Wat je even kwijt wil #63

Onze arbodienst belt meteen als je een dag ziek bent om te vragen hoe het gaat en of ze wat kunnen doen. Vind dat ook behoorlijk irritant.

5 likes

Ik kreeg dit een paar weken geleden ook. Voelt echt alsof je erop aangesproken wordt dat je teveel ziek bent. Maar eigenlijk is t zoals @anon3219017 ook zegt een manier om bij iemand te polsen of t allemaal wel goed gaat. In t kader van burn-out. Maar zo voelde t bij mij ook totaal niet 🄹 en ik was 4x een periode ziek gemeld geweest, waarvan 1x idd corona, 1x een miskraam en 1x een curettage. Was dus maar 1 dag serieus ziek :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik heb me echt ingehouden dit jaar met sinterklaassnacks omdat ik op een :sparkles:weight loss journey :sparkles: ben. Maar goddd ik wil gevulde speculaas. Beter is het morgen allemaal halve prijs want dan kan ik 2x zoveel eten

14 likes

Is t nu al schat. Toen die vent in t land was was t al 1+1.

1 like

Het is 21:38. Ik lig al met een been in bed

3 likes

Met dat andere been kun je naar de winkel hinkelen

16 likes

Toen de verhuizers zeiden dat we toch wel uit moesten gaan 40 a 50 dozen per persoon vond ik dat nogal overdreven. Inmiddels zijn we volop aan het inpakken, hebben we zo een 40 dozen ingepakt en moeten nog zeker de helft van het huis inpakken en vraag ik me af of wel wel genoeg dozen hebbenšŸ˜‚

6 likes

ff lekker op 35 nummers door vrouwelijke artiesten gestemd in de top 2000 :pray:t3:

15 likes

Kan het erger dan ā€œhihi ik hou van stemmen, lekker kleuren!ā€?

Ja: Blond Amsterdam haalt na kritiek servies met lachende Anne Frank uit collectie

3 likes

Ik vier geen sinterklaas en medium kerst, maar zoveel mensen zijn jarig of bevallen deze periode dat ik me een ongeluk aan het kopen ben. Just stahp.

6 likes

Ik ga echt dooood van de pijn na het trekken van mn verstandskiezen. En het was donderdag al :woozy_face::pleading_face: niks helpt…

Ahh dat is naar. Mijne zijn 3 weken geleden getrokken en ik heb ook 2 weken pijn gehad. Goed op tijd paracetamol nemen hielp wel, maar niet de hele tijd. En veel koelen, maar dat doe je ook vast al

Over drie weken mag ik voor de andere kant, jippie

1 like

Dr staat elke ochtend een man op t station zo vals te zingen. Echt van die kikker geluiden met hele hoge klanken. Maar t is echt zon nette man waarbij je t niet verwacht.

3 likes

Ik heb sinds vanochtend (denk vannacht update gehad) dat er op whatsapp in groepsapps ineens foto’s bij staan in de chat? Wat ziet dat er onrustig uit zeg, ook zo onnodig.

5 likes

Ja irritant weer
Ik ben veeel te vroeg op het station voor mn eerste werkdag dus zit maar ff in de starbucks. En ik heb pijn aan mn tanden/kaak? Beter is dit niet mn verstandskies ofzo :rage:

Beter te vroeg dan te laat, veel succes en plezier!

3 likes

Mij werd destijds aangeraden om paracetamol en ibuprofen om de paar uur af te wisselen. Hielo wel redelijk, sterkte!

4 likes

Dankjewel!! Ik ga zo lopen en dan ben ik nog steeds lekker vroeg

1 like

Ben je verkouden? Dan krijg ik vaak pijn aan m’n kiezen! Veel succes vandaag!!

1 like

De dag is nog maar net begonnen en ik ben er al helemaal klaar mee. Ben nog altijd verkouden maar ziek melden is geen optie. En ik stoot net echt mega hard mijn hoofd waardoor ik echt even sterretjes zag.

1 like