Oh god dit moeten wij in de badkamer gaan doen. Ik heb al subtiel aan mn man laten doorschemeren dat hij aan het werk mag
Ik moet zo beginnen een sollicitatiebrief te schrijven, maar zit het zo erg uit te stellen. Doordeweeks na werk lukt het al helemaal niet dus ik moet het in het weekend doen.
Ik kreeg van een psycholoog de tip om in ieder geval 2 minuten ermee aan de slag te gaan, om zo de drempel te verlagen, maar zelfs dat is lastig
Ik ging kerstcadeauâs halen en alles wat ik wilde halen was overal uitverkocht. Nu heb ik een groot deel lekker vanaf de bank zitten bestellen, jammer voor de pakketbezorger maar ga niet nog een andere stad bezoeken om de cadeaus te fixen.
Als je het lastig vindt om echt aan de brief zelf te beginnen kan je ook beginnen met het maken van een lijstje van punten die je in je brief wil benoemen. Kan heel laagdrempelig op je telefoon eventueel, misschien dat dat de stap naar het schrijven van de brief zelf wat makkelijker maakt.
Ben aan het werk maar het is zooo rustig, echt vervelend. En gezien de wedstrijd van Marokko zo, zal er niet echt meer werk komen vandaag (ik werk op een plek gelinkt aan de politie, dus alle politie hier zal zo wel bezig zijn met de wedstrijd)
Mijn nieuwe buurvrouw zei dat ik vast niet uit de buurt kwam omdat ik met een harde G praat (woon in Brabant). En op mijn werk in Den Haag vragen ze altijd of ik uit Limburg kom met mân accent. Wat is het nou jongens
Goed idee, hierdoor deel ik het ook in wat kleinere stukjes.
Ik ben nu eerst mijn cv maar aan het aanpassen.
Heb dat zelf ook zo vaak. Geboren in Den Haag maar na een paar jaar verhuisd richting de Achterhoek (Gelderland) en daar dus opgegroeid. Krijg altijd de vraag of ik uit Rotterdam kom of 'het lijkt wel alsof je uit het westen komt". Praat geen boers, Haags, kan geen accent na doen ik praat gewoon zoals ik praat, laat me met rust.
Ik ongeveer dezelfde situatie.
Ik praat denk ik gewoon accentloos.
Ik vind deze niet social distancing winter tot nu toe echt een tegenvaller in de zin dat ik al corona kreeg (dat stelde thank god weinig voor) maar nu ook al de tweede nasty verkoudheid. Zo stom!!! Dat was zo chill aan de laatste 2 jaar . Thank god voor mân amazon neusdouche
Mijn vader helpt met een nieuwe vloer in mijn huis. En hij heeft echt elke plank precies op schaal ingetekend op een plattegrond, inclusief hele berekeningstabellen wat er afgezaagd moet worden om het mooiste patroon te krijgen.
We hebben ook alle planken gesorteerd op kleurverschillen/aantal nerven enzo. En elke plank wordt uitvoerig bekeken of hij mooi past bij de volgende plank.
Zo lief dat hij zoveel moeite doet.
Ik smelt
(En ben jaloers, mijn vader betaalt nog liever de legservice )
Dit is echt te schattig
Mijn ouders zijn op vakantie en ik zou in mijn week vrij even een nachtje in hun huis slapen omdat ik hier in de buurt moest zijn. Maar we zitten er inmiddels al de hele week en hebben helemaal geen zin meer om naar huis te gaan. Ik heb net ook gekeken hoeveel geld we op gas hebben bespaard en dat bevalt me eigenlijk ook wel
Nou we stoppen ons weekendje weg 4 uur eerder dan gepland maar de trein heeft al 70 minuten vertraging. Feest!!! En er reden ondertussen geen andere hopen dat ie binnen nu en een paar min wel komt
Nou ik heb ongeveer de hele middag weggeslapen. Ik zeg regelmatig gekscherend dat ik een ongelikte beer ben. Een winterslaap hoort daar schijnbaar bij
En heb je de uggs nog aan?
Pfoe Utrecht gaat echt los nu, lijkt wel oud en nieuw
Eeen hierdoor heb ik maar weer een maandje Discovery+ genomen. Love de drama, bedankt voor de tip.
Ik voel me eindelijk weer aan de beter hand was ook echt klaar met ziek zijn.