Dat ik vrijdag een bult op m’n hoofdhuid weg heb laten halen maar de dokter wss niet ‘diep’ genoeg heeft gesneden dat t echt weg blijft. Ik hoop het wel maar hij klonk redelijk uninformed aangezien het een talgklier afwijking is en geen wrat virus. Maar ik ga niet lopen betweteren bij de dokter. Maar vind t toch kut
Is dit van een tv programma of film oid? Ik heb de hele tijd een soort deuntje in mijn hoofd een stem die dit zegt en ik kan er maar niet op komen
Omdat ik mijn postcode kon intikken, maar de resultaten uitbleven. En ja ik heb met en zonder spaties gedaan
Godverdomme. Ik vergeet echt een keer per maand mn tas mee te nemen naar werk. Vind het zo vreemd want normaal neem ik overal een tas mee naar toe of er nou wat in zit of niet.
Heb t ook altijd pas door als ik op t station ben.
Greys anatomy? In de eerste seizoenen kwam dat wel eens voorbij
Heb je je portemonnee of ov kaart dan los in je handen of in je zak?
In mn jas zak haha. In mn tas heb ik alleen mn lunch en drinkfles. Opzich geen probleem dan moet ik wat eten halen. Maar wel irri.
Snap je post niet helemaal, een huisarts zal nooit een wrat wegsnijden? En een atheroomcyste komt dermate vaak voor dat dit echt een ingreepje is dat een huisarts prima kan.
Het is een Naevus Sebaceus. Dus ik snap idd ook niet waarom hij het een wrat noemt en dat ik een ‘wrattenvirus’ op m’n hoofdhuid heb. Hoop maar gewoon dat het zijn manier van simpel uitleggen is oid. Maar goed het is niet diep weg gesneden dus de kans dat t terug komt is groter
Waarschijnlijk staat er eerst wat er geprikt is (bijv B12) en dan 3 getallen. Het eerste getal is je resultaat en dat moet tussen het tweede en derde getal zitten. Het is lang geleden dat ik bloed heb laten prikken maar uit mijn hoofd was het zo. Dus je kunt dan aflezen of je score ‘goed’ is (al zegt het nog niet alles).
Ik heb kerstcadeautjesstress. Mijn vriendin heeft al 3 cadeau’s voor mij en ik kom niet verder dan 1tje. Ik heb nog wel een aantal ideetjes, maar die zijn duur en ik weet niet perse of ze ze heel leuk vindt.
Nieuwe bril gekocht, echt een rib uit mijn lijf want duur modelletje en extra verdunningen nodig maar hij is zo mooi en ik heb al 10 jaar of zo een bril vol krassen die ik enkel nog thuis aan doe. DUS IK VERDIEN HET.
Wat goed dat je gebeld hebt! Ik hoop dat het goed afloopt.
Ik kwam deze ochtend toe op m’n werk zonder laptop
En het is ook niet de eerste keer
Wow heftig @Hectometer ! Heb de nummerplaat kunnen lezen?
Je hebt hiermee al flink geholpen. Ik hoop dat het goed afloopt.
Ja dat staat er dus niet, heb me laten prikken ivm vervroegde overgangs klachten. Dus we wachten maat even af. Thnx in ieder geval.
Mijn handen zijn zo verkleumd dat ik ze niet goed kan bewegen en ze van binnenuit pijn doen en ik moet net dingen met mijn handen doen. Ff tegen de verwarming plakken dan maar
Ben zo verdrietig heb net mijn veel te jonge hond moeten laten inslapen. Vorige week vrijdag zag we dat hij niet lekker was, rondje dierenarts + in het weekend ook nog. Waarvan misschien gedacht werd dat er iets blokkeerde in zijn darmen was het eigenlijk nog veel erger. Precies het zelfde als waar onze vorige hond ook met drie jaar aan is overleden, nieren die niet meer functioneren. Na een weekje opgenomen te zijn geweest hebben we nog een weekend samen gehad, maar vandaag toch laten inslapen omdat de waardes nog lager waren.
Voel me zo schuldig dat ik het niet eerder heb gezien, al heeft de dierenarts ook gezegd dat er aan de buitenkant weinig te zien was maar van binnen niet goed zat.
Nu moet vrijdag mijn kat nog geopereerd worden, hoektand verwijderen. En ben ik zo bang haar ook te verliezen omdat ze al wat ouder is.
- ik weet dat hier topics voor zijn maar die vermijd ik even omdat ik geen andere verhalen wil lezen
Dit is idd niet jouw schuld. Die beestjes zijn heel goed in hun pijn verbergen. Wat jij hebt gedaan is het beste wat je kon doen en ik weet zeker dat jouw hond een goed leven bij jou heeft gehad. Dat is heel waardevol. Nu voelt dat misschien nog niet zo, maar ik hoop dat je in de toekomst wel naar de mooie momenten terug kan kijken.
Ik vraag me wel af waarom je nog met een ex en zijn vriendin in een groepsapp zit