Wat je even kwijt wil #63

hun taal :heart:

3 likes

Kijk nou wat we kregen van Duitse vrienden. (Wonen nu in Nederland)
Ik kan het helaas niet proeven (gluten) maar ben benieuwd wat mijn man en dochter hiervan vinden.

16 likes

Ja dat is echt het beste systeem voor broodjes. Want na dit onafhankelijke onderzoek kan ik concluderen dat de meeste mensen hun tengels gebruiken ipv de tang

7 likes

Ik heb een roman geschreven en deze gaat gewoon gepubliceerd worden bij een uitgeverij??

Ik geloof het zelf nog niet eens. Heb het ook nog maar aan een handjevol mensen verteld omdat het zo onwerkelijk voelt

197 likes

Omg een roman is zo cool, nog cooler dan die zonnebril van je

10 likes

Als die roman een forumtrend zou worden net zoals die zonnebril dan zou ik een gelukkig mens zijn haha

34 likes

Wat leuk! Kan je al een beetje kwijt waar het over gaat?

5 likes

forumdrama hoop ik

21 likes

Een sleutelroman? :eek:

6 likes

ZO LEUK!!! en lief ook. Grappig dat je hier dan aan moet denken. :joy:
Ben benieuwd wat ze er van vinden.

2 likes

Ik ben super chagrijnig vandaag en zou zo graag iemand hoeken. Maar niemand is irritant genoeg om dat te doen :cry:

7 likes

Hier niet en daarnaast regent het hier nu.

2 likes

Ik vind het irritant dat jij niet irritant genoeg doet boem

2 likes

‘vroeger’ moest ik altijd lachen om die snuggle van Tellsell. ‘ha ha wie koopt dat nou. Wat is dat nou weer voor een ding’
Nu zie ik in de folder van de Aldi van ak week z’n fleecedeken met mouwen en ik denk alleen maar : goals.

9 likes

Er stond net iemand voor de deur van de postcode loterij met een gratis lot? Tenminste dat zei hij. Gebeurt dat wel eens of is dit heel sus?

Waarschijnlijk als je het geaccepteerd had kreeg je één gratis lot maar zit je ook vast aan een lidmaatschap van minstens een jaar of zo.

5 likes

Jah wat @anon37686689 zegt, 1 lot gratis bij een abonnement

Ze brachten het als een eenmalige prijs voor onze buurt en ik hoefde geen lid te zijn. Hij belde later ook nog aan. Beetje creepy vibes.

2 likes

Dan moet binnen zoveel tijd weer contact opnemen dat je geen lid wilt zijn geloof ik. Anders ben je dat alsnog.

https://faq.postcodeloterij.nl/topic/3jKuEK5fHpj2Cmgh3/article/R5PbrwTwBbytDzruQ
Als je in een van de dorpen of steden in deze lijst woont was het waarschijnlijk legit

1 like