Mijn grootmoeder is gisterenavond met spoed geopereerd omdat ze een darmperforatie had en ik heb er nog steeds niet van gehoord. Ik weet ook niet aan wie ik iets erover kan vragen.
‘Geen punt bij karwei’
Dus karwei… maakt geen punt van uw kruis.
Mijn oma dacht vroeger dat ik rechten studeerde. Dat was niet zo en het heeft best een tijdje geduurd voordat ze begreep wat ik dan wel studeerde. Maar oma vertelde steevast tegen alle mensen in haar dorp over haar kleindochter en de rechtenstudie.
Nu was ik net even in het dorp en voelde het alsof de tijd heeft stilgestaan. Een bejaarde kwam namelijk naar me toe om te vragen of ik nog voor rechter aan het leren was . Ik ben al zeker 7 jaar afgestudeerd
.
ik wou hier gisteren direct op antwoorden want ik krijg constant videos van iemand die auto’s filmt die per se door een gigantische plas water willen sjeezen waarbij ze gas geven en de motor verneuken
echt fascinerend
https://www.instagram.com/p/Cleh5WptaFA/
@Nescio dit is dus ook het type facebook reels dat ik constant voorgeschoteld krijg!
Haha ik zou echt omrijden. Die tesla verbaast me wel, niet verwacht van zo’n lage auto.
Edit. Ook heerlijk dat de buurt zo staat toe te kijken.
Een tesla heeft geen echte motor dus zegt water aan.
Toen er overstromingen in China waren waren er ook veel filmpjes van Tesla’s in het water
Ooooooohhh staaaaahp
Ik heb hier een trauma aan want ik heb een ex die dit geweldig vond en ik heb honderden vrijwel identieke foto’s ervan met belangstelling proberen te bekijken voor de liefde en ben zelfs een keer mee geweest naar zoiets
Volgens mij is mn vet bevroren.
Die ondertitel van dat artikel is matig want als je ziet hoeveel water er nodig is om een tesla te blussen daar weegt dit effect niet echt tegenop
Is hij nog vrij?
Update: de ochtend was kut maar ik heb net mn vaders brood en banaan aan een dakloze man gegeven terwijl hij zn spullen in een bagagekluis probeerde te duwen. Wraak!!!
Vandaag moet ik voor 1 dag in de winkel staan en mensen adviseren, vind ik vrij moeilijk (omdat ik zelf ook niet alles over de producten weet en het niet gewoon ben natuurlijk) maar een mevrouw nam een bodylotion mee na mijn advies dus nu voel ik me helemaal trots haha.
Haha heel erg maar zo vermakelijk! Maar wel slecht eigenlijk dat de mensen die daar staan helemaal niet seinen? Zo van STOOOP?! Achja, zolang t niet mijn auto is
Ik krijg een vast contract op mijn werk heerlijk nieuws om de kerst en het nieuwe jaar mee in te gaan
Als t zo toch zou werken. Maar tot nu toe nog niks van gemerkt.
Ja dat geldt voor alle elektrische auto’s. Wel een risico met alle die grote accu’s.
Maar inderdaad slechte ondertitel
Ik weet niet eens meer wanneer mijn haar voor het laatst was geknipt maar mijn zielige kapsel is wel blij denk ik dat er weer eens een schaar doorheen is gegaan. Het kon ook echt niet meer, ik heb al zo dun haar van mezelf.
Over Tesla’s gesproken… je hebt een speciale site waar alle Tesla ongelukken op staan.
Zelfs Nederland staat op de lijst
bijna korting gekregen bij de bioscoop omdat de ticket guy dacht dat ik jonger dan 19 was </3
Meegeweest?? naar hoe een auto door water rijdt wat
meer details graag