x ziek geweest ben in een jaar? Waarvan 1 x corona ook nog :smiling_face_with_tear: (opgelopen op mijn werk). Vond het echt overdreven

19 likes