Ja eens hoor, dat is gewoon niet fijn als er geen rekening met je wordt gehouden.
Dankjewel voor je meedenken in ieder geval
Maar hoeveel bagage heb je bij dan als je 1 nachtje gaat? Is toch niet alsof je met hele koffers door de stad moet leuren dan lijkt me. Je kan het ook altijd nog in een kluis op het station doen anders.
Je punt over dat er niks noppes nada in huis is begrijp ik dan wel weer dat dat klote is dat ze daar niet aan denken. Maar dat zou ik op ieder willekeurig moment stom en onbegrijpelijk vinden
Ja ik heb ook een tasje bij maar zij willen allebei een trolley? Snap er zelf ook niks van
Dit weekend ben ik jarig en mijn vriend en ik geven elkaar altijd een weekend weg. Normaal gingen we altijd met de auto naar een huisje in de Ardennen of de Veluwe, maar nu ben ik op Schiphol en we vliegen naar IJsland! Ben nog helemaal in shock!
Misschien kan je één station kiezen waar je bewust een overstap mist, zodat je daar dan wat eten kan kopen? Aangezien je in principe toch vroeg genoeg op je bestemming zal zijn. Ik weet natuurlijk niet of dat kan i.v.m. jullie traject. Jammer dat er zo weinig voorbereid is
Dan zou ik me daar al helemaal niet druk om maken. Hun koffers, hun probleem. Jij hoeft ze niet te dragen.
Ik was 5 min te laat van huis weg en zou net mijn bus missen. Had de bus vertraging en de trein die ik moet nemen ook. Sluit nu echt perfect aan en zit nu mooi warm in de trein.
Ik zou gewoon met dr naar een stad gaan. En dan tegen haar zeggen " Zo en nu?"
Omg ik stond hier dus maandag om acht uur 's ochtends en wist niet of ik moest lachen of huilen van deze slogan
Ik ging gister hardlopen en het zou keihard gaan regenen. Toch gegaan en het bleef droog tot ik binnen kwam. Goals!
Die staat in mijn dorp. Moet ook elke keer grinniken als ik het bord zie
Mijn grootmoeder is gisterenavond met spoed geopereerd omdat ze een darmperforatie had en ik heb er nog steeds niet van gehoord. Ik weet ook niet aan wie ik iets erover kan vragen.
‘Geen punt bij karwei’
Dus karwei… maakt geen punt van uw kruis.
Mijn oma dacht vroeger dat ik rechten studeerde. Dat was niet zo en het heeft best een tijdje geduurd voordat ze begreep wat ik dan wel studeerde. Maar oma vertelde steevast tegen alle mensen in haar dorp over haar kleindochter en de rechtenstudie.
Nu was ik net even in het dorp en voelde het alsof de tijd heeft stilgestaan. Een bejaarde kwam namelijk naar me toe om te vragen of ik nog voor rechter aan het leren was . Ik ben al zeker 7 jaar afgestudeerd
.
ik wou hier gisteren direct op antwoorden want ik krijg constant videos van iemand die auto’s filmt die per se door een gigantische plas water willen sjeezen waarbij ze gas geven en de motor verneuken
echt fascinerend
https://www.instagram.com/p/Cleh5WptaFA/
@Nescio dit is dus ook het type facebook reels dat ik constant voorgeschoteld krijg!
Haha ik zou echt omrijden. Die tesla verbaast me wel, niet verwacht van zo’n lage auto.
Edit. Ook heerlijk dat de buurt zo staat toe te kijken.
Een tesla heeft geen echte motor dus zegt water aan.
Toen er overstromingen in China waren waren er ook veel filmpjes van Tesla’s in het water
Ooooooohhh staaaaahp
Ik heb hier een trauma aan want ik heb een ex die dit geweldig vond en ik heb honderden vrijwel identieke foto’s ervan met belangstelling proberen te bekijken voor de liefde en ben zelfs een keer mee geweest naar zoiets