Wat je even kwijt wil #63

een gigantische zwanworst in eierdopje met twee gebakken eitjes en zwarte olijfjes

4 likes

Moet het niet zo’n oranje alarm lamp voorstellen die aan muren hangt? Met heel veel fantasie haal je dat er uit :joy:

3 likes

Whaha doet mij denken aan dat ik ooit een paar uur als spaarlamp rondgelopen heb in Heemskerk. Verdiende er toen 100,- gulden mee!

Ik ga die foto zoeken :laughing:

10 likes

Omg kan dit nog steeds? Ik wil dit

5 likes

Dit was in 1994, dus ik denk het niet :grin:

Helaas niet met kap op. Maar het was zo lachen!!

46 likes

Ohh nee kun je dat terugkrijgen?

2 likes

Hang net op met de klantenservice want had ook nog m’n fiets bij een NS stalling staan (doe ik nooit maar nu die ene keer wel natuurlijk), heb 'm al opgehaald en betaald voor check-out met een anonieme kaart, maar kan die gemiste check-out pas regelen als ik een vervangende kaart heb. Nu is alles op die kaart geblokkeerd dus kan pas terugvragen doen als ik m’n vervangende pas heb, fingers crossed dat flappie niet meer gaat reizen in de komende 24 uur maar anders kan ik dat vanaf nu denk ik nog wel terugvragen. Wat een gedoe hahaha echt dom

3 likes

Hahaa die voetjes

6 likes

Hahahahahah geweldig

3 likes

Precies in droog moment training kunnen doen, doe de voordeur dicht en gaat weer regenen. Perfecte timing.

6 likes

Ik had niet gisteren al aan het werk moeten gaan! Ga vanavond vroeg slapen en morgen bijslapen, hopelijk voel ik me dan wat beter.
Heb zaterdagavond ook iets leuks gepland dus hopelijk voel ik me dan wat opgeknapt en hoef ik niet te cancelen.

1 like

Huh wat raar, aantal maanden geleden ook ovkaart laten liggen in de trein met abbo op rekening reizen. Ik moest mijn treinreis doorgeven en het werd gelijk geblokkeerd waardoor de rest niet meer meetelde. Dus gek dat het bij jou zo lang duurt

3 likes

Hm, dat is wel gek inderdaad! Had je het toen online gedaan? Dat kon vandaag niet ivm technische fout

1 like

Nee gebeld

2 likes

Wat vreemd. Nouja, heb ik pech gehad. Moet ik maar op mijn spullen letten :crazy_face:

2 likes

Ach kan gebeuren toch! (:

1 like

Bij het Postcodeloterij vega pakket van de AH zaten nootjes van Graze en die smaakt echt naar die kleine Doritos zakjes. Gratis en chill.

3 likes

Ik weet de naam even niet meer hahaha. Maar inderdaad kapot duur😅

2 likes

Ja die had ik ook gezien, het is inderdaad heftig hoe sommige auto’s er op reageren! Het staat aan de ene kant duidelijk aangegeven dat het een busbaan is maar ik begrijp ook goed dat mensen er (en dan vooral in de avond) nog door rijden.

Bits?? Daar ging echt veel van mijn zakgeld heen op de middelbare school.

2 likes