Wat je even kwijt wil #63

Ik heb net heel impulsief en random kaartjes voor Aladdin de musical gekocht waar ik naartoe ga met mijn klasgenootje met wie ik buiten school om nog nooit heb afgesproken? En ik ben nog nooit naar een musical geweest en ergens lijkt het me zó stom maar ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben hahaha.

En ze waren in de sale, dus 37 per ticket voor rang 2 plaatsen (klinkt best goed rang 2 als er 4 rangen zijn maar heb werkelijk waar geen idee waar je dan zit, snap geen hol van die plattegrond).

32 likes

Altijd als ik dit zie moet ik denken aan mensen die de Wim hoff methode volgen en direct daarna aan dat rare verhaal dat hier over hem werd geplaatst wat hij met een fonteintje in het vondelpark gedaan heeft :laughing:

11 likes

Voor sommige mensen is er een betekenisverschil ontstaan tussen zwager en schoonbroer . Een zwager is dan ‘de man van je eigen zus’ of ‘de man van je eigen broer’. Een schoonbroer is dan ‘de broer van je man’ of ‘de broer van je vrouw’, of ‘de man van de zus of broer van je man of vrouw’. Maar dit verschil hanteert zeker niet iedereen. De naslagwerken maken er in elk geval geen melding van.

En het mag dus inderdaad allebei, maar schoonbroer zou echt alleen door mensen van onder de rivieren gebruikt mogen worden imho. Echte Hollanders zeggen gewoon zwager.

4 likes

vind zwager echt een vies woord ugh idk de klank staat me niet aan, net als slipje

20 likes

Ik heb illegaal een neppe kerstboom het ziekenhuis in gesmokkeld voor in de bibliotheek. :joy:

34 likes

De bieb bij mij om de hoek heeft een kerstboom van boeken gemaakt, zo cute! Zal proberen eraan te denken een foto te maken volgende keer dat ik erlangs loop

11 likes

was zwangere guy dan misschien ook een typfout voor zwagere guy?

5 likes

Aaah leuk! Ik heb het zelf ook eens geprobeerd. Het is echt een takke werk :joy:

1 like

Klinkt als een verhaallijn in een comedyserie

3 likes

Romantische kerstfilm The Holiday krijgt na zeventien jaar een vervolg Romantische kerstfilm The Holiday krijgt na zeventien jaar een vervolg | Films & Series | NU.nl

Omg heer-lie

33 likes

Gelijk weer zin om daarna te luisteren. Vind vlaamse mannen stemmen zo chill hHa.

1 like

Waarom heb ik zo weinig vakantie
Veel zin om te reizen maar durf niks te boeken in het eerste deel van het jaar, wat als ik er dan tekort heb later :cry:

3 likes

Vandaag krijgt Fred van Leer z’n kerstboom en hij laat altijd in zijn stories zien hoe de boom wordt versierd. Aanradert voor later vandaag.

17 likes

Ik moet boodschappen doen voor het avondeten maar het is zo grijs en nat buiten dat ik het al uren uitstel om die 5 min te lopen

2 likes

Omg de film is gewoon al 17 jaar oud. Als je nu zei 7 jaar had ik je eerder geloofd.

9 likes

De mensen van het UWV zijn ook niet geselecteerd op hun empathisch vermogen hè…tjongejonge.

13 likes

Ik kreeg een complimentje bij het punt waar ik mijn pakketjes inlever over mijn haar. Heb naast mijn vriend die 100% fan is, nog nooit iemand er over gehoord. Meestal krijg je van die rare blikken. Maar ze vond het paars/rozige in de pony een mooie combi met het bruin.

Mijn eerste reactie: ‘haha ja dit is mijn persoonlijkheid voor de aankomende twee weken’ :smiling_face_with_tear: waarom moet ik toch altijd masken met humor. Daarna heel snel dankjewel gezegd. (Want ik moet leren complimentjes aan te nemen)

34 likes

Ik kan wel voor altijd lekker in de trein blijven zitten maar ik ben er alweer :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik vind dat ook zo lekker, met een boek en snacks en oordoppen in

8 likes

Vind het zo bizar dat van de 9 mensen waarmee ik op t werk begon in maart er nog maar 4 over zijn. En ikzelf nog maar ik heb er sinds augustus uit gelegen en begin nu pas weer.

1 like