sorry maar in dit geval had ik echt @Soy.peor haar relatieadvies aangehouden…
Ja dit verklaart wel heel veel, had me jaren therapie gescheeld
We hebben sinds vandaag lichtjes aan ons huis hangen, ik voel me een succesvolle volwassene maar tegelijkertijd ook een klein blij kind 🥹✨
Plz zeg me dat het er zo uit ziet
Ooit haha, nee! Voor nu alleen van die ijspegel lampjes aan de gevel en (jawel, ik zeg het zelf maar gelijk) de overkapping. Ga in de sale nog proberen wat in te slaan om uit te breiden volgend jaar!
Mijn vriend heeft altijd een zeer sterke mening over alles in huis, zo ook over de kerstboom(versiering) maar hij heeft dit jaar zijn battles gepickt dus ik heb dit moment gegrepen en een hele hoop vilten dieren kersthangers gekocht bij de dille en kamille zoals deze das met een mutsje
De enige mening die mijn vriend heeft is happy wife, happy life (aka sad wife bad life ).
Ik ben in Amerika wel eens bij zo’n soort huis geweest en dan moest je je autoradio op een bepaalde zender zetten en dan knipperde die lampjes dus op die (kerst)muziek. Voor als je helemaal de blits wilt maken in de buurt @Blush
Ik ben het ook zwaar met jou eens. En los daarvan: hoezo telt zijn mening het zwaarst?
Waarom kan je dan pas naar de dierenarts? Bij onze hond werkt dit erg goed: Iso-Gel voor honden en katten | Hond diarree | Kat diarree (niet tegelijk met medicatie geven, medicatie wordt dan niet oogproblemen)
En: Moro's Wortelsoep voor de hond - recept
Beterschap!
Kracht en wijsheid, mijt
Vakman
Is toch ook onhandig als je een nieuwe keuken hebt zonder zo’n ding? Normaal kunnen ze m dan toch mooi inbouwen, dat lijkt me dan ingewikkeld als jullie opeens later wel een vaatwasser willen (hij). Wat een zeiksnor zeg, beetje raar dat hij hier zo principieel ook voor jou wilt beslissen. Dacht trouwens ook wel eens gehoord te hebben dat een vaatwasser zuiniger is dan op e hand. But anyway, gaat erom dat deze vrij basic need ook jou gegund wordt en hij niet in z’n eentje z’n zin kan doordrijven
Ik wilde weer eens overnight curls maken dus lig nu met een legging op m’n kop in bed en het ligt me toch een partij irritant. Beter heb ik geweldige krullen morgen.
En? Was het dit waard?
Mijn fietsslot zit al drie dagen vastgevroren Heb al van alles geprobeerd maar krijg hem niet open. Lopend duurt alles zo lang. Ik ga nu maar even met de auto naar de sportschool
Kokend water helpt ook niet?
Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat zowel mijn remmen als versnelling vastzaten. Super veilig wel haha.
Dat wordt een betonschaar kopen dan.
Absoluut niet
Oh nooo haha. Was je haar te nat? Dat zie ik op tiktok vaak als issue bij een eerste probeersel