Hahaha ja sorry maar ik kan dat gewoon niet begrijpen
Ja dat beest heeft iets gebruikt denk ik.
hahahaha die kat heeft echt 5 emoties tegelijk
Ik ben bang dat uzbekistan haar heeft bro.
Haha ik moet je helaas teleurstellen de brief is er nog niet, ik denk pas morgen of zelfs vrijdag ivm drukte?
Mijn dochter (peuterleeftijd) mocht iets uitkiezen voor in de kerstboom, komt ze met die fucking eenhoorn aanzetten. Dat was dus eens maar nooit meer.
Besef hoe weinig iemand betaald heeft gekregen om dat te maken. Of zal t bij een dagbestedingsiets zijn gemaakt.
En ik maar mijn best doen😔
Pfffff ik kan dingen zo slecht van me af zetten of relativeren. Ik had iets verkeerd aangeboden op werk en daar kwam de fabrikant nu achter, het valt de goede kant op want het wordt goedkoper. Maar ik vind zulke fouten zo kut en blijf daar heel lang in hangen. Dan voel ik me echt een sukkel. Het wordt niet duurder voor ons of de klant maar toch voel ik me kut.
Heb jij die eenhoorn gemaakt ??
Stop flattering, dan had het er nog slechter uitgezien
Ik giiiil die hoorn is groter dan dat beest
Ik ben nog steeds zó blij met ons heerlijke ligbad. Dit was voor mij dé eis bij het kopen van een huis, waarbij iedereen zei: maar uiteindelijk ga je er nooit in.
Still going strong
Hahah ik moet door dit gesprek weer aan die teckel deurstopper denken die @Fruitcake cadeau kreeg
pingu
Hoop dat ik morgen bij deze man in de trein zit
Aaah ze zijn cute! Echt iets wat een omaatje gemaakt zou kunnen hebben. Net als die mutsjes op flessen Innocent. Lekker knus
Is dit het nieuwe oprecht of letterlijk? Zie dit woord steeds vaker als opmerking op iets