Wat je even kwijt wil #63

Ik heb de eerste keer verdekt opgesteld gestaan en gekeken hoe andere mensen het deden hahaha

8 likes

Dat is een veel betere aanpak ja :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ze hebben zich gewoon goed op social media geprofileerd. De hype zelf komt zeker niet door de koeken.

5 likes

Er komen zo kijkers voor mijn appartement en ik ben er op de een of andere manier echt vet nerveus voor…

3 likes

Ik kan me echt niet meer motiveren om iets voor werk te doen.

6 likes

Ik ben thuis aan het werken (spoiler alert: het kon toch wel) en dit is zooo fijn

38 likes

Ik vergeet soms dat dit niet over je oude bijbaan gaat :bike: en dan zit ik altijd even van :question: :thinking::woman_facepalming:t4:

6 likes

Ik wilde net hetzelfde typen, gelukkig werk ik thuis maar het is wel vervelend want heb een lange to do lijst.

Ik heb geen enorme to-do list, maar wel wat dingen die ik opzicht kan doen, maar omdat bijna iedereen de komende twee weken weg is voel ik totaal geen druk.

Hahah 1 van mijn 28 oude bijbaantjes. Ik ging dinsdag eten met mijn flatgenoten en ik had het over mijn werk en zij zeiden ook, welk werk nu weer? Hahaha
Maar ik werk nu dus gewoon 36 uur onder contract ergens :sunglasses:

24 likes

Ongevraagde tip, maar kijk ook naar een rechtsbijstandverzekering.

Ughhh ik ben echt voor de zoveelste keer ziek. Was heel benauwd en dacht dat het daar wel bij zou blijven, maar heb nu ook nog koorts en ben gewoon compleet uitgeput. En ik voel me zo zo zo alleen :frowning: was een week ziek, 4 dagen gewerkt en nu al weer bijna een week ziek dus ik ben ook al wel lang alleen. Maar ik durf dus ook niet naar m’n ouders te gaan om daar ziek te zijn omdat ik ze niet wil aansteken met deze helse griep. Maar dat betekent dat ik dus met kerst wss alleen in bed lig en ik voor mezelf moet zorgen :disappointed_relieved:

8 likes

Ik vroeg mijn moeder of mijn ouders kerstavond hier wilde komen. Kijken naar het kerstspel (twee kinderen van een vriendin doen mee) en daarna lekker eten.

Dit was vroeger echt het kerstmoment. Met mijn moeder naar de kerk en thuis had mijn vader de tegel gedekt voor de broodmaaltijd.

Maar ze willen niet :pensive:

Nou dan gaan wij kerstavond en 1e kerstdag lekker met zijn drieƫn vieren hoe wij het willen!
(In ieder geval wel naar het kerstspel)

19 likes

Ik ga echt stuk. Om het jaar af te sluiten zoek ik altijd de leukste wetenschappelijke artikelen op en schrijf ik er een stukje over voor m’n collega’s. Dit jaar is echt een geweldig artikel.

ā€œ The effect of having Christmas dinner with in-laws on gut microbiota compositionā€

Je poep ziet er anders uit wanneer je bij je schoonfamilie gaat eten deze kerst. :slight_smile: Mijn advies is om dit onder de boom te leggen en het iemand cadeau te doen.

32 likes

Overal waar ik kom zijn er accordeonisten die heel slecht kerstliedjes spelen :cry:

1 like

Binnen nu en een paar uur komt mijn secret santa pakket. Zo benieuwd, er kwamen al hele leuke pakketten voorbij. :santa:

10 likes

hahahaha, wat een top artikel. Echt een goede reden om niet naar je schoonouders te gaan ook. ““Volgens dit artikel is eten bij jullie potentieel slecht voor mij““

4 likes

Ik ben vandaag thuis aan het werk maar ik krijg zo weinig gedaan. Hoe heb ik dit 2 jaar wel kunnen op brengen

2 likes

44 likes

Ik moet om 5 uur voor 2 uurtjes naar het werk voor een overleg op mijn vrije dag en nu is mijn hele dag verpest. Zit nu gewoon te wachten tot ik weg kan :roll_eyes:

2 likes