Ik heb hem ook altijd open omdat ik voor mijn gevoel dan ook lekker fris wakker wordt (haha letterlijk en figuurlijk)
Nul - een - nul
Alleen het middelste woord eindigt op -en
Dus te allen tijde
Ik had m ook niet meteen door hoor haha
M’n kat staat steeds voor de deur te mauwen dat hij naar buiten wil. Deed net de deur voor hem open en toen zag je hem denken ‘holy shit nouuu denk ‘t nie’ en rende ‘ie weer naar binnen
Precies dit. Hij is nu wel op zn dichtst wat ie kan zijn zonder dicht te zijn maar wil zuurstof. Hij is eigenlijk alleen met oud en nieuw dicht. Maar als ik die nacht bv om 3 uur wakker word kijk ik altijd of ie weer open kan.
Ik duw ze naar buiten hoor ik ga niet in de kou staan.
maar hoe koud wordt het dan in je slaapkamer?
Als ik nu met mijn raam open slaap wordt het zo nul graden hoor, echt niet ok (voor gezondheid, maar ook schimmel etc).
Wel chill als je gewoon je raam open kan houden zonder dat het extreem koud wordt!
Heb je geen gordijnen? Bij mij is het nog niet lager gegaan dan 14 graden (maar ik woon in een studio dus geen aparte slaapkamer)
Haha lol, mijn slaapkamer is met raam dicht tussen de 10 en 12 graden (ja ik heb gordijnen)
Ah ja ik kan er ook niks aan doen maar bij mij blijft het gewoon 14 met raam open of dicht
Super chill toch! Ik zou dan ook lekker met raam open slapen
Nou het is eigenlijk best koud als het ook je woonkamer en keuken is ik ben niet zo’n held met de verwarming, maar ik ga gewoon meteen na werk warm douchen en in een dikke pyjama onder een kleedje
Volgens mij is dat voor je gezondheid wel goed, in Scandinavië slapen kindjes toch ook buiten in de kinderwagen in de winter omdat dat zo goed is voor ze.
Wat een drama op het spoor. Zit maar weer in de trein naar huis
Oh ik dacht juist dat onder de 14 graden niet gezond is, vooral niet als je kamer te koud is. Maar ik weet het ook niet, ik vind 10 graden iig niet lekker slapen omdat ik dan een koude neus enz krijg
Mehhh mijn elektrische bovendeken van Hema doet het niet meer ik kan echt niet meer zonder
Zit er nog garantie op? Ik had er begin dit jaar een gekocht via bol.com en die werkt nu niet meer zo goed als in het begin, heb gratis een nieuwe gekregen, misschien heb jij ook geluk!
Lief de operatie is goed gegaan. Er waren vannacht wel wat problemen, dat hoor ik zo… hopelijk valt het mee en kan ze vandaag lekker mee naar huis
Ja ik had hem nog maar een maand of 2, ik ga contact opnemen met de klantendienst, komt normaal gezien wel goed! Is gewoon stom dat die dingen zo snel stuk lijken te gaan
Heb je het al opengemaakt?