Wat je even kwijt wil #63

Dat bestaat al! Misschien moet je je daar een keer lekker gaan uitleven :grin:

1 like

Maak er er een Grieks restaurant van!!

4 likes

Lig echt klaarwakker in bed, voel me in de verste verte niet moe :smiling_face_with_tear:

1 like

Woensdag Wappiedag is wel een leuke alliteratie

5 likes

ā€˜Zonder BOER geen KERST VOER’
ā€˜Rutte houd eens op met kuttte’
ā€˜zonder hitte, geen pitte’

Of hebben ze al weer wat pakkends nieuws? Bedoel, de sint is weer uit het land dus wat is dan weer de opvolging?
Wat stond er nu weer op facebook?
Zoveel vragen op de ochtend.

3 likes

Meer mensen die niet in slaap konden vallen? :new_moon_with_face:

5 likes

Had je eigenlijk aan de chatbot moeten vragen, gemiste kans dit.

2 likes

13 likes

Love it, al blijft de peanut butter sandwich in the vcr post in King James bible style het allerbest.

1 like

Ik ben in de verkeerde trein gestapt. Vond al dat de trein er ā€œlekker op tijdā€ was. Alsof ze niet op dienstregeling rijden 🫠.

9 likes

Hahaha ja.

Vind het wel heeeul snel gaan ineens. Bij mij op het werk werd gisteren al tegen een van mijn collega’s die haar zorgen uitsprak over te hoge werkdruk bij een van de mensen in haar team gezegd dat diegene gebruik kan maken van AI-tools. Het maakt het werken een stuk makkelijker, maar we zijn straks amper nog nodig joh :sweat_smile:

(edit: in mijn werkgebied dan haha)

4 likes

Ik had kleding besteld. EƩn maillot die erbij zat zit vol gaten. Ik heb hem niet gepast want zag het meteen. Maar nu moet ik van die winkel die maillot gaan betalen. Zo ligt de bewijslast toch altijd bij de klant. Vind dit echt zuur

1 like

De werkdag begint goed als je baas al 3 dingen op je bureau legt om nog maar eens aan te passen na uren discussie, schiet me neer, het kost je zelfs geen 100k :melting_face:

1 like

Nou ik heb corona terwijl ik dit weekend weer een weekendje weg zou gaan :frowning: en ik ben net 2 dagen vrij geweest en wilde net even veel inhalen op werk.

7 likes

Of ziek melden? Klinkt niet goed! Sterkte :heart:

5 likes

Heel eerlijk, die fout maakte ik ook toen ik een paar maanden geleden het niet meer trok. Toch nog even dit doen en dat doen om maar van dat rusteloze gevoel en stemmetje in mijn hoofd af te komen. De tijd die ik niet voor werk had wilde ik zo nuttig mogelijk benutten met allerlei hobbys en dingen doen, kwam geen bal van omdat het niet lukte. Uiteindeijk denk ik dat mijn ingegroeide teennagel weghalen wel het succes was om stil te blijven zitten en het te accepteren dat ik niet veel kon.
Die koffie’s gaat je niet helpen en werken je misschien alleen maar tegen met prikkelbaarheid. Het is tijd om even voor jezelf te kiezen <3

Zelf ben ik deze week weer volledig aan het werk, nog niemand die heeft gevraagd hoe het gaat vanuit werk. Daarnaast spelen er weer zaken die altijd terug komen en geen verandering in gaat komen. Hoe vaak je ook oplossingen hebt aangeboden voor verbetering. Heb gisteren mijn eerste sollicitatie verstuurd voor ander werk. Tijd voor iets nieuws en iets waar ik weer verder kan groeien.

7 likes

Ik ben er ook echt heel benieuwd naar!

Blijkbaar kan het ook (helpen met) programmeren. Nog niet foutloos, maar als dat beter wordt in de toekomst, zou dat ook veel kunnen veranderen.

Het maakt mijn werk nu in ieder geval al zoveel makkelijker en sneller, jeetje.

5 likes

Betwijfel het. Over 2 weken is iedereen het vergeten of is de ai een fascist geworden en moet hij uitgeschakeld worden

4 likes

Dat eerste denk ik eeecht niet. Heb je het geprobeerd? Dat laatste is natuurlijk wel altijd een gevaar, maar tot nu lijkt ie daar al best goed in getraind te zijn. Denk dat daar anders wel iets op wordt verzonnen.

Ben gister dus met de fiets gevallen en had toen nergens last van. Nu wel jeej.
Life is a party and im the piƱata

8 likes