Ik kan mn telefoon daar nauwelijks mee opladen maar een airfryer doet het wel?
Geen idee mn nederlands is echt stuk vandaag en maak kromme zinnen . Wilde gewoon even zeggen dat zo’n beestje maken veel werk is en dan voor een paar euro dus of iemand krijgt echt maar 3 cent per uur of is een dagbestedings iets.
Je kan m nog een stuk dieper in het groen stoppen. En wat dingen eromheen om het Extra Mooi te maken.
En daar dan weer lampjes op richten. Gewoon eoa klets verhaal omheen verzinnen.
Je hebt macht en invloed!!! Go!
Oh ik heb weer zulke goeie stickers gescoord voor whatsapp, ben helemaal in m’n element
Nu ben ik benieuwd
Ja ik ook niet, daarom post ik het ook
Ik hoop het ook. Op de terugweg graag, na de kerstborrel lust ik wel snacks
Haha, ahhh ze is er zo blij mee. En hij hangt aan de achterkant, vanaf de zithoek zie je hem niet, dat kan ik nog wel aan.
Geef ff. Ik heb laatst die i have beteeld gebruikt bij een niet nederlands sprekende collega en ze kwam me vet schattig vragen of ze al die tijd betaald verkeerd had uitgesproken.
@Leuk123 jammer dat je ze niet makkelijk kan delen, dit zijn er een paar maar heb meer bewegende
Summary
Misschien moeten we een appgroep beginnen. Waar we stickers doorsturen en forummers bespreken.
Ja en stickers maken van forummers
Zo, hoop vuurwerk buiten (utrecht)
Ik heb een heel mapje met stickers van mezelf🤡
Ik heb mijn dubbele dekbed op mijn bed gedaan en daar bovenop nog een deken en het raam open. Heerlie echt mijn favoriete manier om te slapen. Weet nu al dat ik morgenochtend mijn bed niet uit ga kunnen komen
Raam open???
Ja!
Strijder. Dan vries ik echt vast denk ik.
Ik verklaar jou nu officeel voor gek.