Ik koop dit soort dingen ook nooit voor volle prijs want zo vaak in de aanbieding
Ja mensen die dit soort producten buiten de actie om kopen verdienen eigenlijk een compliment want zo vaak acties op. Ook dingen als douchegel/tandpasta
Ik was ook voor het eerst naar de opera! Dacht even wellicht dezelfde, maar bleek uit deze post toch totaal een andere dan haha. Echt op volwassenen gericht, al leek het meer op senioren want ik haalde met maar 2,3 anderen de gemiddelde leeftijd ver omlaag haha.
Ik was naar een bewerking van een klassieker, Verdi, maar in deze voorstelling ging het niet om een prostituee maar om een trans vrouw. Alles in het Italiaans ook, echt prachtig (wel een vertaling zichtbaar)
Ik heb 'm toevallig net op mijn lijstje gezet
Ik vond deze wat zoeter dan de normale, vond jij dat ook? Ik vond hem daardoor wel wat minder lekker
Hahaha ik ga helemaal stuk, mijn oma en ik delen een netflix account dus ik dacht ff kijken wat ze aan het kijken is
Staat er bij aanraders: omdat je Diario de un gigolo hebt gekekenā¦
Ik ben wel niet meer nieuwsgierig
Ah haha zo grappig, mijn oma vroeg laatst of Mocro Maffia iets voor haar was want die kreeg zoveel sterren.
ahh mān vriend en ik hebben ons opgegeven voor een nieuwjaarsduik haha. Vind het nu al koud lol
Ik heb het sinds ik thuis ben gekomen rond 18en zo onwijs koud. Ik lijk het gewoon niet warm te kunnen krijgen. De verwarming staat al aan, ik heb een trui aan, lig onder 2 dekentjes en heb een grote kop warme thee en ik blijf maar rillen
Misschien heel even onder een warme douche gaan staan? Of even bewegen, dat helpt mij altijd wel.
Dit was laatst bij mij het teken dat ik ziek werd heb je iets van een kruik?
Hier ben ik dus ook een beetje bang voor, maar zou echt voor geen meter uitkomen. En helaas heb ik geen kruik.
@FrozenFlame Zit al een tijdje te twijfelen om onder een warme douche te gaan staan, maar ben ergens ook bang dat ik het nog kouder ga krijgen als ik er weer onder vandaan kom.
Ik heb pas sinds kort een kruik maar ik deed eerst gewoon altijd heet water in een glazen pot of fles. Werkt ook prima. En is echt wel lekker als je zo door en door koud bent.
Of gewoon een plastic fles, maar dan geen kokend water natuurlijk
Ik werk voor het gezelschap achter de opera waar jij geweest bent. Altijd leuk en fijn om te horen dat mensen het mooi hebben gevonden
Haha lol, waarom ? ( Ik ben webdeveloper dus neem dit persoonlijk op. )
Ik heb je gedmd op je koekjesaccount
Nee, vriendinnen reageerde niet meer en ik hoop nog steeds dat er een plekje vrij komt in februari! Dus nee ik heb het nog niet gedaan. Ik zie nu nog plekken vrij in mij, maar dan wilde ik eigenlijk op vakantie!
Ik was het alweer vergeten, maar gelukkig kan ik vrij makkelijk vrij krijgen. Dus wij gaan een keer doordeweeks in april. Maken we er een āweekendjeā weg van.
Ik heb bloed laten prikken en de uitslag staat online. Kom er alleen niet uit, snap er de ballen van haha, heb woensdag ook pas een afspraak met de huisarts.