Om die kerstbal?
Daar wil je toch niet dood gevonden worden de twee dagen voor kerst? wel jammer voor alle mannen die nog net op de valreep cadeaus moeten kopen
Melk drinken, zachtgekookt eigeel, koffie en tuna-melt tosti als medicijn!! Trust me
Het is een procedure die veel bij mensen met achondroplasie (dwerggroei) wordt toegepast, dus voor die mensen is 10 cm behoorlijk wat.
Weet trouwens niet of de term ādwerggroeiā nog mag dus zo niet, verbeter mij gerust.
Waar moeten ze anders parfum kopen dat het net niet isā¦is de Douglas niet open?
Hahaha sorry ik word al misselijk van dit lezen
Haha nee om hun salaris. @Hippe_kikker je hebt geen idee hoeveel mensen nog last minut hun shit kopen. En dan chaggie worden dat t niet snel genoeg gaat. Alsof ze net pas te horen hebben gekregen wanneer t kerst is. Het blijft me verbazen.
Whaha dit is zo herkenbaar, volgens mij is dit ook een soort generatieding ofzo?
Deze oom is met zān vrouw geĆ«migreerd naar het geboorteland van zijn vrouw. Ze hadden mijn moeder uitgenodigd langs te komen en hebben met zān drieĆ«n 3 weken door het land gereisd. Superleuk natuurlijk.
Maar als voorbereiding had hij een planning met idd ook uitleg over alle dorpjes, tempels, routes, fotoās etc naar mijn moeder gestuurd, ik kreeg hem ook doorgestuurd zodat ik ook kon zien wat ze gingen doen. 44 paginaās!!
En die oom heeft ook een blog bijgehouden, met een samenvatting op Facebook. En dus deze video. En toen ik dit weekend bij mān moeder was heb ik ook Ć”lle fotoās gezien, stuk of 400, want die had ze natuurlijk nog niet uitgezocht.
Het voordeel is dus wel dat die oom geĆ«migreerd is en we dus een link van de film krijgen, normaal moeten we met kerst alle fotoās en de film met zān allen kijken
Ik doe een poging om krullen zonder warmte te maken. Als t lellek is (ik gok van wel) dan wordt het een knot
Hahahahah dat stuk over de voorbereiding en planning: ik ben die persoon.
Dit was voor afgelopen zomervakantie
Het leek me duidelijk, ook aan de hand vh gelinkte filmpje, dat ik niet doelde op de uitzondering waarbij het wel logischer te verklaren is, maar op de āgewoneā man/mens die het doet om ipv 1.68 1.78 lang te worden.
Hahaha wow. Ik heb ook ooit zon planning gemaakt helemaal voor elke dag opgeschreven wat ik wou doen enzo. Helemaal niet aan gehouden haha. Dus sindsdien doe ik dat nooit meer. Ik zet ff wat dingen in mn google maps en dan zie ik daar wel waar ik zin in heb.
Wij hebben ons denk ik voor 80% aan de planning gehouden haha. Maar we waren ook steeds maar 2/3 dagen op een plek dus dan heb je ook weinig tijd om ter plekke te bedenken wat je wil gaan doen.
Godver en ik maar denken dat ik hier anoniem zat. Helemaal fotos plaatsen van een of andere jonge chickā¦
Ik leer het ook nooit, goed drinken na een wedstrijd spelen.
Mijn vriend wilde vanavond koken dus ik vraag wat hij gaat maken āpasta met tomaat en gehakt.ā
āEn verder? Kruiden of ui en knoflook?ā
āNee, tomaat en gehakt.ā
Ben echt benieuwd wat ik zo aan ga treffen, heb gelukkig nog chips in de kast liggen.
Studeert je vriend nog? Want dit klinkt echt als een maaltje die je maakt, als je net leert koken.
Nou ja āleert kokenā⦠als je net door krijgt dat het diner niet vanzelf op tafel klimt
Ik kocht net vlees bij de slager (maar het was voor de hond) ik was met mn kind dus die vrouw vroeg of ze een plakje worst mocht. Dus ik zeg ānee ze is vegetariĆ«rā alsof ik dan wel dat vlees eet wat ik kocht en zij al heeft besloten om geen vlees te eten.