Best leuk om daar te werken als scenarioschrijver en echt de bizarste dingen te bedenken haha
Klopt ook natuurlijk hoor en ik vind het behulpzaam om daar even op te wijzen.
Maaar tegelijk moet je je wel realiseren dat dat niet betekent dat je nooit een bekende in MO zal treffen.
En dat is ook goed om aan te herinneren.
En kinderen!!
Daar heb je ook zeker gelijk in hoor, maar aan de andere kant zijn dat sowieso de āgevarenā van het internet toch, dat alles toch op een bepaalde manier gelezen kan worden door wie dan ook. Ongeacht of iets op prive staat of niet.
Denk je dat Thierry vroeger op EGF meelas toen iemand plots op biechtte dat ze hem eigenlijk best wel lekker vond en half het forum in vuur en vlam voor hem bleek te staan waarna de andere helft slechts memes ging maken? Misschien is dat wil indirect de start van zijn succes geweest!!!
Misschien is ieh daarom nog enger geworden dan hij al wasā¦
Wow ik wist niet dat ze nog de straat op gingen. Of lopen ze bij jullie in het verre zuiden achter?
Ik wou om half 10 slapen maar net zoals elke fucking avond heb ik drie kwartier verspild in het Insta reels algoritme
Misschien spraken ze abn
In Limburg zijn net de eerste vaccinaties gezet #derdewereldgebied
@Oprah of ze nou schreeuwen of niet, ik versta die mensen ook maar zelden.
Wat zijn er veel mensen jarig op 7 december. Heel veel āHappy bday to meā insta stories
hoezo wordt er zo weinig gepraat over ChatGPT? dit gaat de wereld veranderen
Ik haat het zo als ik nergens heen kan met mijn frustratie! Ik zou dan altijd het liefst porseleinen borden tegen de muur smijten. Mijn business plan is om een plek te openen waar je tegen betaling borden en servies kapot kan smijten met een hamer, en na afloop kan je dan wat drinken met taartjes.
Dat bestaat al! Misschien moet je je daar een keer lekker gaan uitleven
Maak er er een Grieks restaurant van!!
Lig echt klaarwakker in bed, voel me in de verste verte niet moe
Woensdag Wappiedag is wel een leuke alliteratie
āZonder BOER geen KERST VOERā
āRutte houd eens op met kuttteā
āzonder hitte, geen pitteā
Of hebben ze al weer wat pakkends nieuws? Bedoel, de sint is weer uit het land dus wat is dan weer de opvolging?
Wat stond er nu weer op facebook?
Zoveel vragen op de ochtend.
Meer mensen die niet in slaap konden vallen?
Had je eigenlijk aan de chatbot moeten vragen, gemiste kans dit.