Wat je even kwijt wil #63

Net een afscheidsborrel van een collega gehad en ik begin mijn werkplek echt te haten. Ik word sociaal helemaal buiten gesloten, niemand wilt met mij praten en ik sta een beetje zo awkward te hangen bij gesprekken. Gelukkig ga ik eind januari weg, ben helemaal verdrietig en kapot nu door dit en ga maar in bed liggen. Ergste gevoel is eenzaam voelen terwijl je omringd bent door mensen

29 likes

Ik ben weer eens sinds lange tijd opgemeten. Ik ben niet 1,65m, maar 1,665m :partying_face:
Het zijn de kleine dingen die ‘t hem doen

26 likes

Ik liet iets vallen in de keuken terwijl een bovenkastje open stond, en jullie kunnen al raden wat er gebeurde toen ik weer opstond na het oprapen… Zag sterretjes en heb nu knallende koppijn en een megabult bovenop mijn hoofd, ondanks dat ik er meten een icepack op heb gedaan :sob:

7 likes

Mijn dochter is met de elektrische fiets onderuit gegaan door de gladheid :disappointed_relieved: Gekneusde ribben en een dikke knie tot gevolg. Toevallig was er een ambulance broeder die net uit dienst kwam, die het heeft zien gebeuren en heeft haar even nagekeken voordat ik haar op heb gehaald.

15 likes

Ik ga morgen dus een nachtje weg met mn vader en broertje. Gezellig hoor maar zij kunnen gewoon niks plannen. We nemen de trein om 7 uur zodat we er lekker vroeg zijn maar we kunnen pas om 17:00 inchecken. Erg handig. Er is niks gekocht qua eten voor in de trein (er is gewoon letterlijk niks in huis. Geen droge cracker nog). Ik vind het zo irritant dat dit allemaal zo zonder nadenken is gepland.

1 like

Op zich is dat laat inchecken geen probleem toch? Vaak kan je wel alvast je koffer droppen, vaak speciale bagageruimte voor.

En gewoon wat lekkers kopen op het station. Is vervelend, maar komt vast goed!

9 likes

Het is een airbnb en we mogen er niet in voor 17:00 (al gechat met de verhuurder) en op de stations hebben we nergens langer dan 5 min overstaptijd. Ik ben gewoon chagrijnig omdat dit voor mij nog meer extra moeite is dan voor hun (meteen een dag vrij in mn eerste werkweek, vanuit tilburg komen) en dat ze dan niet denken aan van die kleine dingetjes. We gaan het zien…

6 likes

Ja eens hoor, dat is gewoon niet fijn als er geen rekening met je wordt gehouden.

6 likes

Dankjewel voor je meedenken in ieder geval :two_hearts:

1 like

Maar hoeveel bagage heb je bij dan als je 1 nachtje gaat? Is toch niet alsof je met hele koffers door de stad moet leuren dan lijkt me. Je kan het ook altijd nog in een kluis op het station doen anders.

Je punt over dat er niks noppes nada in huis is begrijp ik dan wel weer dat dat klote is dat ze daar niet aan denken. Maar dat zou ik op ieder willekeurig moment stom en onbegrijpelijk vinden :sweat_smile:

1 like

Ja ik heb ook een tasje bij maar zij willen allebei een trolley? Snap er zelf ook niks van

3 likes

Dit weekend ben ik jarig en mijn vriend en ik geven elkaar altijd een weekend weg. Normaal gingen we altijd met de auto naar een huisje in de Ardennen of de Veluwe, maar nu ben ik op Schiphol en we vliegen naar IJsland! Ben nog helemaal in shock!

157 likes

Misschien kan je één station kiezen waar je bewust een overstap mist, zodat je daar dan wat eten kan kopen? Aangezien je in principe toch vroeg genoeg op je bestemming zal zijn. Ik weet natuurlijk niet of dat kan i.v.m. jullie traject. Jammer dat er zo weinig voorbereid is :pensive:

4 likes

Dan zou ik me daar al helemaal niet druk om maken. Hun koffers, hun probleem. Jij hoeft ze niet te dragen.

7 likes

Ik was 5 min te laat van huis weg en zou net mijn bus missen. Had de bus vertraging en de trein die ik moet nemen ook. Sluit nu echt perfect aan en zit nu mooi warm in de trein.

24 likes

Ik zou gewoon met dr naar een stad gaan. En dan tegen haar zeggen " Zo en nu?"

8 likes

Goedemorgen zonder zorgen

34 likes

Omg ik stond hier dus maandag om acht uur 's ochtends en wist niet of ik moest lachen of huilen van deze slogan :joy:

5 likes

Ik ging gister hardlopen en het zou keihard gaan regenen. Toch gegaan en het bleef droog tot ik binnen kwam. Goals!

1 like

Die staat in mijn dorp. Moet ook elke keer grinniken als ik het bord zie :joy:

3 likes