Ideaal, dan ga ik ze zo eens uitproberen!
Leuk! Heel veel plezier!
Ik ging net mijn vader naar Duitsland voor wat boodschappen (is beetje onze traditie geworden voor kerst), toen we daar net waren kreeg ik ineens 50 euro in mijn handen gedrukt van hem. Zo lief.
Oo boodschappen in Duitsland, dan denk ik altijd aan baumkuchenš¤¤
Volgens mij ken ik dat niet eens.
Omg ziet er goed uit.
Elk jaar krijg ik als het kouder wordt een zelf gehaakt kleedje van de buurvrouw van mijn schoonouders. Heb er nu een soort omslagshawl/stola gekregen waar pailletjes in zijn verwerkt. Helemaal blij mee.
Mān oom: ik heb een filmpje van onze vakantie gemaakt!
Also mān oom: film van 20 minuten met boomer special effects
en Engelse toelichting voor het brede internationale publiek wat ie hiermee zal bereiken natuurlijk
Ahhhh ik vind dit aandoenlijk en leuk
Ik kreeg net zoān captcha waarbij je normaal gesproken fotoās van verkeersborden of bussen ofzo moet aanklikken, maar deze was met allemaal schattige egeltjes En ik moest selecteren welke egeltjes aan het zwemmen waren. Love it.
@Fenayi Het lijkt qua bakwijze meer op spekkoek dan sponscake. De cake wordt namelijk in laagjes gebakken waardoor je een streepjespatroon krijgt. Die streepjes lijken op jaarringen van bomen, vandaar ook de naam. Baumkuchen heeft niet de specerijen die in spekkoek zitten dus de smaak is wel echt heel anders.
Baumkuchenspitzen zijn stukjes baumkuchen, die getrempeerd zijn in alcohol (meestal rum, Baileys of sinaasappellikeur), en overgoten met chocolade. Die vind ik nog lekkerder dan een hele baumkuchen.
Aldi en Lidl in Duitsland hebben ze vaak in de adventstijd.
Ik ben gisteren ziek geworden. Zou vanmorgen eigenlijk een speciale activiteit van mijn sportschool hebben en die heb ik vanochtend last minute afgezegd. Ik voelde me er best lullig over, maar er werd goed op gereageerd. Nou heb ik vanavond een etentje gepland staan met een vriendin. Als ik me enigszins okƩ genoeg voel, wil ik graag gaan (ik twijfel nog heel erg). Ik wil graag gaan omdat ik er zelf naar uit keek, maar ook omdat ik weet dat ik mijn vriendin heel erg teleurstel als ik af zeg (gezien ze al heel lang niks leuks meer heeft gedaan etc.).
Maar tegelijkertijd ben ik ābangā dat ik vanavond iemand tegenkom van mijn sportschool en dat men dan niet gelooft dat ik ziek was.
Echt een stomme gedachtegang van me. Maar heb er wel last van.
Nee dat klopt. Maar ik zou het gewoon rot vinden als ze me niet zouden geloven.
Maar goed, momenteel weet ik nog niet eens of ik vanavond kan gaan.
Ah ik begrijp je gevoel hierbij wel. Maar sporten als je ziek bent is ook wel anders dan gewoon lekker zitten met elkaar zonder lichamelijke inspanning te hoeven doen toch.
Hoop dat je je snel beter voelt!
Een vriend van me is in de DM en belde me op om te vragen of ik iets wilde hebben, hahaha mijn DM enthousiasme is blijkbaar goed overgekomen
Ik ben op het randje van sterven door een kater en ik moet gewoon over twee uur werken. Ik vind dit niet normaal.
Haha de bijenkorf gaat staken 23/24 december. Lof deze drama