Wat je even kwijt wil #63

Ah ja ik kan er ook niks aan doen maar bij mij blijft het gewoon 14 met raam open of dicht

1 like

Super chill toch! Ik zou dan ook lekker met raam open slapen

Nou het is eigenlijk best koud als het ook je woonkamer en keuken is :tired_face: ik ben niet zo’n held met de verwarming, maar ik ga gewoon meteen na werk warm douchen en in een dikke pyjama onder een kleedje

Volgens mij is dat voor je gezondheid wel goed, in Scandinavië slapen kindjes toch ook buiten in de kinderwagen in de winter omdat dat zo goed is voor ze.

3 likes

Wat een drama op het spoor. Zit maar weer in de trein naar huis :sweat_smile:

2 likes

Oh ik dacht juist dat onder de 14 graden niet gezond is, vooral niet als je kamer te koud is. Maar ik weet het ook niet, ik vind 10 graden iig niet lekker slapen omdat ik dan een koude neus enz krijg

2 likes

Mehhh mijn elektrische bovendeken van Hema doet het niet meer :sob: ik kan echt niet meer zonder

1 like

Zit er nog garantie op? Ik had er begin dit jaar een gekocht via bol.com en die werkt nu niet meer zo goed als in het begin, heb gratis een nieuwe gekregen, misschien heb jij ook geluk!

1 like

Lief :white_heart: de operatie is goed gegaan. Er waren vannacht wel wat problemen, dat hoor ik zo… hopelijk valt het mee en kan ze vandaag lekker mee naar huis :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Ja ik had hem nog maar een maand of 2, ik ga contact opnemen met de klantendienst, komt normaal gezien wel goed! Is gewoon stom dat die dingen zo snel stuk lijken te gaan

1 like

Heb je het al opengemaakt? :smiley:

1 like

Hallo. Weten we nu al hoe het is afgelopen met het scheve kapsel? Anders kunnen we deze week niet afsluiten wat mij betreft. Mvg.

5 likes

Ja, is al in verschillende topics voorbij gekomen volgens mij.

4 likes

Ik heb de brief nog niet! Vanavond hopelijk :pray:

5 likes

Vanaf vandaag dragen wij onze nieuwe werkkleding, en wie heeft er alweer meteen een vlek op haar witte blouse… :grin::raised_back_of_hand:

9 likes

Ik haat het zo dat deze kamer zo fucking koud blijft in de winter. Het is hier nog geen 12 graden terwijl verwarming gewoon staat te loeien door het hele huis (en ook verder overal voelbaar is). :smiling_face_with_tear:

Begin dit jaar wel dubbelglas gekregen, enige verschil is nu dat ik er geen vocht op de ramen staat.

1 like

Misschien helpt het om (extra) tochtstrips te plakken bij de ramen?

2 likes

Ja zit ik ook aan te denken. Het helpt ook niet dit kamertje geen warmte krijgt van buren (rest van het huis wel) en een plat dak er boven (rest van het huis ook niet).

Maar vraag me soms wel af of het bij de buren ook zo koud is in dit hok. :joy:

1 like

Maar waar dan? Niet ik in het haartopic of hier toch?

Hier staat het, Stel je persoonlijke vraag #40 - #1617 door ZusjevanJoost

5 likes