Vakman
Is toch ook onhandig als je een nieuwe keuken hebt zonder zo’n ding? Normaal kunnen ze m dan toch mooi inbouwen, dat lijkt me dan ingewikkeld als jullie opeens later wel een vaatwasser willen (hij). Wat een zeiksnor zeg, beetje raar dat hij hier zo principieel ook voor jou wilt beslissen. Dacht trouwens ook wel eens gehoord te hebben dat een vaatwasser zuiniger is dan op e hand. But anyway, gaat erom dat deze vrij basic need ook jou gegund wordt en hij niet in z’n eentje z’n zin kan doordrijven
Ik wilde weer eens overnight curls maken dus lig nu met een legging op m’n kop in bed en het ligt me toch een partij irritant. Beter heb ik geweldige krullen morgen.
En? Was het dit waard?
Mijn fietsslot zit al drie dagen vastgevroren Heb al van alles geprobeerd maar krijg hem niet open. Lopend duurt alles zo lang. Ik ga nu maar even met de auto naar de sportschool
Kokend water helpt ook niet?
Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat zowel mijn remmen als versnelling vastzaten. Super veilig wel haha.
Dat wordt een betonschaar kopen dan.
Absoluut niet
Oh nooo haha. Was je haar te nat? Dat zie ik op tiktok vaak als issue bij een eerste probeersel
Nee juist helemaal niet, was echt 98% droog en heb het wel vaker gedaan maar dan met een elastiek en dat werkte altijd goed. Denk nu dat die panty te dus was ofzo, heb echt rare knikken in m’n haar dus de stijltang gaat er maar over.
Ik zie in de PostNL-app ineens dat ik post krijg uit Republic of Uzbekistan. Het is priority en het lijkt een officieel document omdat ze ook tweede namen hebben gebruikt. Ben daar nog nooit geweest, ook niets besteld. Wat issss ditttt
Zo raar! Ben wel heel nieuwsgierig nu, wil je ons laten weten wat het is als het bezorgd is?
Haha ja zal ik doen
Ik denk dat het zoiets is?
Kan je aub snel naar huis gaan want ik moet echt weten wat dit is
Als het een anti climax is ben ik echt teleurgesteld.
Ik heb wel familie daar wonen??? misschien is het een kerstkaart?
(grapje)
Wat bizar dat ze tweede namen weten! Dat zou bij zo’n webshop toch niet kunnen?
Misschien ben je wel uitgenodigd voor een staatsbanket ofzo
Misschien stam je af van een of andere hertog en blijk je ineens van Oezbeekse adel te zijn.
Kokend water is geen slim idee. Want als het water dan weer bevriest vriest het opnieuw vast.
Zou eerder voor de föhn optie gaan.