Wat je even kwijt wil #63

En ik maar mijn best doen😔

2 likes

Pfffff ik kan dingen zo slecht van me af zetten of relativeren. Ik had iets verkeerd aangeboden op werk en daar kwam de fabrikant nu achter, het valt de goede kant op want het wordt goedkoper. Maar ik vind zulke fouten zo kut en blijf daar heel lang in hangen. Dan voel ik me echt een sukkel. Het wordt niet duurder voor ons of de klant maar toch voel ik me kut.

8 likes

Heb jij die eenhoorn gemaakt ??

16 likes

Stop flattering, dan had het er nog slechter uitgezien

2 likes

Ik giiiil die hoorn is groter dan dat beest

8 likes

Ik ben nog steeds zó blij met ons heerlijke ligbad. Dit was voor mij dé eis bij het kopen van een huis, waarbij iedereen zei: maar uiteindelijk ga je er nooit in.

Still going strong :+1:t4:

31 likes

Hahah ik moet door dit gesprek weer aan die teckel deurstopper denken die @Fruitcake cadeau kreeg :sob::joy::sob:

34 likes

:heart: pingu

8 likes

Hoop dat ik morgen bij deze man in de trein zit :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Aaah ze zijn cute! Echt iets wat een omaatje gemaakt zou kunnen hebben. Net als die mutsjes op flessen Innocent. Lekker knus

1 like

Is dit het nieuwe oprecht of letterlijk? Zie dit woord steeds vaker als opmerking op iets :joy:

4 likes

:bowing_woman: :takingbow:

7 likes

Ik kan mn telefoon daar nauwelijks mee opladen maar een airfryer doet het wel? :scream:

4 likes

Geen idee mn nederlands is echt stuk vandaag en maak kromme zinnen :joy:. Wilde gewoon even zeggen dat zo’n beestje maken veel werk is en dan voor een paar euro dus of iemand krijgt echt maar 3 cent per uur of is een dagbestedings iets.

2 likes

Je kan m nog een stuk dieper in het groen stoppen. En wat dingen eromheen om het Extra Mooi te maken.
En daar dan weer lampjes op richten. Gewoon eoa klets verhaal omheen verzinnen.
Je hebt macht en invloed!!! Go!

5 likes

Oh ik heb weer zulke goeie stickers gescoord voor whatsapp, ben helemaal in m’n element

4 likes

Nu ben ik benieuwd

3 likes

Ja ik ook niet, daarom post ik het ook

2 likes

Ik hoop het ook. Op de terugweg graag, na de kerstborrel lust ik wel snacks :raised_hands:

2 likes

Haha, ahhh ze is er zo blij mee. En hij hangt aan de achterkant, vanaf de zithoek zie je hem niet, dat kan ik nog wel aan.

1 like