Wat je even kwijt wil #63

Ik heb mijn raam altijd open, tenzij het echt superkoud is misschien, maar ik kan echt niet slapen anders. Is dat raar?

Blijkbaar, haha @Soy.peor

17 likes

Nou nee vind ik niet, gewoon op een kiertje he. Niet wagenwijd open ofzo

Ik ben verbaasd dat jullie hier zo verbaasd over zijn, hebben jullie dan geen behoefte aan
 zuurstof

41 likes

Ik kan ook niet slapen met een dicht raam! Heerlijk frisse lucht haha

9 likes

Nee heb ik ook. Ik krijg echt hoofdpijn van slapen met mijn raam helemaal dicht.

8 likes

Ik kan dat ook niet. Ik heb hem daarnet eventjes dichtgedaan omdat het 14 graden was binnen en ik niet wil stoken voor de vogeltjes maar in principe staat mijn raam 24/7 open!

3 likes

Echt he! Watskeburt

3 likes

Wat leuk!

En even een momentje van waardering voor ons kikkerlandje waar we nu bijna allemaal leren zwemmen, mijn Servische date kan dus helemaal niet zwemmen want dat zit totaal niet in hun cultuur om dat te leren :scream: nu al stress als ik aan vakantie denk

4 likes

Ik kan juist niet fatsoenlijk ademen met die kou.

1 like

Voetbal net klaar :morocco:

1 like

In mijn oude appartement had ik dit ook wel. Altijd 1 raam open. Maar die was naast de woonkamer dus enigzins verwarmd. Maar we hebben nu een ‘gewoon huis’ en ik kan echt niet meer met het raam open slapen want dan vriezen we echt dood gewoon haha. We doen smorgens het raam open ter ventilatie en luchten. Maar niet 24/7

1 like

mijn moeder is ook zo, anders heeft ze het gevoel dat ze gaat stikken haha
ik zou zelf ook graag met een open raam slapen maar ik heb direct last van mijn keel als het dan onder de 15 graden gaat :frowning:

1 like

@August heb je al nieuws van je moeders operatie? :hugs:

Ik Google ALTIJD of een o of 0 voorkomt in paspoort.

6 likes

Mooie vorm van anticonceptie

3 likes

Hahaha same ik leer het nooit

3 likes

Ik zal mijn ezelsbruggetje hiervoor delen:

010, van mijn stad roffa

Waarbij het middelste woord dus wel een -en krijgt maar 1e en 3e niet. Alleen een -e

Is de enige manier waarop ik dit onthou haha

6 likes

Mijn vader is 2 weken geleden overleden en ik ben vandaag jarig. Ik zag al tegen mijn verjaardag op maar nu al helemaal vanwege zijn overlijden.

Om 00.00 precies (ik zat ik de auto) zag ik een vallende ster voorbij komen :white_heart:

110 likes

Gefeliciteerd! En heel veel sterkte vandaag :heart:
Ga je wel iets leuks doen?

1 like

Ulg mn manager was laatst ineens naar huis want ze had corona. Maar iedereen heeft wel met haar gepraat. Wie is er nu midden in de nacht aan t testen omdat ze zich beroerd voelt. Jep me.

4 likes

Love it dat je dit midden in de nacht vind :joy::joy:

32 likes