Mijn bureau is echt een ontplofte bom en we hebben een clean desk policy
ik zou direct ontslagen worden
Sowieso dat je het netjes achterlaat maar ook wel een beetje dat ik het nu netjes hou
Hebben ze een deskpolitie dan?
Op videoland staat gtst classics. Heb ik wel eens gekeken is echt hilarisch. Weet alleen niet of dat seizoen erop staat. Hoe verzonnen ze het
Best leuk om daar te werken als scenarioschrijver en echt de bizarste dingen te bedenken haha
Klopt ook natuurlijk hoor en ik vind het behulpzaam om daar even op te wijzen.
Maaar tegelijk moet je je wel realiseren dat dat niet betekent dat je nooit een bekende in MO zal treffen.
En dat is ook goed om aan te herinneren.
En kinderen!!
Hallo, alleen voorletters hè. Die zijn hartstikke anoniem!!
Daar heb je ook zeker gelijk in hoor, maar aan de andere kant zijn dat sowieso de âgevarenâ van het internet toch, dat alles toch op een bepaalde manier gelezen kan worden door wie dan ook. Ongeacht of iets op prive staat of niet.
Denk je dat Thierry vroeger op EGF meelas toen iemand plots op biechtte dat ze hem eigenlijk best wel lekker vond en half het forum in vuur en vlam voor hem bleek te staan waarna de andere helft slechts memes ging maken? Misschien is dat wil indirect de start van zijn succes geweest!!!
Misschien is ieh daarom nog enger geworden dan hij al wasâŚ
Wow ik wist niet dat ze nog de straat op gingen. Of lopen ze bij jullie in het verre zuiden achter?
Ik wou om half 10 slapen maar net zoals elke fucking avond heb ik drie kwartier verspild in het Insta reels algoritme
Misschien spraken ze abn
In Limburg zijn net de eerste vaccinaties gezet #derdewereldgebied
@Oprah of ze nou schreeuwen of niet, ik versta die mensen ook maar zelden.
Wat zijn er veel mensen jarig op 7 december. Heel veel âHappy bday to meâ insta stories
hoezo wordt er zo weinig gepraat over ChatGPT? dit gaat de wereld veranderen
Ik haat het zo als ik nergens heen kan met mijn frustratie! Ik zou dan altijd het liefst porseleinen borden tegen de muur smijten. Mijn business plan is om een plek te openen waar je tegen betaling borden en servies kapot kan smijten met een hamer, en na afloop kan je dan wat drinken met taartjes.