Wat je even kwijt wil #63

Ik had per ongeluk m’n doordeweekse wekker aan laten staan, maar in m’n droom was die wekker dus de fluit van die kut-scheids van gisteravond en zette ik hem hele tijd uit en dan floot ie weer!!! Na de vierde keer “fluiten” maakte m’n vriend me echt wakker om te vragen waar ik in godsnaam mee bezig was. :joy:

55 likes

Ik heb iemand opgegeven voor lang leve de liefde en zij zit NU in de villa hehe ik hoop dat het wat wordt!!! Als ze gaan verlengen mag ik ook langs komen :full_moon_with_face::full_moon_with_face:

64 likes

Ben onderweg naar het verlovingsfeest van mijn neef en op 1 uur van bestemming en besef dat ik mijn schoenen thuis ben vergeten. Ik draag uggs op dit moment :tired_face::tired_face:

51 likes

Hahahha sorry @Totoro en @Daelyss maar jullie maken echt mijn dag

6 likes

Weeaboos hebben ook liefde nodig. Tenminste ik ga ervan uit dat het geen Japans stelletje is

1 like

Ik ben voor het eerst een weekendje weg met een elektrische auto, maar het is toch best wel een geplan met opladen. Stond ik echt niet bij stil!

4 likes

Kawaii desu nèèè :see_no_evil:
Ik had eigenlijk verwacht dat al die weeaboos nu geobsedeerd waren met Korea. Na ja, misschien gooien ze af en toe een oppa in de mix

4 likes

Eventjes wennen maar na een paar dagen heb je het echt door en dan is het zo chillllll

5 likes

Een vrouw sprak me net aan in de metro toen ze het boekje zag dat ik meehad van de Alaïa tentoonstelling die ik net had bezocht. Echt jammer dat ik de volgende halte eruit moest want ze was erg vriendelijk en raadde me nog een andere modetentoonsteing aan

16 likes

Ja ook wel leuk om te ontdekken allemaal! Helaas is ‘ie niet van mij :joy:

3 likes

Ik heb op Tiktok meerdere filmpjes van Bijenkorf medewerkers met hun “kerstpakket” voorbij zien komen. 1 kerstbal.
Te fucking triest voor woorden.

25 likes

Maar die bal krijg je gewoon als je iets koopt voor €250 dus eigenlijk Issie €250 waard!!!

Een paar jaar geleden had ik een pakket met allemaal dingen met honing en zaadjes voor bijen enzo, dat was iig nog een beeeeeetje leuk, dit is echt triest.

7 likes

Bij het eerste filmpje die ik te zien kreeg was de kerstbal nog stuk ook :smiling_face_with_tear::joy:

3 likes

Oh god dit moeten wij in de badkamer gaan doen. Ik heb al subtiel aan mn man laten doorschemeren dat hij aan het werk mag

1 like

Ik moet zo beginnen een sollicitatiebrief te schrijven, maar zit het zo erg uit te stellen. Doordeweeks na werk lukt het al helemaal niet dus ik moet het in het weekend doen.
Ik kreeg van een psycholoog de tip om in ieder geval 2 minuten ermee aan de slag te gaan, om zo de drempel te verlagen, maar zelfs dat is lastig

5 likes

Ik ging kerstcadeau’s halen en alles wat ik wilde halen was overal uitverkocht. Nu heb ik een groot deel lekker vanaf de bank zitten bestellen, jammer voor de pakketbezorger maar ga niet nog een andere stad bezoeken om de cadeaus te fixen.

1 like

Als je het lastig vindt om echt aan de brief zelf te beginnen kan je ook beginnen met het maken van een lijstje van punten die je in je brief wil benoemen. Kan heel laagdrempelig op je telefoon eventueel, misschien dat dat de stap naar het schrijven van de brief zelf wat makkelijker maakt.

8 likes

Ben aan het werk maar het is zooo rustig, echt vervelend. En gezien de wedstrijd van Marokko zo, zal er niet echt meer werk komen vandaag (ik werk op een plek gelinkt aan de politie, dus alle politie hier zal zo wel bezig zijn met de wedstrijd)

3 likes

Mijn nieuwe buurvrouw zei dat ik vast niet uit de buurt kwam omdat ik met een harde G praat (woon in Brabant). En op mijn werk in Den Haag vragen ze altijd of ik uit Limburg kom met m’n accent. Wat is het nou jongens :laughing:

5 likes

Goed idee, hierdoor deel ik het ook in wat kleinere stukjes.
Ik ben nu eerst mijn cv maar aan het aanpassen.

1 like