Wat je even kwijt wil #63

Ik zie allemaal tiktoks over hoe the sisterwives zich eindelijk tegen dictator Cody keren and I’m here for it.

23 likes

Omg ja, en die nieuwe afleveringen zijn nu ook op tlc. Die Kody is echt zon bizarre narcist, ben echt zo blij dat die anderen nu ook meer voor zichzelf kiezen.

3 likes

Ik kreeg net de vraag waarom ik geen aandelen heb?! K zei waar komt dat ineens vandaan? En dan had ie het over een bedrijf van familie van mij. Ja boeit mij wat. Heb ik niks mee te maken. Die stuurt ook vaak zn bitcoin gedoe wat me echt geen hol kan schelen. Zo irritant.:face_with_spiral_eyes: en mn vingers zijn bevroren :cry:

2 likes

Dingen verkopen op vinted gaat zo sloom. Ik wil gewoon mn geld maar mensen laten het rustig vijf dagen liggen in de lokale jumbo

3 likes

Zo fijn om een dag thuis te werken nadat ik het huishouden weken heb verwaarloosd, kan mooi allemaal klusjes tussendoor doen

3 likes

Mijn psych vertelde een keer dat ze weleens borden bij de kringloop koopt en deze dan buiten kapot smijt.

25 likes

Ik baal van mijn tante Corrie besmetting, maar ook wel blij dat ik niet in de regen hoef te werken.

1 like

Ik zag laatst op Facebook een stuk voorbij komen over een bussluis in de Bilt waar 2 jongens in een appartement tegenover wonen en daar continu een telefoon hebben staan die dus opneemt en dagelijks rijden er dus auto’s die bussluis in. Ze hebben hier dus een insta van gemaakt waar ze dagelijks op posten.

Echt mijn nieuwe guilty pleasure dit!

12 likes

Ik moet iets navragen bij DUO en krijg meteen zweethanden. Pfffff.

2 likes

Ik zag hier gisteren toevallig een filmpje van voorbij komen op insta. Dit keer was er 's avonds een auto overheen gereden en klapten de airbags ook uit, zag er echt heftig uit vanwege de ontsteking van de airbags (gele flits). Vind het wel bijzonder dat er dus zoveel mensen die bussluis in rijden, hoop toch wel dat ze daar iets aan gaan doen. Dan heb jij alleen geen guilty pleasure meer :sweat_smile:

3 likes

Ik had een keer echt een kutdag, had een gebroken hart, en ik stond dronken op een feestje bij een vriendin in de keuken een beetje te ventileren, dat ik iets kapot wou gooien uit pure frustratie. Geeft ze me zonder enige pauze me een bord, neem er zelf ook een, en die hebben we samen tegen de grond gegooid. Zo satisfying en ook echt m’n favoriete herinnering met haar
Aanrader @Lady_Mary !

31 likes

Ahh ik had als kerstcadeau een theemuts met poezen besteld bij Gerda’s leuke keukentextiel en er zat ook helemaal een lief briefje bij :pleading_face:. Need more Gerda’s in m’n leven.

7 likes

ik mis CBB zo hard :frowning:

3 likes

Jesus hoe ze ook maar doorgaat. How can I make this about me

Wel heel grappig als ze david wakker maken en hij alleen maar WOT!? roept

2 likes

3 likes

Ohh hier ga ik ook goed op! Hoe heet die insta?

Edit: nvm, heb m. Hahaha geweldig!

3 likes

Omg lol ik ben gisteren mijn ovchipkaart met abonnement kwijtgeraakt en blokkeer 'm nu pas (dom), zie ik in de reishistorie dat iemand echt volledig los is gegaan met dat ding :joy:. Gelukkig wel binnen Amsterdam en metro/tram/bus, en niet naar Groningen met de trein ofzo :dotted_line_face:

edit: omg en hij wordt ook pas over 24 uur geblokkeerd

15 likes

Ja nadat hij een ‘David Gest is not dead’ tour had aangekondigd.

Love New York wel.

9 likes

Ik ga hier echt helemaal stuk op. Wtf moet dat pak voorstellen?? Ik denk aan de hand van het bericht een lamp ofzo, maar ik zie t er echt niet in :joy:

8 likes

Ik denk steeds dat dat kijk gat de mond is en dus op de kop.

Volgens mij de mascotte van die reclame, licht aan, ramen dicht en deur op slot.

4 likes