Boekenkraam is volgens mij een kopie van boekenfestijn, die website is vrijwel hetzelfde en het aanbod boeken ook voordeelboekenonline ga ik onthouden, die lijkt wel een ander assortiment te hebben. Dankje!
Boekenkraam heeft soms echt een goed aanbod. Al heel wat ya/fantasy daar voor veel minder gekocht en vaak niets mee aan de hand. Ook LE boeken!
Nu wil ik daar weer kijkenš
Treat yourself
Haha nee nee ik heb een regel met mezelf. Eerst een uitlezen voor je een nieuwe haalt. Nu heb ik er 1 uit maar die bewaar ik even. Laatst had ik er 3 uit en 3 terug gehaald.
Is wel weer even goed zo!
Al keek ik wel en ee staan wel weer interessante dingen tussen. Maar ik laat het netjes even.
Ohhh dat klinkt fijn! Welke titels heb je gekocht als ik vragen mag?
Het boek van Lekker en Simpel is 1 keer kopen 5 keer koken. Maar ik kwam bijvoorbeeld Donna Hay ook tegen.
Mooie lijst zeg!
Het is ook zo hoog vergeleken met die poppetjes. Echt gewoon blokken
Moest ineens denken aan GTST van vroeger toen Laura een kind kreeg met Dennis (haar zoon). Dat was echt een iconic maar ook shocking gtst tijdperk
En mag je van een HBO student ook verwachten dat hij/zij werkwoordspelling kent?
Hahaha en dat iemand Nick in zān kruis schoot met een spijkerpistool ofzo. Als GTST weer zo hysterisch zou zijn zou ik het weer gaan kijken
Goeie ouwe tijdd
Vind het soms wel jammer dat alles op dit forum zo open en bloot is en dat je ook wanneer je niet geregistreerd bent alles kan lezen. Heb soms zin om even van me af te zeuren over bepaalde dingen maar ben dan ābangā dat mensen het kunnen herkennen.
Je hebt me geinfluenced. Heb nu ook boeken besteld
Er is hier ook een members only hoek!
Lol
Late reactie maar;
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten flink overspannen denk wel tegen een burn-out aan. Ruim 2/3 maand thuis gezeten. Ik was elk dag 2 uur op mijn werk om daar lichte werkzaamheden te verrichten die los stonden van mijn functie.
Nader van mijn aanwezigheid; collegaās die geen behoefte hadden aan nader onderzoek van mijn klantenkring bleven mij bestormen met vragen.
Thuis sliep ik veel, dagen waren slopend. Dit ging gelukkig steeds beter uiteindelijk opgebouwd naar 3 uurtjes in dezelfde vorm. Tot ik met mijn collega van HR moest zitten, zij had het over reĆÆntegreren om weer fulltime aan het werk te gaan, dit was ook wat ik hiervoor deed. Toen ging er een lampje branden, ik wel fulltime werken, maar niet hier. Dat had ik al die tijd niet zo gezien, maar toen ik die knoop had doorgehakt heb ik op een andere baan gesolliciteerd bij een totaal ander bedrijf. Sindsdien heb ik geen klachten meer.
Moraal van het verhaal. Maybe itās not you. Itās them.
En anders is het gewoon een how can I make this about me verhaal.
Ik hoop in elk geval dat je tijd voor jezelf neemt en op een rijtje zet wat je echt wilt en wens je veel beterschap toe.
kom net uit een heftig gesprek die ik niet had zien aankomen en kan nu niet slapen omdat ik er zoveel gedachtes over heb.
Lief dat je reageert! Ik denk ook inderdaad dat mn werk en ik niet (meer) matchen, die kleine uren kosten me zo veel energie. Energie die ik niet heb, want zoals alle nachten ben ik weer klaarwakker. Vanaf januari ga ik hulp krijgen voor mān burnout en ik hoop daarna wat duidelijker te krijgen wat ik (nu) kan.
Fijn dat het bij een andere functie veel beter ging! Dat geeft me wel hoop dankjewel.