Wat je even kwijt wil #63

Deze echte tatta heeft net gratis kerst huisjes bij de appie gehaald met postcode loterij bonnen van de familie. Spuitbus scoren bij de Action voor de lellijke rode kleur en done :tipping_hand_woman:t3:

7 likes

Oo lagen ze er al? Dacht vanaf morgen. Ik ga ze ook halen, betaal er iedere maand genoeg voor :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou, je kunt dan drie afleveringen terugkijken

Ik doe de afgelopen weken boodschappen voor mijn moeder, omdat ze herstellende is van een operatie. Ze maakt dan een boodschappenbriefje voor me op een soort kladblokje. Alleen heeft dat kladblokje aan de buitenkant een print van een 100 euro biljet.

Ik heb er nu steeds heel veel lol in om dat briefje op te vouwen en dan ‘per ongeluk’ te laten vallen. Net heb ik het ook weer gedaan en de vrouw die achter me liep heeft het snel opgepakt en zei ook verder niet dat ik iets liet vallen. :rofl:

Het is echt heel triest, maar ik haal hier zoveel plezier uit.

142 likes

De volwassen versie van een portemonnee aan een touwtje :joy:

8 likes

Ja en de bon werkt ook gewoon al!

1 like

Ik vind het zo idioot spannend als iemand iets dat ik te koop heb aangeboden via Marktplaats komt ophalen. Nu heb ik mijn vriend zo ver gekregen dat hij het afhandelt aan de voordeur. :pleading_face:

Edit: Oh no, hij komt net helemaal in de war terug de woonkamer in want ze heeft het niet meegenomen. Het bleek niet te zijn wat ze zocht en dat is echt zo vreemd want het is exact wat je op de foto’s ziet. :joy:

12 likes

Haha ik dacht de hele tijd, wat zijn mijn onderburen aan het schreeuwen, waarom wordt er de hele tijd op trommels geslagen, wat is er aan de hand?

Speelt Marokko tegen België en wint Marokko. De buurt is door het dolle heen haha.

11 likes

De midwinterhoornperiode is weer aangebroken :smiling_face_with_tear:

1 like

Om 16u gingen de reserveringen open vanaf maart t/m juni van restaurant De Nieuwe Winkel, om 16:05 zat alles al vol voor 2 personen :face_with_spiral_eyes: wat een gedoe om ff ergens te kunnen eten

Update: dit gaat niet zo makkelijk / mooi als verwacht :smiling_face_with_tear:

1 like

Jaa god ik wilde ook reserveren, wat een gezeik he? Maar er komen steeds data beschikbaar, ik denk van mensen die een dubbele reservering hadden! Ik heb net nog kunnen reserveren, voor een zaterdag in juni.

@Sjern en bij jou?

1 like

Ja heb er eigenlijk al helemaal geen zin meer in als het zo moet :sweat_smile: maar mss probeer ik idd zometeen nog een keertje

2 likes

Jaa snap ik, echt alsof het een populair concert is. Zit ook vol adrenaline voor mijn scherm. Maar ja, beste plantaardige restaurant van de wereld he

4 likes

Ik heb ook nog kunnen reserveren voor 3 juni uiteindelijk! Bloed zweet en tranen gekost :joy:

4 likes

Wat gaat er mis? Heb je het materiaal geschuurd?

2 likes

Ja, maar niet genoeg blijkbaar. En heb nu high gloss, normaal altijd matte… even nachtje laten voor wat het is en morgen weer verder kijken :joy:

3 likes

Je hebt wel topcoats die mat opdrogen, misschien kun je die er nog over doen

1 like

Ik heb eten besteld maar de bezorger fietst de hele tijd verkeerd :rage: hongerrrr

Jeej het is er. Ik gaf hem een fooitje en hij was helemaal verbaasd en blij??

3 likes

Wow plantaardige chocomel smaakt echt bijna zoals de andere versie en echt heel lekker.

O kost alleen drie euro. Wtf!!! :angry:

4 likes