Haha omg ik was zo met dat pakket bezig dat ik vergeten was dat ik er zelf ook een krijg. Jeej zin in
Die had er zin in
Is het van de Grote Clubactie? Bedenk me net dat wij contant hebben betaald voor een lot, maar waar het lot is?
Nu ga ik zoeken.
Spoiler hond tmi
M’n hond heeft al een paar dagen moeite met zijn ontlasting ophouden waardoor er iedere keer een natte drol in de keuken ligt als ik thuiskom. Net ook weer na drie uur alleen te zitten en kan pas vrijdag naar de DA
Zo zielig ook voor hem
Aangepast
Ja! Als je in aardenburg woont moet je echt goed gaan zoeken want daar is de ton gevallen
God dit zou echt vet zijn als het gewoon een forummer blijkt te zijn
Ah zo sneu. Nog advies gekregen mbt eten nu ?
Misschien overwegen naar andere kliniek die tot later open is gaan ? Of iemand anders laten gaan?
Onze DA is tot 20.00 1xin de week open. Maar zijn doordeweeks ook vrij lang open.
Eventueel een forest instellen op je telefoon? Dat probeer ik de laatste dagen te doen met lezen. Een boompje voelt als een beloning om je telefoon niet te pakken. (Klinkt heel sad )
Dan wil ik wel een derde ofzo
Nee, ik ben het niet!
Jammer!!
Hardlopen terwijl het vriest bevroren sloten, witte weilanden. Genieten!
Net op het ijs gestaan!! It giet oan (op het vijvertje in de buurt dan)
Haat aan de NS vandaag
Pfff ik ga over 2 dagen verhuizen en heb super veel spullen aan de nieuwe verhuurder verkocht (nav voorinspectie een maand geleden waarin oa gezegd is dat de keuken erin bleef). Komen ze er vandaag ineens mee aanzetten dat de keuken toch vervangen gaat worden wat betekent dat ik nu dus met een keukenblok, fornuis en vaatwasser zit te kijken. Ben zo boos op de huurder door deze slechte communicatie en dus €500 door de neus geboord nu én mijn opvolger gaat ook nog eens €100 meer betalen per maand. Kut huisjesmelkers
Ik zat/zit niet zo lekker in mijn vel en dat wist iemand dus die heeft me brownies gestuurd. Zo lief.
Het werkt wel hehe.
ik ben helemaal into marktplaats, kindercadeaus voor m’n nichtjes daar kunnen scoren voor een prikkie en duurzamer en gewoon zo goed als nieuw. serieus waarom zou je nog nieuw speelgoed kopen
Ach en als het niet jankt kunnen we weer van een huilende Erben Wennemars genieten.
Win-win situatie