Hmm ik ben eigenlijk altijd verkouden maar deze pijn is nieuw ik voel het ook niet als ik eet of tandenpoets maar wel als ik er op duw. Heel gek. Even aanzien!
Waarom is ziek melden geen optie?
Aangezien dit dan de vierde ziekmelding in zes maanden wordt lijkt mij het gewoon niet zo handig. Ik heb al gigantische achterstanden en het wordt met ziekmelden alleen nog maar erger. Daarnaast sta ik op het randje van een promotie dus dat speelt mee. En aangezien het gewoon een hele heftige verkoudheid is en ik ook gewoon thuiswerk is allemaal nog wel te combineren. Maar eerlijk is eerlijk het liefste bleef ik nog een tijdje in mijn bed liggen.
Ja dat doe ik inderdaad! Maar helpt niet. Ben in staat om tramadol te nemen, dat heb ik nog in huis. Maar die bijwerkingen
Haha 2 weken heerlijk vooruitzicht. En jij ook haha, sterkte alvast!
Weten jullie nog mijn leiding gevende die vreemd ging met mijn collega. En dat hij ging scheiden met zn vrouw enzo. Nou die relatie met die collega is nu over. Want hij is dus met zn “ex” vrouw en hun kinderen geemigreerd naar waar hij vandaan komt…
En die collega had ook weer binnen een paar dagen een nieuwe vent…
Lang leve astma. Ik heb het dusdanig benauwd, dat het voelt alsof een olifant mij probeert te reanimeren
Hopelijk werkt dat pufje van de inhaler snel
26 juli. Mn doopnaam is anders dan mn roepnaam.
Oh oeps ff grieks orthodox opgezocht en t is blijkbaar 9 december.
Ik heb een gigantische speculoos gekregen van mijn baas voor kerst, groter dan mijn hoofd, maar het is niet te hachelen.
Soy en Peor
Pfff ben klaar met deze werkdag.
Vanochtend op weg naar werk keerde mijn trein om vanwege een aanrijding. Vervolgens stapte ik in een trein die blijkbaar zonder controle of melding op het bord naar het rangeerstation werd gereden. Dus ik zat helemaal alleen in de trein, lichten ging uit, deuren werden vergrendeld.
Topdag dit.
Hopelijk krijg ik geld terug vd NS, want ik was ook nog eens mijn businesscard vergeten.
gevoelstemperatuur van -7 en redelijk aan het sneeuwen maar zag net een man rustig wandelen in korte broek??? wel handschoenen en een paraplu???
waarom???
Ik moest vandaag eigenlijk de hele dag werken, maar voelde me vanochtend op het werk steeds meer inkakken, spierpijn, moe, zo’n grieperig gevoel. Toen bleek dat er een collega teveel was dus mocht er iemand naar huis, dus nu lig ik thuis in bed Wel een beetje gek want ik ben superblij dat ik thuis in bed lig omdat ik me zo voel, maar ik ben ook vandaag jarig en wil vanavond eigenlijk nog wel uit eten, en het voelt een beetje raar om op m’n verjaardag de hele dag alleen in bed te liggen.
Gefeliciteerd!
Het sollicitatiegesprek ging heel goed En het lijkt me zo leuk. Ben echt super benieuwd of ik door mag naar de volgende ronde. Ik hoor het ‘voor het eind van de week’ dus hopelijk morgen of donderdag al bericht… spannend!
Ik heb het dus nog ingewikkelder gemaakt voor mezelf: ik dacht dat een schoonbroer de broer van je partner is, en zwager gebruikt wordt voor de man van je broer of zus.
Komt volgens mij serieus doordat ik met beiden ben opgegroeid (Nederlands-Vlaamse familie), ik dacht daardoor dat het daadwerkelijk woorden met verschillende betekenissen waren.
zeg gewoon die idioot/pipo/lummel/pummel/lul/heks/zeiksnor
Ik ken dit onderscheid ook op deze manier.
Ik gebruik zelf wel altijd gewoon schoonbroer/schoonzus.