Dit heb ik nog niet geprobeerd! Dus dat ga ik vanmiddag even kopen ergens haha. Ik had begrepen dat met water niet slim is, omdat het dan weer opnieuw kan bevriezen. Föhn kan niet direct omdat ik in een bovenwoning woon en ik heb geen haspel o.i.d. waarmee ik zo ver kan komen met het snoer. Kan ik evt. wel lenen als het echt moet haha!
Misschien moet ik mijn fiets toch maar in de schuur zetten.
Omg, wij doen lootjes met kerst via lootjes trekken.nl en nu krijgt iedereen hele rare vragen en dat is nu zo opgeblazen dat mijn oom zegt dat het vanaf de site lootjes trekken komt omdat ze info willen voor hun algoritme en nu gaat mijn tante een email sturen omdat ze vind dat dit niet kan!!
Maar dit moet toch wel een inside job zijn? De vragen zijn ook allemaal best onschuldig, dus iemand gaat er nu helemaal stuk om denk ik.
Dit zijn bijvoorbeeld mijn vragen:
“Hoe oud ben jij?
Eet je weleens met je vingers?
Wat is je lievelings acteur?
Als je kan kiezen tussen een kip en krokodil, wat kies je dan?”
Nou mijn moeder is net de OK ingereden voor een operatie om de kanker weg te halen, ik mezelf allemaal sterk houden, zij hartstikke bang, is ze weg en ik breek totaal echt kut weer. Ga nu maar lekker koffie drinken
Niks geks aan, is ook gewoon tien keer klote en eng. Ze zien wel gekkere dingen in het ziekenhuis dan iemand die op zo’n moment moet huilen. Hopelijk verloopt de operatie goed en kan je snel weer naar haar toe!
Ik had gister rozenjam in een kalender zitten en omg het is goddelijk. Ik ben soieso dol op rozen smaak want het doet me denken aan een snoepje wat ik vroeger in griekenland at.
Nu moet ik me inhouden om die jam niet in een keer te inhaleren.
Hahahaha dat is echt iemand van jullie ja. Laatst nog die site gebruikt voor Sinterklaas en buiten “hoi wil je een verlanglijstje maken?” geen vraag gehad.
Antivries gekocht en in het slot gespoten maar nope, nog steeds geen beweging in te krijgen helaas.
Ja, maar ik heb dus echt geen idee wie?? Ik verdenk mijn zusje en haar vriend het meeste nog, maar het klinkt ook weer niet als mijn zusje en haar vriend is erg dyslectische, dus die zou nooit zulke correcte zinnen kunnen typen.
Ik heb overigens net nog wel wat olie op het vuur gegooid door mijn zusje nog wat leuke vragen te sturen
Oh ik wist niet dat hier een verschil in zat, dacht altijd hoe lang. Net ook even jouw pagina opgezocht
Godsamme, was een verwarde vrouw aan het zwartrijden in de trein en de conductrice wilde haar er per sé uit hebben met schreeuwen en slaan op de muren aan toe (door de conductrice). 20 minuten later (we staan al de hele tijd stil op het perron) en ik zie net de vrouw buiten in de boeien geslagen worden door de politie. In en in triest. Dat er met -4 buiten niet ff een oogje dichtgeknepen kan worden in een warme trein als het overduidelijk niet goed met iemand gaat. Mega traumatiserend ook om in verwarde staat zo opgepakt te worden lijkt me.
Ik heb afgesproken met mensen die ik niet goed ken, maar er komt 1 iemand die ik wel ken. Nu sta ik aan de andere kant van het station te wachten tot hij bij het verzamelpunt is, dan ga ik er pas heen
Misschien al wel gedaan, maar check ook even op did i get pwned of er misschien gegevens van je zijn gestolen.
Wij samen, ik ook zo om de dag voor precies deze woorden ja
Elke winter haal ik mn hele huis (lees, studio van 50m2) overhoop op zoek naar mn handschoenen/wanten, kan ik ze niet vinden (toch ergens kwijt geraakt?) en koop ik maar weer nieuwe. Net weer mn jaarlijkse zoektocht, weer niet gevonden, maar wel achter in mn kledingkast een winterjas gevonden waarvan ik was vergeten dat ik hem had?? Hoe dan
Erg bizar … vergeten dat je een winterjas hebt? Misschien een teken dat je teveel spullen hebt
bij de hema heb je er volgens mij ook heel veel! een varken en een eenhoorn en een dino echt cute
Haha wat is dit nou weer voor judgemental reactie
Die eenhoorn lijkt wel een lama met een giraffenek