Wat je even kwijt wil #63

Dan wil ik wel een derde ofzo

5 likes

Nee, ik ben het niet!

1 like

Jammer!!

1 like

Hardlopen terwijl het vriest :blue_heart: bevroren sloten, witte weilanden. Genieten!

18 likes

Net op het ijs gestaan!! It giet oan (op het vijvertje in de buurt dan)

14 likes

Haat aan de NS vandaag

6 likes

Pfff ik ga over 2 dagen verhuizen en heb super veel spullen aan de nieuwe verhuurder verkocht (nav voorinspectie een maand geleden waarin oa gezegd is dat de keuken erin bleef). Komen ze er vandaag ineens mee aanzetten dat de keuken toch vervangen gaat worden wat betekent dat ik nu dus met een keukenblok, fornuis en vaatwasser zit te kijken. Ben zo boos op de huurder door deze slechte communicatie :rage: en dus €500 door de neus geboord nu Ă©n mijn opvolger gaat ook nog eens €100 meer betalen per maand. Kut huisjesmelkers

5 likes

Ik zat/zit niet zo lekker in mijn vel en dat wist iemand dus die heeft me brownies gestuurd. Zo lief. :heart:

Het werkt wel hehe.

25 likes

ik ben helemaal into marktplaats, kindercadeaus voor m’n nichtjes daar kunnen scoren voor een prikkie en duurzamer en gewoon zo goed als nieuw. serieus waarom zou je nog nieuw speelgoed kopen :recycle:

36 likes

Wat een ziek groot huis, lekker realistisch

4 likes

Ach en als het niet jankt kunnen we weer van een huilende Erben Wennemars genieten.
Win-win situatie

4 likes

Ah dat is kak! Is het een inbouw vaatwasser? Ik probeer m’n vriend nog steeds over te halen om toch een vaatwasser te nemen haha :rofl:

Haha nee helaas, vrijstaand :sweat_smile: Ik zou echt niet zonder vaatwasser willen :zipper_mouth_face:

Wie wil er nou weer geen vaatwasser :thinking:

11 likes

Ik lig al op bed en zero regrets

7 likes

Wil @Airy-fairy de vaatwasser niet ruilen tegen je vriend?

3 likes

Mijn vriend :cry:

Ik krijg het gewoon niet in z’n hoofd gepraat. We krijgen dalijk een gloednieuwe keuken en hij wil dus geen vaatwasser

“Zelluf doen is beter, wordt t schoner” :persevere:

2 likes

Chill dat jij dan nooit af hoeft te wassen als hij met zo’n mentaliteit een vaatwasser weigert

56 likes

Aww zulke onverwachtse dingen zijn zo fijn!

3 likes

Precies mijn gedachte :joy:

2 likes