Vaatwasser in/uitruimen of afwassen. Het is allebei kut.
Ik zou het echt gewoon mededelen dat-ie er komt. Echt. Geen discussie over voeren of met feiten aankomen. Het is een basic ding en als jij er een wil klaar. De audacity dat hij het tegen wil houden ook echt. Je bent geen kind dat diens ouders smeekt om een hondje.
Tijd is ook geld hoor
Ik herinner me deze discussie al van toen je vaatwasser kapot ging. Jammer dat dit nog niet hebt gewonnen, succes! Hopelijk krijg je hem alsnog zover en inderdaad anders gewoon een kopen. Het is geven en nemen.
huh echt wanneer in de geschiedenis van de mensheid heeft een vaatwasser ooit iemand géén goed gedaan?? (lol ik weet het al, toen iemands vriend er een kaars in had gedaan maar oke daar hebben we het ff niet over)
Ik ben ook opgegroeid zonder vaatwasser en ik denk dat dat de reden is dat ik nu zo ongelukkig ben
@iedereen, bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga het morgen nog eens bespreken. Heb ook een paar dingen gezien die ik ga benoemen waarom IK het wél wil en dat ik al meer wensen heb laten gaan omdat daar bijvoorbeeld de plaats niet voor is of weet ik veel wat.
Die fucking vaatwasser is het enige wat ik perse wil.
Mijn vriend ook en hij vond het juist een verademing, eindelijk een vaatwasser.
Ja dit verklaart wel heel veel, had me jaren therapie gescheeld
We hebben sinds vandaag lichtjes aan ons huis hangen, ik voel me een succesvolle volwassene maar tegelijkertijd ook een klein blij kind 🥹✨
Plz zeg me dat het er zo uit ziet
Ooit haha, nee! Voor nu alleen van die ijspegel lampjes aan de gevel en (jawel, ik zeg het zelf maar gelijk) de overkapping. Ga in de sale nog proberen wat in te slaan om uit te breiden volgend jaar!
Mijn vriend heeft altijd een zeer sterke mening over alles in huis, zo ook over de kerstboom(versiering) maar hij heeft dit jaar zijn battles gepickt dus ik heb dit moment gegrepen en een hele hoop vilten dieren kersthangers gekocht bij de dille en kamille zoals deze das met een mutsje
De enige mening die mijn vriend heeft is happy wife, happy life (aka sad wife bad life ).
Ik ben in Amerika wel eens bij zo’n soort huis geweest en dan moest je je autoradio op een bepaalde zender zetten en dan knipperde die lampjes dus op die (kerst)muziek. Voor als je helemaal de blits wilt maken in de buurt @Blush
Ik ben het ook zwaar met jou eens. En los daarvan: hoezo telt zijn mening het zwaarst?
Waarom kan je dan pas naar de dierenarts? Bij onze hond werkt dit erg goed: Iso-Gel voor honden en katten | Hond diarree | Kat diarree (niet tegelijk met medicatie geven, medicatie wordt dan niet oogproblemen)
En: Moro's Wortelsoep voor de hond - recept
Beterschap!
Kracht en wijsheid, mijt