waar is deze site voor audi?
Toneel is zo leuk. Morgen en zondag speel ik in het theater een lesbische jonge mevrouw scrooge en de neef van mevrouw scrooge. Heb er nu best wel zin in
Is Scrooge in jullie stuk dan een vrouw of is het een totaal andere personage?
Ze heeft een eigen bedrijf en is heel gierig. Zelfde personage dus, maar dan een vrouw.
Gierige Gerda!
Geloof me, dit wil je niet. Veel bouwfouten.
Door modder om precies te zijn godverdomme.
Wat leuk! Een uitvoering/optreden echt? Is het met zingen of dat niet?
laat ik nu nét verbouwexpert zijn
Ja dat ook! Er is een koor die het meeste doet qua zang, maar zing zelf ook een klein stukje en nog een heel lied met anderen. Het zijn oude kerstliederen, dus ik zing al sinds september mee.
Ik heb 2 paar enkellaarsjes die op dr Martens lijken incl zo’n dikkere zool en die schoenen zijn zooooo zwaar. Ben elke dag echt zo moe in mijn benen van de hele dag op die schoenen staan. Zijn echte docs ook zo zwaar
Ja. Daarom heb ikzelf de lite versie. Daar kan ik de hele dag op lopen zonder zwaar gevoel.
Mijn vriend en ik zijn echt on top of adulting. Mijn vriend heeft net nieuwe boxers besteld omdat ze allemaal in de was zitten. Ondergoed zit wel in de was maar de droger die we besteld hebben is niet op voorraad dus we hebben geen droger.
En ik heb net voor de 3e keer deze week eten besteld bij dezelfde sushi tent omdat we geen boodschappen gedaan hebben voor vanavond (wel vanmiddag lunch gehaald in de ah?!?!?)
Mijn moeder volgt Life of Yvonne, waar kan ik me laten onterven.
Maar nieuwe kleding moet hij ook eerst wassen voor het dragen?
Oh sorry voor de verkeerde formulering
Nieuwe kleding was je toch altijd voor je het gaat dragen? Of ben ik de enige die dat doet dan?
Doe ik ook ivm de chemicaliën en de verf die er nog in kan zitten.
Never forget de blauwe benen van 16 jarige flopsy die een nieuwe broek in een regenbui aan had
Nee dat doen we niet in dit huishouden
Oh ja dat is zo ruk
Ik vind zelf het idee dat anderen aan die kleding hebben gezeten vervelend
Ik heb vandaag een fucking meteoriet of komeet gezien, echt een groene vuurbal heeeel kort, behoorlijk groot. Het was so impressive, en toevallig, en gewoon voelt heel onceinalifetime. We dachten eerst he is t vuurwerk maar nee