Wat je even kwijt wil #63

Ik wilde wat kook en bakboeken kopen om lekker in te neuzen maar had geen zin om 20-25 per boek te betalen dus nu heb ik “licht beschadigde” boeken gekocht via boekenfestijn en heb ze binnen en ze zijn gewoon zo goed als nieuw, kan geen enkele beschadiging vinden. Love it.

30 likes

@Teigetje helaas

6 likes

Ik heb net m’n (papieren) vuilnis dat al weken in de gang stond kunnen weggooien in een vuilbak net toevallig op het moment dat de vuilniskar de straat in kwam rijden, van perfecte timing gesproken.

6 likes

:smiling_face_with_tear:

Sorry voor de verspreiding van fake news :joy:

1 like

Via boekenkraam en voordeelboekenonline kun je ook vaak goede kook en bakboeken met korting halen!

3 likes

Boekenkraam is volgens mij een kopie van boekenfestijn, die website is vrijwel hetzelfde en het aanbod boeken ook :joy: voordeelboekenonline ga ik onthouden, die lijkt wel een ander assortiment te hebben. Dankje!

7 likes

Boekenkraam heeft soms echt een goed aanbod. Al heel wat ya/fantasy daar voor veel minder gekocht en vaak niets mee aan de hand. Ook LE boeken!
Nu wil ik daar weer kijken😅

3 likes

Treat yourself :dancer:

1 like

Haha nee nee ik heb een regel met mezelf. Eerst een uitlezen voor je een nieuwe haalt. Nu heb ik er 1 uit maar die bewaar ik even. Laatst had ik er 3 uit en 3 terug gehaald.
Is wel weer even goed zo!

Al keek ik wel en ee staan wel weer interessante dingen tussen. Maar ik laat het netjes even.

2 likes

Ohhh dat klinkt fijn! Welke titels heb je gekocht als ik vragen mag?

1 like

Het boek van Lekker en Simpel is 1 keer kopen 5 keer koken. Maar ik kwam bijvoorbeeld Donna Hay ook tegen.

3 likes

Mooie lijst zeg! :heart:

3 likes

Het is ook zo hoog vergeleken met die poppetjes. Echt gewoon blokken

1 like

Moest ineens denken aan GTST van vroeger toen Laura een kind kreeg met Dennis (haar zoon). Dat was echt een iconic maar ook shocking gtst tijdperk

17 likes

En mag je van een HBO student ook verwachten dat hij/zij werkwoordspelling kent? :joy:

50 likes

Hahaha en dat iemand Nick in z’n kruis schoot met een spijkerpistool ofzo. Als GTST weer zo hysterisch zou zijn zou ik het weer gaan kijken

9 likes

Goeie ouwe tijdd

3 likes

Vind het soms wel jammer dat alles op dit forum zo open en bloot is en dat je ook wanneer je niet geregistreerd bent alles kan lezen. Heb soms zin om even van me af te zeuren over bepaalde dingen maar ben dan ‘bang’ dat mensen het kunnen herkennen.

4 likes

Je hebt me geinfluenced. Heb nu ook boeken besteld :see_no_evil:

Er is hier ook een members only hoek!