Wat je even kwijt wil #63

Mijn guilty pleasure is mensen die belachelijk praten stiekem opnemen en naar mijn vriend sturen.

Sta nu bij halte zeist. 2 tatta guys net 18, in het ergste kakker accent ever: ‘Ik hoor je niet zo goed kan je iets anders takken’ ‘aii faya man’ ‘kanker ik heb welloe shirt bij me’:joy::joy: en hele tijd spugen

9 likes

Ben bij een feest en Jeroen Post is de DJ.

14 likes

Doe ik ook alleen voor de baby, zelf doe ik alles meteen aan hoor

2 likes

Ik word net wakker omdat ik iemand aan mn voordeur hoor morrelen (woon in een studio), had gelukkig m’n deur goed op slot. Zag door m’n spionnetje iemand op de gang die daarna een deur verderop naar binnen ging dus zal, ook gezien het tijdstip, wel een dronken buur geweest zijn die de verkeerde deur te pakken had. Wel een nare manier om wakker te worden zeg

10 likes

Snap ik helemaal hoor!
Ikzelf vind t een beetje viezig. Heb in een kledingzaak gewerkt en het idee dat veel mensen eraan hebben gezeten, de restjes verf en chemicaliën en de geur doen me toch elke keer die wasmachien eerst aanzetten :sweat_smile:

3 likes

De route die ik naar de sportschool fiets is afgesloten waardoor ik nu 15 minuten op een verlaten fietspad moet fietsen en ook een stukje onder zo’n donker verlaten viaduct achtig iets. Maar het is gewoon overdag dus ik snap niet waarom ik hier zo bang voor ben. Nouja, bang is te overdreven, maar ik heb hierdoor wel zoiets van misschien ga ik maandag wel in plaats van vandaag (want dan is de normale weg niet meer afgesloten). Echt stom van mezelf

1 like

Bij een gevoelige huid kun je er ook veel last van krijgen. Helemaal met ondergoed😭

Ik had per ongeluk m’n doordeweekse wekker aan laten staan, maar in m’n droom was die wekker dus de fluit van die kut-scheids van gisteravond en zette ik hem hele tijd uit en dan floot ie weer!!! Na de vierde keer “fluiten” maakte m’n vriend me echt wakker om te vragen waar ik in godsnaam mee bezig was. :joy:

55 likes

Ik heb iemand opgegeven voor lang leve de liefde en zij zit NU in de villa hehe ik hoop dat het wat wordt!!! Als ze gaan verlengen mag ik ook langs komen :full_moon_with_face::full_moon_with_face:

64 likes

Ben onderweg naar het verlovingsfeest van mijn neef en op 1 uur van bestemming en besef dat ik mijn schoenen thuis ben vergeten. Ik draag uggs op dit moment :tired_face::tired_face:

51 likes

Hahahha sorry @Totoro en @Daelyss maar jullie maken echt mijn dag

6 likes

Weeaboos hebben ook liefde nodig. Tenminste ik ga ervan uit dat het geen Japans stelletje is

1 like

Ik ben voor het eerst een weekendje weg met een elektrische auto, maar het is toch best wel een geplan met opladen. Stond ik echt niet bij stil!

4 likes

Kawaii desu nèèè :see_no_evil:
Ik had eigenlijk verwacht dat al die weeaboos nu geobsedeerd waren met Korea. Na ja, misschien gooien ze af en toe een oppa in de mix

4 likes

Eventjes wennen maar na een paar dagen heb je het echt door en dan is het zo chillllll

5 likes

Een vrouw sprak me net aan in de metro toen ze het boekje zag dat ik meehad van de Alaïa tentoonstelling die ik net had bezocht. Echt jammer dat ik de volgende halte eruit moest want ze was erg vriendelijk en raadde me nog een andere modetentoonsteing aan

16 likes

Ja ook wel leuk om te ontdekken allemaal! Helaas is ‘ie niet van mij :joy:

3 likes

Ik heb op Tiktok meerdere filmpjes van Bijenkorf medewerkers met hun “kerstpakket” voorbij zien komen. 1 kerstbal.
Te fucking triest voor woorden.

25 likes

Maar die bal krijg je gewoon als je iets koopt voor €250 dus eigenlijk Issie €250 waard!!!

Een paar jaar geleden had ik een pakket met allemaal dingen met honing en zaadjes voor bijen enzo, dat was iig nog een beeeeeetje leuk, dit is echt triest.

7 likes

Bij het eerste filmpje die ik te zien kreeg was de kerstbal nog stuk ook :smiling_face_with_tear::joy:

3 likes