Ja maar ideal staat daar los van. Te veel mensen denken al dat banken gewoon hun idealbetaling kunnen terugdraaien. Dat idee hoeft niet nog meer de wereld ingeslingerd te worden
Van wat?
Ik heb een machtiging afgegeven door 1 cent te betalen met iDeal
daâs de droom ja, tot je het eindelijk kan doen en je vast rijd op een heuveltje en vast komt te zitten
Ik voel dit zĂł erg! Ik heb ooit hele happen uit mijn haar gehad, plukjes van 5 cm kort terwijl ik ook zoân bob had. Heb echt gejankt.
Hopelijk kom je eruit met de kapper! Het is waarschijnlijk goed op te lossen, alleen zal het wel iets korter wordenâŠ
niet lezen als je nog moet gaan đ
Bij mij liep het helaas minder goed af, haha! Ik heb een jaar extensions gehad om de gaten op te vullen.
Ik heb een cadeau besteld (voor mezelf namens mijn ouders ) en kreeg net de melding âWe hebben je bestelling aanvaard en maken deze gereedâ. Ik weet ook niet wat ik had gedaan als het niet was aanvaard na betaling. Vind het wel heel lief klinken.
Ja maar dan geef je dus een machtiging voor een automatische incasso af. Die 1 cent zou je ook niet terug kunnen vorderen, omdat dat deel een idealbetaling is.
Sorry krijg gewoon regelmatig klanten die denken dat een bank een idealbetaling kan terughalen. Terwijl ideal ook nog eens een los iets is, en er vaak nog een tussenbedrijf tussen zit. Als iemand hier dan roept âals je met ideal betaalt kan je t stornerenâ gaan mensen dat toch misschien denken.
Hahaha dat weet ik wel. Ik heb ook nergens gezegd dat ik mijn iDeal betaling probeer te storneren?
Sleuteloverdracht gehad, heb nu mân eerste eigen huisje
Omg mn secret santa pakketje is er al opeens.
Ik werkte tot in september nog bij een loterij voor kinderen. De hoofdprijs is nu gevallen maar niemand heeft hem geclaimd een aangezien het lot contant is betaald kunnen we het ook niet nagaan. Nu zijn allemaal mensen op facebook aan het reageren: contant betalen kan helemaal niet meer!!!
Hahaha alsof wij het als loterij zelf even niet meer weten ofzo? Delusional
Haha omg ik was zo met dat pakket bezig dat ik vergeten was dat ik er zelf ook een krijg. Jeej zin in
Die had er zin in
Is het van de Grote Clubactie? Bedenk me net dat wij contant hebben betaald voor een lot, maar waar het lot is?
Nu ga ik zoeken.
Spoiler hond tmi
Mân hond heeft al een paar dagen moeite met zijn ontlasting ophouden waardoor er iedere keer een natte drol in de keuken ligt als ik thuiskom. Net ook weer na drie uur alleen te zitten en kan pas vrijdag naar de DA
Zo zielig ook voor hem
Aangepast
Ja! Als je in aardenburg woont moet je echt goed gaan zoeken want daar is de ton gevallen
God dit zou echt vet zijn als het gewoon een forummer blijkt te zijn
Ah zo sneu. Nog advies gekregen mbt eten nu ?
Misschien overwegen naar andere kliniek die tot later open is gaan ? Of iemand anders laten gaan?
Onze DA is tot 20.00 1xin de week open. Maar zijn doordeweeks ook vrij lang open.
Eventueel een forest instellen op je telefoon? Dat probeer ik de laatste dagen te doen met lezen. Een boompje voelt als een beloning om je telefoon niet te pakken. (Klinkt heel sad )