In mijn oude appartement had ik dit ook wel. Altijd 1 raam open. Maar die was naast de woonkamer dus enigzins verwarmd. Maar we hebben nu een ‘gewoon huis’ en ik kan echt niet meer met het raam open slapen want dan vriezen we echt dood gewoon haha. We doen smorgens het raam open ter ventilatie en luchten. Maar niet 24/7
mijn moeder is ook zo, anders heeft ze het gevoel dat ze gaat stikken haha
ik zou zelf ook graag met een open raam slapen maar ik heb direct last van mijn keel als het dan onder de 15 graden gaat
Ik Google ALTIJD of een o of 0 voorkomt in paspoort.
Mooie vorm van anticonceptie
Hahaha same ik leer het nooit
Ik zal mijn ezelsbruggetje hiervoor delen:
010, van mijn stad roffa
Waarbij het middelste woord dus wel een -en krijgt maar 1e en 3e niet. Alleen een -e
Is de enige manier waarop ik dit onthou haha
Mijn vader is 2 weken geleden overleden en ik ben vandaag jarig. Ik zag al tegen mijn verjaardag op maar nu al helemaal vanwege zijn overlijden.
Om 00.00 precies (ik zat ik de auto) zag ik een vallende ster voorbij komen
Gefeliciteerd! En heel veel sterkte vandaag
Ga je wel iets leuks doen?
Ulg mn manager was laatst ineens naar huis want ze had corona. Maar iedereen heeft wel met haar gepraat. Wie is er nu midden in de nacht aan t testen omdat ze zich beroerd voelt. Jep me.
Love it dat je dit midden in de nacht vind
Ik heb hem ook altijd open omdat ik voor mijn gevoel dan ook lekker fris wakker wordt (haha letterlijk en figuurlijk)
Nul - een - nul
Alleen het middelste woord eindigt op -en
Dus te allen tijde
Ik had m ook niet meteen door hoor haha
M’n kat staat steeds voor de deur te mauwen dat hij naar buiten wil. Deed net de deur voor hem open en toen zag je hem denken ‘holy shit nouuu denk ‘t nie’ en rende ‘ie weer naar binnen
Precies dit. Hij is nu wel op zn dichtst wat ie kan zijn zonder dicht te zijn maar wil zuurstof. Hij is eigenlijk alleen met oud en nieuw dicht. Maar als ik die nacht bv om 3 uur wakker word kijk ik altijd of ie weer open kan.
Ik duw ze naar buiten hoor ik ga niet in de kou staan.
maar hoe koud wordt het dan in je slaapkamer?
Als ik nu met mijn raam open slaap wordt het zo nul graden hoor, echt niet ok (voor gezondheid, maar ook schimmel etc).
Wel chill als je gewoon je raam open kan houden zonder dat het extreem koud wordt!
Heb je geen gordijnen? Bij mij is het nog niet lager gegaan dan 14 graden (maar ik woon in een studio dus geen aparte slaapkamer)
Haha lol, mijn slaapkamer is met raam dicht tussen de 10 en 12 graden (ja ik heb gordijnen)