Is t ook
Ik kreeg net zoân captcha waarbij je normaal gesproken fotoâs van verkeersborden of bussen ofzo moet aanklikken, maar deze was met allemaal schattige egeltjes En ik moest selecteren welke egeltjes aan het zwemmen waren. Love it.
@Fenayi Het lijkt qua bakwijze meer op spekkoek dan sponscake. De cake wordt namelijk in laagjes gebakken waardoor je een streepjespatroon krijgt. Die streepjes lijken op jaarringen van bomen, vandaar ook de naam. Baumkuchen heeft niet de specerijen die in spekkoek zitten dus de smaak is wel echt heel anders.
Baumkuchenspitzen zijn stukjes baumkuchen, die getrempeerd zijn in alcohol (meestal rum, Baileys of sinaasappellikeur), en overgoten met chocolade. Die vind ik nog lekkerder dan een hele baumkuchen.
Aldi en Lidl in Duitsland hebben ze vaak in de adventstijd.
Ik ben gisteren ziek geworden. Zou vanmorgen eigenlijk een speciale activiteit van mijn sportschool hebben en die heb ik vanochtend last minute afgezegd. Ik voelde me er best lullig over, maar er werd goed op gereageerd. Nou heb ik vanavond een etentje gepland staan met een vriendin. Als ik me enigszins oké genoeg voel, wil ik graag gaan (ik twijfel nog heel erg). Ik wil graag gaan omdat ik er zelf naar uit keek, maar ook omdat ik weet dat ik mijn vriendin heel erg teleurstel als ik af zeg (gezien ze al heel lang niks leuks meer heeft gedaan etc.).
Maar tegelijkertijd ben ik âbangâ dat ik vanavond iemand tegenkom van mijn sportschool en dat men dan niet gelooft dat ik ziek was.
Echt een stomme gedachtegang van me. Maar heb er wel last van.
Nee dat klopt. Maar ik zou het gewoon rot vinden als ze me niet zouden geloven.
Maar goed, momenteel weet ik nog niet eens of ik vanavond kan gaan.
Ah ik begrijp je gevoel hierbij wel. Maar sporten als je ziek bent is ook wel anders dan gewoon lekker zitten met elkaar zonder lichamelijke inspanning te hoeven doen toch.
Hoop dat je je snel beter voelt!
Een vriend van me is in de DM en belde me op om te vragen of ik iets wilde hebben, hahaha mijn DM enthousiasme is blijkbaar goed overgekomen
Ik ben op het randje van sterven door een kater en ik moet gewoon over twee uur werken. Ik vind dit niet normaal.
Haha de bijenkorf gaat staken 23/24 december. Lof deze drama
Om die kerstbal?
Daar wil je toch niet dood gevonden worden de twee dagen voor kerst? wel jammer voor alle mannen die nog net op de valreep cadeaus moeten kopen
Melk drinken, zachtgekookt eigeel, koffie en tuna-melt tosti als medicijn!! Trust me
Het is een procedure die veel bij mensen met achondroplasie (dwerggroei) wordt toegepast, dus voor die mensen is 10 cm behoorlijk wat.
Weet trouwens niet of de term âdwerggroeiâ nog mag dus zo niet, verbeter mij gerust.
Waar moeten ze anders parfum kopen dat het net niet isâŠis de Douglas niet open?
Hahaha sorry ik word al misselijk van dit lezen
Haha nee om hun salaris. @Hippe_kikker je hebt geen idee hoeveel mensen nog last minut hun shit kopen. En dan chaggie worden dat t niet snel genoeg gaat. Alsof ze net pas te horen hebben gekregen wanneer t kerst is. Het blijft me verbazen.
Whaha dit is zo herkenbaar, volgens mij is dit ook een soort generatieding ofzo?
Deze oom is met zân vrouw geĂ«migreerd naar het geboorteland van zijn vrouw. Ze hadden mijn moeder uitgenodigd langs te komen en hebben met zân drieĂ«n 3 weken door het land gereisd. Superleuk natuurlijk.
Maar als voorbereiding had hij een planning met idd ook uitleg over alle dorpjes, tempels, routes, fotoâs etc naar mijn moeder gestuurd, ik kreeg hem ook doorgestuurd zodat ik ook kon zien wat ze gingen doen. 44 paginaâs!!
En die oom heeft ook een blog bijgehouden, met een samenvatting op Facebook. En dus deze video. En toen ik dit weekend bij mân moeder was heb ik ook ĂĄlle fotoâs gezien, stuk of 400, want die had ze natuurlijk nog niet uitgezocht.
Het voordeel is dus wel dat die oom geĂ«migreerd is en we dus een link van de film krijgen, normaal moeten we met kerst alle fotoâs en de film met zân allen kijken
Ik doe een poging om krullen zonder warmte te maken. Als t lellek is (ik gok van wel) dan wordt het een knot