Aaah leuk! Ik heb het zelf ook eens geprobeerd. Het is echt een takke werk
Klinkt als een verhaallijn in een comedyserie
Romantische kerstfilm The Holiday krijgt na zeventien jaar een vervolg Romantische kerstfilm The Holiday krijgt na zeventien jaar een vervolg | Films & Series | NU.nl
Omg heer-lie
Gelijk weer zin om daarna te luisteren. Vind vlaamse mannen stemmen zo chill hHa.
Waarom heb ik zo weinig vakantie
Veel zin om te reizen maar durf niks te boeken in het eerste deel van het jaar, wat als ik er dan tekort heb later
Vandaag krijgt Fred van Leer zān kerstboom en hij laat altijd in zijn stories zien hoe de boom wordt versierd. Aanradert voor later vandaag.
Ik moet boodschappen doen voor het avondeten maar het is zo grijs en nat buiten dat ik het al uren uitstel om die 5 min te lopen
Omg de film is gewoon al 17 jaar oud. Als je nu zei 7 jaar had ik je eerder geloofd.
De mensen van het UWV zijn ook niet geselecteerd op hun empathisch vermogen hĆØā¦tjongejonge.
Ik kreeg een complimentje bij het punt waar ik mijn pakketjes inlever over mijn haar. Heb naast mijn vriend die 100% fan is, nog nooit iemand er over gehoord. Meestal krijg je van die rare blikken. Maar ze vond het paars/rozige in de pony een mooie combi met het bruin.
Mijn eerste reactie: āhaha ja dit is mijn persoonlijkheid voor de aankomende twee wekenā waarom moet ik toch altijd masken met humor. Daarna heel snel dankjewel gezegd. (Want ik moet leren complimentjes aan te nemen)
Ik kan wel voor altijd lekker in de trein blijven zitten maar ik ben er alweer
Ik vind dat ook zo lekker, met een boek en snacks en oordoppen in
Vind het zo bizar dat van de 9 mensen waarmee ik op t werk begon in maart er nog maar 4 over zijn. En ikzelf nog maar ik heb er sinds augustus uit gelegen en begin nu pas weer.
Ik doe juist nooit oortjes in maar gewoon lekker luisteren naar omgevingsgeluid en kijken naar andere mensen
Lekker janken door de kerst reclame van de Plus lol
Grappig he, dit is juist mijn nachtmerrie haha
Wat is dat toch met de Plus dat ze elk jaar zoān tranentrekker maken?
Ik had me 16 november opnieuw ingeschreven voor mijn laatste vak die ik nog moest behalen. Zodat ik mijn HBO in de pocket heb. En ik heb het examen net gemaakt en ik heb het gewoon gehaald!! Volgend jaar ben ik er gewoon bij met de diploma uitreiking! Ik ben zo trots op mezelf want desondanks de operatie, burn-out en alles heb ik het nu gewoon behaald!!!
Haha het is duidelijk 6 dec, al die sentimentele kerstreclames die ineens oppoppen