Wat je even kwijt wil #63

Stel je voor, now that would be weird. :rofl:

1 like

Lezen over schurftuitbraken is niet zo chill als je morgen in een hotel slaapt

4 likes

Ik werd net tering hard op mn kont geslagen. Sowieso al fucking asociaal maar ik viel ook nog eens bijna van mn fiets. Goor goor ventje

4 likes

Je hebt hem hoop ik wel een rechtse verkocht die minimaal zo hard was?

1 like

Hij was op de scooter dus ik kon niet reageren

3 likes

Ah nee wat naar. Waar mannen het gore lef vandaan blijven halen😤
Gewoon lekker hier je gal spuwen zo veel je wilt en niet met een kut gevoel blijven rondlopen

4 likes

???

Hoe, wat, waarom, wanneer zei je buurman dat tegen je? So many questions.

3 likes

Ik kan niet slapen, zal ik warme melk gaan drinken?

4 likes

Nee gatverdamme

32 likes

Het is weer de tijd van het jaar dat ik google wanneer je mistlicht aan mag

7 likes

Ik dacht dat het wel goed ging met m’n winterdip maar omg. Ik ben niet vooruit te sleeepen.

4 likes

Vandaag! Hoorde het net op de radio

4 likes

Het is zo donker ook, voelt als middenin de nacht :weary:

5 likes

Nou zo werkt dat niet he

7 likes

Joh, maar ze zeggen het ook niet voor niks

6 likes

Ik had ook geen melk, dus gelukkig niet gedaan!! Wel een halve maaltijd naar binnen gewerkt om drie uur ‘s nachts.

3 likes

Ter referentie:
Mistlamp voor —> nooit verplicht, mag aan bij <200m zicht (als je het tweede hectometerpaaltje op de snelweg niet meer kan zien)
Mistlamp achter —> mag alleen aan bij zicht <50m, dat is echt heel weinig zicht, dan kun je vanaf het hectometerpaaltje het eerstvolgende reflectorpaaltje niet zien. Als je het volgende paaltje nog wel kan zien mag de mistlamp achter niet aan en kun je daar €150 boete voor krijgen!

22 likes

Jaa echt ellende. Ik had me helemaal voorgenomen om vroeg er uit te gaan, gelijk te gaan werken (thuis) zodat ik vanmiddag tijdens de wedstrijd van Nederland in de sportschool kan zijn (lekker rustig haha).

Maar ik kom gewoon m’n bed niet uit. Het lukt niet. Dus de wereld moet maar even doordraaien zonder mij voorlopig. Lukt vast wel haha.

4 likes

Jaaa ik heb echt lang in bed liggen twijfelen of ik naar werk zou gaan maarrrr ik ben er hoor!

3 likes

Mijn inkomen voor volgend jaar is al 3x gewijzigd en ik blijf dat maar aanpassen op de belastingwebsite :flushed: hoop dat ze niet denken dat ik de boel oplicht ofzo

2 likes