Geef ff. Ik heb laatst die i have beteeld gebruikt bij een niet nederlands sprekende collega en ze kwam me vet schattig vragen of ze al die tijd betaald verkeerd had uitgesproken.
@Leuk123 jammer dat je ze niet makkelijk kan delen, dit zijn er een paar maar heb meer bewegende
Summary
Misschien moeten we een appgroep beginnen. Waar we stickers doorsturen en forummers bespreken.
Ja en stickers maken van forummers
Zo, hoop vuurwerk buiten (utrecht)
Ik heb een heel mapje met stickers van mezelfš¤”
Ik heb mijn dubbele dekbed op mijn bed gedaan en daar bovenop nog een deken en het raam open. Heerlie echt mijn favoriete manier om te slapen. Weet nu al dat ik morgenochtend mijn bed niet uit ga kunnen komen
Raam open???
Ja!
Strijder. Dan vries ik echt vast denk ik.
Ik verklaar jou nu officeel voor gek.
Ik heb mijn raam altijd open, tenzij het echt superkoud is misschien, maar ik kan echt niet slapen anders. Is dat raar?
Blijkbaar, haha @Soy.peor
Nou nee vind ik niet, gewoon op een kiertje he. Niet wagenwijd open ofzo
Ik ben verbaasd dat jullie hier zo verbaasd over zijn, hebben jullie dan geen behoefte aan⦠zuurstof
Ik kan ook niet slapen met een dicht raam! Heerlijk frisse lucht haha
Nee heb ik ook. Ik krijg echt hoofdpijn van slapen met mijn raam helemaal dicht.
Ik kan dat ook niet. Ik heb hem daarnet eventjes dichtgedaan omdat het 14 graden was binnen en ik niet wil stoken voor de vogeltjes maar in principe staat mijn raam 24/7 open!
Echt he! Watskeburt
Wat leuk!
En even een momentje van waardering voor ons kikkerlandje waar we nu bijna allemaal leren zwemmen, mijn Servische date kan dus helemaal niet zwemmen want dat zit totaal niet in hun cultuur om dat te leren nu al stress als ik aan vakantie denk
Ik kan juist niet fatsoenlijk ademen met die kou.
Voetbal net klaar