Pfoe Utrecht gaat echt los nu, lijkt wel oud en nieuw
Eeen hierdoor heb ik maar weer een maandje Discovery+ genomen. Love de drama, bedankt voor de tip.
Ik voel me eindelijk weer aan de beter hand was ook echt klaar met ziek zijn.
Jazeker, volgens mij hadden ze meerdere sketches ervan
Omg misschien moet ik dit ook doen, zap er soms toevallig voorbij op TLC en verder heel veel Tiktoks (als je eenmaal in t algoritme zitā¦) maar snap er soms echt niet veel meer van Hoezo woont die Robyn bijv in een mooi huis wat die andere sister wives blijkbaar betaald hebben, maar woont Janelle in een trailer?
Nja, maakt eigenlijk ook niet uit, Kody is een asshole, daar gaat het om
Ik heb twee jaar geleden tijdens mijn verlof alles gekeken vanaf seizoen 1
Ik weet niet meer precies hoe het zat. Ze hebben allemaal afzonderlijk hun huizen verkocht in Vegas en Robyn kon toen best snel wat kopen in Flagstaf. Geloof dat de rest nog huurde terwijl hun huizen te koop stonden.
Maar blijft bizar dat er 4 vrouwen met hem hebben willen trouwen
Ik ben op visitie bij familie in een afgelegen dorp en ze zouden me naar huis brengen. Nu zit die hele woonkamer daar vol visite/buren en ik wil gewoon naar huis
Zo herkenbaar! Ook om deze reden heb ik uiteindelijk een auto gekocht. Kan ik gaan wanneer ik wil.
Ja ik baal echt dat ik twee keer ben gezakt. Ga nu rond mei weer lessen maar ugh, vind dit echt kut. Ze willen ook niet dat ik met het OV terug ga
Love hotcoldrex. Het liefst zo heet mogelijk
Ik moest vanavond huilen door een reel waarbij een professor aan een Amerikaanse university pizzaās had meegenomen en er bijna niemand was komen opdagen. š„¹
edit:
staat ook op youtube
Aww maar dit klinkt ook wel heel sneu voor die professor
Er zit een dier in de tuin dat groot genoeg is om opgemerkt te worden door de sensor van de lamp waardoor die steeds aan gaat en ik denk dat er iemand in mān tuin staat en ik me dus elke keer kapot schrik.
Ik wil straks een nep kerstboom gaan kopen maar vraag me eigenlijk af of dat wel in mn auto gaat passen zonder gedoe
Bij ons was de doos wel zo groot dat die iig niet op de achterbank paste, dus de achterbank moest plat. Succes en niet te veel vloeken.
De AI chatbot het laten doen? Dan heb je vast een begin
Heb er zin in! Het is ook nog inclusief baby die lastig is vandaag dus het word zeker weten een succes
Er wordt al vanaf zeven uur vuurwerk afgestoken vanwege Willem II - NAC. Wat een ontspannen zondagochtend hahah
Zijn die nederlanders weer aan het rellen.
Dit keer zonder tractoren