Wat je even kwijt wil #63

Bijzonder. Mijn zorgpremie is volgend jaar 127 euro en ik krijg volgend jaar ook 155 euro zorgtoeslag. Hoe dan? Dit kan toch niet. :smiling_face_with_tear: Heb echt vijf keer gekeken of ik het niet door de war haalde met de huurtoeslag.

3 likes

Ja ik weet zeker dat hij je dan op het volgende perron even snel laat inchecken.

1 like

Volgens mij is de toeslag volledig afhankelijk van het inkomen. Je verzekering kies je zelf en telt volgens mij ook niet mee voor de hoogte van de toeslag. Vroegah als student hield ik ook geld over omdat ik maximaal eigen risico had en de maandpremie toen minder was dan de toeslag. Nooit terug hoeven betalen.

4 likes

Oh ja dat klinkt best plausibel want ik heb een uitkering. Thanks voor de uitleg. :blush:

3 likes

Ik zou dan kijken of je wat aanvullend wil verzekeren zelfs. Fysio ofzo misschien als je dat nodig hebt? Als de toeslag nu toch kostendekkend is!

3 likes

Je kunt ook nog online een kaartje kopen! Via de site van de ns bijvoorbeeld, en volgens mij zijn daar wel meer aanbieders voor.

3 likes

Oh dat is wel slim daar zal ik later inderdaad even naar kijken.

2 likes

Pakketjes lawine begint van alle black friday aankopen. :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

De oven is kapot en ik had net zo’n gezellige monteur over de vloer, nu weet ik alles over de crisp functie en allemaal nieuwe recepten. En last but not least: de oven is weer gefixt :dancingbanana:

35 likes

Herkenbaar. Het lijkt hier net een magazijn :sweat_smile:

2 likes

Arme pakketbezorgers haha.

3 likes

Ik voel ongesteldheidskrampen. Hoop dat ik pas laat in de avond of morgen ongesteld word, want mijn date komt vnv langs en ik wil seksen.
Maar meestal word ik binnen een paar uur na die krampen ongesteld :sob:

2 likes

Wat verdrietig! Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

4 likes

Ik was net ff in de Maccie en de man die de bestellingen uitgaf was zo aanstekelijk enthousiast en vrolijk dat ik ermee besmet werd.

Wat een cutie.

26 likes

Na een weekend vol met leuke dingen doen en quality time samen, nu eindelijk even een rustig middagje. Dussss zit mijn pony weer in de verf. Het schema klopt hier nog redelijk. Dit keer is het iets meer roze dan de vorige keer. (Cerise van directions) en ik zir er aan te denken om dark tulip te gooien over de rest. :thinking:

3 likes

Nog vier weken werken en dan een week vakantie :pray:

19 likes

Heb net ff 5 minuten op mijn werk mijn ogen dichtgedaan. Kan het weer januari zijn?

3 likes

Het vooruitzicht dat ik een week kan slapen en niksen is het enige dat me momenteel uit bed krijgt :upside_down_face:

9 likes

Sameeee ik heb zo geen zin meer om op te staan sochtends. Blij als de feestdagen voorbij zijn. (Lang leven werk in/voor retail)

4 likes

Ik krijg flashbacks van de storingen en de afdelingschef die dan met jouw werkveld aan de lijn hangt :joy:

4 likes