Wat je even kwijt wil #63

image

5 likes

Mijn kliko was gewoon dichtgevroren, ben benieuwd hoe het woensdag gaat zijn :grimacing:

3 likes

wat is er woensdag dan?

4 likes

Met dit weer baal ik behoorlijk van mijn werk. Ik kan prima tegen kou, maar dit is me te gortig. Ook heel benieuwd hoeveel brievenbussen dichtgevroren zijn. :sweat_smile: Zaterdag had ik er al eentje.

5 likes

Gok dat dan de kliko geleegd wordt

1 like

Huh een normale idealbetaling is niet te storneren hoor. Alleen incasso’s kun je storneren/tegenhouden.

8 likes

Ik hoop dat ze het mooi op kunnen lossen zonder dat het super super kort wordt. Hoe meer ik kijk hoe meer ik zie dat alles verpest is:

Samenvatting

Ik wilde dus alles op 1 lengte maar die laag in m’n nek is 6cm? Net alsof ik dat stuk ooit heb afgeschoren en het nu weer aan laat groeien.
M’n haar is echt mishandeld.

13 likes

Vraag me nu echt af of die vrouw ĂŒberhaupt een kappersdiploma heeft? Dit had ik als leek nog beter gedaan joh. Hoop dat je vanavond alsnog met een fijn gevoel daar weg gaat en het in hoeverre mogelijk (gezien het al korter op die laatste foto is dan je wilde) goed gecorrigeerd wordt!

6 likes

Ik snap echt niet dat ze je zo weg hebben laten gaan. Als kapper zie je dat toch?! Ik hoop echt dat ze er nog iets van kunnen maken.

2 likes

Ja maar ideal staat daar los van. Te veel mensen denken al dat banken gewoon hun idealbetaling kunnen terugdraaien. Dat idee hoeft niet nog meer de wereld ingeslingerd te worden :joy:

3 likes

Van wat?

2 likes

Ik heb een machtiging afgegeven door 1 cent te betalen met iDeal

2 likes

da’s de droom ja, tot je het eindelijk kan doen en je vast rijd op een heuveltje en vast komt te zitten

1 like

Ik voel dit zó erg! Ik heb ooit hele happen uit mijn haar gehad, plukjes van 5 cm kort terwijl ik ook zo’n bob had. Heb echt gejankt.

Hopelijk kom je eruit met de kapper! Het is waarschijnlijk goed op te lossen, alleen zal het wel iets korter worden

niet lezen als je nog moet gaan 😂

Bij mij liep het helaas minder goed af, haha! Ik heb een jaar extensions gehad om de gaten op te vullen.

4 likes

Ik heb een cadeau besteld (voor mezelf namens mijn ouders :smiling_face_with_tear:) en kreeg net de melding ‘We hebben je bestelling aanvaard en maken deze gereed’. Ik weet ook niet wat ik had gedaan als het niet was aanvaard na betaling. Vind het wel heel lief klinken.

3 likes

Ja maar dan geef je dus een machtiging voor een automatische incasso af. Die 1 cent zou je ook niet terug kunnen vorderen, omdat dat deel een idealbetaling is.

Sorry krijg gewoon regelmatig klanten die denken dat een bank een idealbetaling kan terughalen. Terwijl ideal ook nog eens een los iets is, en er vaak nog een tussenbedrijf tussen zit. Als iemand hier dan roept “als je met ideal betaalt kan je t storneren” gaan mensen dat toch misschien denken.

4 likes

Hahaha dat weet ik wel. Ik heb ook nergens gezegd dat ik mijn iDeal betaling probeer te storneren? :woman_shrugging:t4:

Sleuteloverdracht gehad, heb nu m’n eerste eigen huisje :smiling_face_with_three_hearts:

79 likes

Omg mn secret santa pakketje is er al opeens.

4 likes

Ik werkte tot in september nog bij een loterij voor kinderen. De hoofdprijs is nu gevallen maar niemand heeft hem geclaimd een aangezien het lot contant is betaald kunnen we het ook niet nagaan. Nu zijn allemaal mensen op facebook aan het reageren: contant betalen kan helemaal niet meer!!!
Hahaha alsof wij het als loterij zelf even niet meer weten ofzo? Delusional

12 likes