Wat je even kwijt wil #63

Dacht heel even dat die code oranje een hoop gezeur was omdat het niet eens vriest, maar er glijdt hier net een auto in de straat tegen een boom aan. (Bestuurder is oke, zo hard ging het niet.) Echt een grote ijsbaan terwijl het dus niet vriest.

1 like

Ik kan wel begrijpen dat dit je niet lekker zit, ja. En ik snap door je vorige bericht wel dat het voor de schoonfamilie fijn en waardevol is om samen te zijn, maar ik kan er dan echt niet bij dat jij hier geen onderdeel van bent.
Je bent er natuurlijk zelf bij, maar ik zou mij wel even afvragen of dit niet iets is waar ik (vooraf) met mijn partner over moet praten, want als het eenmaal voorbij is, is het momentum wel weg (al gaat het al way verder dan alleen deze kerstdag)

5 likes

Bel de wouten!

33 likes

Ja wow het is zo erg (ik woon in Rotterdam), toen ik net naar huis liep vanaf de metro heb ik bladeren onder mn schoenen meegesleept omdat ik anders geheid onderuit ging. En dan echt cm voor cm vooruit geschuifeld :upside_down_face: heb ook zowat elke scooter en fietser onderuit zien gaan die voorbij is gekomen

4 likes

Ik lees echt elke keer dat Zelensky een “vrede-stop” wil ipv een “vredes-top”. :woozy_face:

20 likes

Haha nou gut, mijn vriend en allemaal buren staan erbij en de bestuurder is oke. Die heeft al een sleepdienst gebeld ook.

1 like

Nou, een vrede-stop heeft ie al toch

2 likes

Ik laat de details weg uiteraard maar in grote lijnen is dit wel het hele verhaal.

De situatie is nogal beladen en best wel dubbel. Mijn schoonfamilie (waaronder mijn vriend) heeft een zware en heftige periode achter de rug. Ik weet hoe moeilijk mijn schoonmoeder het op dit moment heeft. Buiten dat ik deze situatie rondom kerst bizar vind het onzin vind dat ik volgens haar om deze reden beter niet kan komen, voelt het voor mij niet goed om nu de discussie aan te gaan en er een groot ding van te maken en leg ik me er maar bij neer. Maar dit betekent niet dat het mij geen pijn doet en ben ik er best verdrietig over.

Wat mijn vriend nu gaat doen met kerst is het laatste woord nog niet over gesproken overigens. Die zit ook nogal in de knoop met de gehele situatie.

14 likes
31 likes

Hahaha kut exposed als internetboomer

3 likes

Den Haag net zo. Ook veel scooters en fietsers onderuit. Ben zelf net al lopend keihard op m’n bek gegaan :thumbsup:

2 likes

Ja maar hij wilde een wereldwijde vredestop, dus we gaan morgen België binnenvallen denk ik.

Bel de wouteeee, bel de woute!

2 likes

Dat was ik joehoe! En het ging me toen om een beetje ijzel (zoals dat er toen lag) en niet zoals nu met hele ijsbanen op wegen.

3 likes

Hier in de buurt is een 26 jarige vrouw om t leven gekomen, waarschijnlijk door de gladheid :worried:

7 likes

Ben echt bang om morgenochtend te gaan rijden eigenlijk.

1 like

Snap ik! Maar de verwachting is gelukkig dat de gladheid rond 4 uur in 't hele land over is (dan eindigt code oranje iig). Het is morgenvroeg warmer dan nu, het warmt vannacht alleen maar op ipv dat het kouder wordt.

2 likes

Oh dat had ik even gemist! Fijn. We gingen net even door de tuin lopen omdat het eruit zag als een schaatsbaan en dat was het ook🤡

2 likes

Ik hoef gelukkig niet de weg op nu maar opende net de kaart op mijn telefoon en zoveel wegen kleuren geel door ongelukken die er gebeurd zijn :open_mouth: hopelijk gaat het snel dooien!

3 likes