Wat je even kwijt wil #63

Lol

2 likes

:slightly_smiling_face:

1 like

Late reactie maar;

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten flink overspannen denk wel tegen een burn-out aan. Ruim 2/3 maand thuis gezeten. Ik was elk dag 2 uur op mijn werk om daar lichte werkzaamheden te verrichten die los stonden van mijn functie.

Nader van mijn aanwezigheid; collega’s die geen behoefte hadden aan nader onderzoek van mijn klantenkring bleven mij bestormen met vragen.

Thuis sliep ik veel, dagen waren slopend. Dit ging gelukkig steeds beter uiteindelijk opgebouwd naar 3 uurtjes in dezelfde vorm. Tot ik met mijn collega van HR moest zitten, zij had het over reïntegreren om weer fulltime aan het werk te gaan, dit was ook wat ik hiervoor deed. Toen ging er een lampje branden, ik wel fulltime werken, maar niet hier. Dat had ik al die tijd niet zo gezien, maar toen ik die knoop had doorgehakt heb ik op een andere baan gesolliciteerd bij een totaal ander bedrijf. Sindsdien heb ik geen klachten meer.

Moraal van het verhaal. Maybe it’s not you. It’s them. :kissing_heart:

En anders is het gewoon een how can I make this about me verhaal.

Ik hoop in elk geval dat je tijd voor jezelf neemt en op een rijtje zet wat je echt wilt en wens je veel beterschap toe.

27 likes

kom net uit een heftig gesprek die ik niet had zien aankomen en kan nu niet slapen omdat ik er zoveel gedachtes over heb.

8 likes

Lief dat je reageert! Ik denk ook inderdaad dat mn werk en ik niet (meer) matchen, die kleine uren kosten me zo veel energie. Energie die ik niet heb, want zoals alle nachten ben ik weer klaarwakker. Vanaf januari ga ik hulp krijgen voor m’n burnout en ik hoop daarna wat duidelijker te krijgen wat ik (nu) kan.
Fijn dat het bij een andere functie veel beter ging! Dat geeft me wel hoop :slight_smile: dankjewel.

3 likes

Spelling is ook te googlen. Het is een beetje de pot verwijt de ketel…

27 likes

Goed begin van de ochtend
Ik test hartstikke covid positief :expressionless::expressionless:

2 likes

Nog een beetje kunnen slapen?

@Flopsyunicorn beterschap. Hopelijk is het niet al te heftig

Thanks!
Ik kuch nu alleen wat en beetje gesnotter.
Enige voordeel is, nu 6 dagen weekend :joy::joy:

2 likes

En de kans is zeer gering dat je het nog rond de kerst en oud en nieuw krijgt. Dus je kan dan (tenminste als je er behoefte aan hebt) gewoon sociaal wezen.

2 likes

Moet werken rond die periode, dus weinig festiviteiten.
Is niet mijn eerste rodeo met corona helaas. Zal ook vast niet de laatste zijn

Werkwoordspelling kan onnodig ingewikkeld zijn als je niet goed bent in het automatiseren van de regels die erbij horen. Dat keer op keer googelen is toch helemaal niet realistisch?

3 likes

Ja maar dan moet je dus ook niet gaan klagen over anderen die woorden niet kennen. Dat was het hele punt.

40 likes

Vanmorgen stond ik alleen met de hond met zonsopkomst (golden hour) in het bos.
Zo mooi. Expres geen gsm mee om extra te genieten.

19 likes

bedoel je Wat je even kwijt wil #63?

4 likes

Vroeger werd post bezorgd op postcode (want dat is gelinkt aan plaats + straat). Het enige waar het mis kon gaan is bij het nummer. Geen idee hoe het nu is want dan zou het eigenlijk bij haar dus moeten aankomen

4 likes

Heb al drie patiënten op op dezelfde plek zien uitglijden vanochtend vanwege de gladheid, echt sneu. Dit gaat mij sowieso ook nog wel een keer overkomen deze week

Ja members only is toch hartstikke schijnanomiteit joh haha

2 likes

Ja zitten bijna 900 mensen in. Lekker anoniem :two_hearts:

7 likes

Ze heeft het toch over het feit dat niet geregistreerde personen alles kunnen lezen? En in het members only, zijn het, members only = geregistreerde personen.

Maar sorry hoor