Wat je even kwijt wil #63

Het leek me duidelijk, ook aan de hand vh gelinkte filmpje, dat ik niet doelde op de uitzondering waarbij het wel logischer te verklaren is, maar op de “gewone” man/mens die het doet om ipv 1.68 1.78 lang te worden.

Hahaha wow. Ik heb ook ooit zon planning gemaakt helemaal voor elke dag opgeschreven wat ik wou doen enzo. Helemaal niet aan gehouden haha. Dus sindsdien doe ik dat nooit meer. Ik zet ff wat dingen in mn google maps en dan zie ik daar wel waar ik zin in heb.

5 likes

@Soy.peor ?

59 likes

Wij hebben ons denk ik voor 80% aan de planning gehouden haha. Maar we waren ook steeds maar 2/3 dagen op een plek dus dan heb je ook weinig tijd om ter plekke te bedenken wat je wil gaan doen.

2 likes

Godver en ik maar denken dat ik hier anoniem zat. Helemaal fotos plaatsen van een of andere jonge chick…

9 likes

Ik leer het ook nooit, goed drinken na een wedstrijd spelen.

1 like

Mijn vriend wilde vanavond koken dus ik vraag wat hij gaat maken “pasta met tomaat en gehakt.”
“En verder? Kruiden of ui en knoflook?”
“Nee, tomaat en gehakt.”

Ben echt benieuwd wat ik zo aan ga treffen, heb gelukkig nog chips in de kast liggen.

16 likes

Studeert je vriend nog? Want dit klinkt echt als een maaltje die je maakt, als je net leert koken.

9 likes

Nou ja ‘leert koken’… als je net door krijgt dat het diner niet vanzelf op tafel klimt

20 likes

Ik kocht net vlees bij de slager (maar het was voor de hond) ik was met mn kind dus die vrouw vroeg of ze een plakje worst mocht. Dus ik zeg ‘nee ze is vegetariër’ :smiling_face_with_tear: alsof ik dan wel dat vlees eet wat ik kocht en zij al heeft besloten om geen vlees te eten.

83 likes

En dat zure winegums niet een geweldige optie is als avondmaaltijd.

1 like

Whaha ja soort pasta pesto

(love pasta pesto nog steeds overigens)

2 likes

Hahahahaha nee :joy: Maar er zitten ook gewoon groenten door en kruiden dus hij heeft me echt chagrijnig gemaakt om niks :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik hoop echt dat ik in mijn volgende leven terug kom als jouw hond.

10 likes

Nou :joy: dat hij vlees van de slager kreeg is eigenlijk omdat ik heel vaak vergeet hondenvoer te kopen

18 likes

Er is vannacht een glasplaat van de douchecabine gesprongen, de badkamer ligt nu onder het glas

5 likes

Mijn hele tiktok fyp staat vol met figure skating kapotleuk ik wil ook

3 likes

Moet wel eerlijk bekennen dat je daar vrij weinig van merkte vorige keren. Ik dacht ook, O heel de Bijenkorf is dicht. Maar zitten ook best veel shop in shops met eigen personeel. Plus niet al het personeel staakt. Dus zal vast drukker zijn en best chaos met de kerst, maar ligt denk ik ook niet op z’n gat.

1 like

Ah balen haha.

2 likes

Ik heb twee weken geleden 4 dagen ziek in bed gelegen, en het is gewoon nu alweer raak. Volgens mij had ik gisteravond echt koorts, halve nacht liggen rillen, en voel me nu nog steeds beroerd. Ook al een maand aan het hoesten, houdt maar niet op, echt klaar mee.

6 likes