Dan wil ik wel een derde ofzo
Nee, ik ben het niet!
Jammer!!
Hardlopen terwijl het vriest bevroren sloten, witte weilanden. Genieten!
Net op het ijs gestaan!! It giet oan (op het vijvertje in de buurt dan)
Haat aan de NS vandaag
Pfff ik ga over 2 dagen verhuizen en heb super veel spullen aan de nieuwe verhuurder verkocht (nav voorinspectie een maand geleden waarin oa gezegd is dat de keuken erin bleef). Komen ze er vandaag ineens mee aanzetten dat de keuken toch vervangen gaat worden wat betekent dat ik nu dus met een keukenblok, fornuis en vaatwasser zit te kijken. Ben zo boos op de huurder door deze slechte communicatie en dus âŹ500 door de neus geboord nu Ă©n mijn opvolger gaat ook nog eens âŹ100 meer betalen per maand. Kut huisjesmelkers
Ik zat/zit niet zo lekker in mijn vel en dat wist iemand dus die heeft me brownies gestuurd. Zo lief.
Het werkt wel hehe.
ik ben helemaal into marktplaats, kindercadeaus voor mân nichtjes daar kunnen scoren voor een prikkie en duurzamer en gewoon zo goed als nieuw. serieus waarom zou je nog nieuw speelgoed kopen
Ach en als het niet jankt kunnen we weer van een huilende Erben Wennemars genieten.
Win-win situatie
Ah dat is kak! Is het een inbouw vaatwasser? Ik probeer mân vriend nog steeds over te halen om toch een vaatwasser te nemen haha
Haha nee helaas, vrijstaand Ik zou echt niet zonder vaatwasser willen
Wie wil er nou weer geen vaatwasser
Ik lig al op bed en zero regrets
Mijn vriend
Ik krijg het gewoon niet in zân hoofd gepraat. We krijgen dalijk een gloednieuwe keuken en hij wil dus geen vaatwasserâŠ
âZelluf doen is beter, wordt t schonerâ
Chill dat jij dan nooit af hoeft te wassen als hij met zoân mentaliteit een vaatwasser weigert
Aww zulke onverwachtse dingen zijn zo fijn!
Precies mijn gedachte