Wat je even kwijt wil #63

:bowing_woman: :takingbow:

7 likes

Ik kan mn telefoon daar nauwelijks mee opladen maar een airfryer doet het wel? :scream:

4 likes

Geen idee mn nederlands is echt stuk vandaag en maak kromme zinnen :joy:. Wilde gewoon even zeggen dat zo’n beestje maken veel werk is en dan voor een paar euro dus of iemand krijgt echt maar 3 cent per uur of is een dagbestedings iets.

2 likes

Je kan m nog een stuk dieper in het groen stoppen. En wat dingen eromheen om het Extra Mooi te maken.
En daar dan weer lampjes op richten. Gewoon eoa klets verhaal omheen verzinnen.
Je hebt macht en invloed!!! Go!

5 likes

Oh ik heb weer zulke goeie stickers gescoord voor whatsapp, ben helemaal in m’n element

4 likes

Nu ben ik benieuwd

3 likes

Ja ik ook niet, daarom post ik het ook

2 likes

Ik hoop het ook. Op de terugweg graag, na de kerstborrel lust ik wel snacks :raised_hands:

2 likes

Haha, ahhh ze is er zo blij mee. En hij hangt aan de achterkant, vanaf de zithoek zie je hem niet, dat kan ik nog wel aan.

1 like

Geef ff. Ik heb laatst die i have beteeld gebruikt bij een niet nederlands sprekende collega en ze kwam me vet schattig vragen of ze al die tijd betaald verkeerd had uitgesproken.

6 likes

@Leuk123 jammer dat je ze niet makkelijk kan delen, dit zijn er een paar maar heb meer bewegende

Summary

image

image

image

image

image

4 likes

Misschien moeten we een appgroep beginnen. Waar we stickers doorsturen en forummers bespreken.

:clown_face:

8 likes

Ja en stickers maken van forummers

6 likes

Zo, hoop vuurwerk buiten (utrecht) :soccer:

2 likes

Ik heb een heel mapje met stickers van mezelf🤡

3 likes

Ik heb mijn dubbele dekbed op mijn bed gedaan en daar bovenop nog een deken en het raam open. Heerlie :smiling_face_with_three_hearts: echt mijn favoriete manier om te slapen. Weet nu al dat ik morgenochtend mijn bed niet uit ga kunnen komen

21 likes

Raam open???:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja!

3 likes

Strijder. Dan vries ik echt vast denk ik.

3 likes

Ik verklaar jou nu officeel voor gek.

2 likes