ff lekker op 35 nummers door vrouwelijke artiesten gestemd in de top 2000
Kan het erger dan “hihi ik hou van stemmen, lekker kleuren!”?
Ja: Blond Amsterdam haalt na kritiek servies met lachende Anne Frank uit collectie
Ik vier geen sinterklaas en medium kerst, maar zoveel mensen zijn jarig of bevallen deze periode dat ik me een ongeluk aan het kopen ben. Just stahp.
Ik ga echt dooood van de pijn na het trekken van mn verstandskiezen. En het was donderdag al niks helpt…
Ahh dat is naar. Mijne zijn 3 weken geleden getrokken en ik heb ook 2 weken pijn gehad. Goed op tijd paracetamol nemen hielp wel, maar niet de hele tijd. En veel koelen, maar dat doe je ook vast al
Over drie weken mag ik voor de andere kant, jippie
Dr staat elke ochtend een man op t station zo vals te zingen. Echt van die kikker geluiden met hele hoge klanken. Maar t is echt zon nette man waarbij je t niet verwacht.
Ik heb sinds vanochtend (denk vannacht update gehad) dat er op whatsapp in groepsapps ineens foto’s bij staan in de chat? Wat ziet dat er onrustig uit zeg, ook zo onnodig.
Ja irritant weer
Ik ben veeel te vroeg op het station voor mn eerste werkdag dus zit maar ff in de starbucks. En ik heb pijn aan mn tanden/kaak? Beter is dit niet mn verstandskies ofzo
Beter te vroeg dan te laat, veel succes en plezier!
Mij werd destijds aangeraden om paracetamol en ibuprofen om de paar uur af te wisselen. Hielo wel redelijk, sterkte!
Dankjewel!! Ik ga zo lopen en dan ben ik nog steeds lekker vroeg
Ben je verkouden? Dan krijg ik vaak pijn aan m’n kiezen! Veel succes vandaag!!
De dag is nog maar net begonnen en ik ben er al helemaal klaar mee. Ben nog altijd verkouden maar ziek melden is geen optie. En ik stoot net echt mega hard mijn hoofd waardoor ik echt even sterretjes zag.
Hmm ik ben eigenlijk altijd verkouden maar deze pijn is nieuw ik voel het ook niet als ik eet of tandenpoets maar wel als ik er op duw. Heel gek. Even aanzien!
Waarom is ziek melden geen optie?
Aangezien dit dan de vierde ziekmelding in zes maanden wordt lijkt mij het gewoon niet zo handig. Ik heb al gigantische achterstanden en het wordt met ziekmelden alleen nog maar erger. Daarnaast sta ik op het randje van een promotie dus dat speelt mee. En aangezien het gewoon een hele heftige verkoudheid is en ik ook gewoon thuiswerk is allemaal nog wel te combineren. Maar eerlijk is eerlijk het liefste bleef ik nog een tijdje in mijn bed liggen.
Ja dat doe ik inderdaad! Maar helpt niet. Ben in staat om tramadol te nemen, dat heb ik nog in huis. Maar die bijwerkingen
Haha 2 weken heerlijk vooruitzicht. En jij ook haha, sterkte alvast!
Weten jullie nog mijn leiding gevende die vreemd ging met mijn collega. En dat hij ging scheiden met zn vrouw enzo. Nou die relatie met die collega is nu over. Want hij is dus met zn “ex” vrouw en hun kinderen geemigreerd naar waar hij vandaan komt…
En die collega had ook weer binnen een paar dagen een nieuwe vent…
Lang leve astma. Ik heb het dusdanig benauwd, dat het voelt alsof een olifant mij probeert te reanimeren
Hopelijk werkt dat pufje van de inhaler snel