Hahaa die voetjes
Hahahahahah geweldig
Precies in droog moment training kunnen doen, doe de voordeur dicht en gaat weer regenen. Perfecte timing.
Ik had niet gisteren al aan het werk moeten gaan! Ga vanavond vroeg slapen en morgen bijslapen, hopelijk voel ik me dan wat beter.
Heb zaterdagavond ook iets leuks gepland dus hopelijk voel ik me dan wat opgeknapt en hoef ik niet te cancelen.
Huh wat raar, aantal maanden geleden ook ovkaart laten liggen in de trein met abbo op rekening reizen. Ik moest mijn treinreis doorgeven en het werd gelijk geblokkeerd waardoor de rest niet meer meetelde. Dus gek dat het bij jou zo lang duurt
Hm, dat is wel gek inderdaad! Had je het toen online gedaan? Dat kon vandaag niet ivm technische fout
Nee gebeld
Wat vreemd. Nouja, heb ik pech gehad. Moet ik maar op mijn spullen letten
Ach kan gebeuren toch! (:
Bij het Postcodeloterij vega pakket van de AH zaten nootjes van Graze en die smaakt echt naar die kleine Doritos zakjes. Gratis en chill.
Ik weet de naam even niet meer hahaha. Maar inderdaad kapot duur😅
Ja die had ik ook gezien, het is inderdaad heftig hoe sommige auto’s er op reageren! Het staat aan de ene kant duidelijk aangegeven dat het een busbaan is maar ik begrijp ook goed dat mensen er (en dan vooral in de avond) nog door rijden.
Bits?? Daar ging echt veel van mijn zakgeld heen op de middelbare school.
Net een afscheidsborrel van een collega gehad en ik begin mijn werkplek echt te haten. Ik word sociaal helemaal buiten gesloten, niemand wilt met mij praten en ik sta een beetje zo awkward te hangen bij gesprekken. Gelukkig ga ik eind januari weg, ben helemaal verdrietig en kapot nu door dit en ga maar in bed liggen. Ergste gevoel is eenzaam voelen terwijl je omringd bent door mensen
Ik ben weer eens sinds lange tijd opgemeten. Ik ben niet 1,65m, maar 1,665m
Het zijn de kleine dingen die ‘t hem doen
Ik liet iets vallen in de keuken terwijl een bovenkastje open stond, en jullie kunnen al raden wat er gebeurde toen ik weer opstond na het oprapen… Zag sterretjes en heb nu knallende koppijn en een megabult bovenop mijn hoofd, ondanks dat ik er meten een icepack op heb gedaan
Mijn dochter is met de elektrische fiets onderuit gegaan door de gladheid Gekneusde ribben en een dikke knie tot gevolg. Toevallig was er een ambulance broeder die net uit dienst kwam, die het heeft zien gebeuren en heeft haar even nagekeken voordat ik haar op heb gehaald.
Ik ga morgen dus een nachtje weg met mn vader en broertje. Gezellig hoor maar zij kunnen gewoon niks plannen. We nemen de trein om 7 uur zodat we er lekker vroeg zijn maar we kunnen pas om 17:00 inchecken. Erg handig. Er is niks gekocht qua eten voor in de trein (er is gewoon letterlijk niks in huis. Geen droge cracker nog). Ik vind het zo irritant dat dit allemaal zo zonder nadenken is gepland.
Op zich is dat laat inchecken geen probleem toch? Vaak kan je wel alvast je koffer droppen, vaak speciale bagageruimte voor.
En gewoon wat lekkers kopen op het station. Is vervelend, maar komt vast goed!
Het is een airbnb en we mogen er niet in voor 17:00 (al gechat met de verhuurder) en op de stations hebben we nergens langer dan 5 min overstaptijd. Ik ben gewoon chagrijnig omdat dit voor mij nog meer extra moeite is dan voor hun (meteen een dag vrij in mn eerste werkweek, vanuit tilburg komen) en dat ze dan niet denken aan van die kleine dingetjes. We gaan het zien…