uiteraard niet eens met het beleid was ze moeten uitvoeren
maar wel shout out naar DUO klantenservice, capabele mensen die me altijd snel helpen terwijl ik vaak degene ben die te laat/laks was met dingen regelen
uiteraard niet eens met het beleid was ze moeten uitvoeren
maar wel shout out naar DUO klantenservice, capabele mensen die me altijd snel helpen terwijl ik vaak degene ben die te laat/laks was met dingen regelen
Soms zeg ik ook echt dingen tegen klanten zonder na te denken⌠Zegt zoân gast net: ja is voor mijn moeder. Ze is wel goed met planten denk ik. Ik: nou ja, ze heeft jou ook in leven gehouden toch. Dus een plant zal ook wel goed komen.
dit is toch fantastisch
yesssss mijn man is vanavond weg voor een kerstborrel van zijn werk en ik zit thuis te wachten op pakketjes dus kan niet ECHT NIET naar de supermarkt voor boodschappen
dus ik bestel verse pasta van de italiaan
en fuck it, heb er gewoon vers brood uit de oven met gorgonzola bijbesteld
living the life
Ik sluit me aan bij iedereen die ziek is hier. Zelf ook al een paar weken geleden ziek en nu gewoon weer?? Vorige keer duurde het ook echt super lang, dat heb ik nooit. Niks meer gewend na twee jaar mondkapjes zeker. Wel super kut qua timing, want het zou de eerste kerst samen met mijn vriend worden en we gaan op vakantie. Dus beter duurt het niet zo mega lang als de vorige keer, en krijgt hij niks.
Wel een positief puntje: ik hoef nu morgen niet de heltocht terug uit mijn werk te maken, waarbij ik me panisch fietsend naar huis probeer te begeven terwijl ik schrik van elk geluidje omdat ik zĂł bang ben voor vuurwerk en ze het in mijn (zogenaamd vuurwerkvrije) stad altijd fantastisch vinden om te doen alsof het oudjaarsavond is als de kerstvakantie begint.
Ik ben door de laatste ronde heen van een kut-sollicitatie-procedure YES I DID IT. Jemig wat een bevalling haha maar ben wel heeeeeeel blij want wilde de baan heel graag. Is voor het eerst dat ik echt een soort stap maak in mijn carrière en ben best wel trots dat het is gelukt Ik ga vanavond lekker een wijntje drinken en chill-avond houden met mân hond met chips en frietjes om het te vieren!
Kijk nou wat we kregen van Duitse vrienden. (Wonen nu in Nederland)
Ik kan het helaas niet proeven (gluten) maar ben benieuwd wat mijn man en dochter hiervan vinden.
Ja dat is echt het beste systeem voor broodjes. Want na dit onafhankelijke onderzoek kan ik concluderen dat de meeste mensen hun tengels gebruiken ipv de tang
Ik heb een roman geschreven en deze gaat gewoon gepubliceerd worden bij een uitgeverij??
Ik geloof het zelf nog niet eens. Heb het ook nog maar aan een handjevol mensen verteld omdat het zo onwerkelijk voelt
Omg een roman is zo cool, nog cooler dan die zonnebril van je
Als die roman een forumtrend zou worden net zoals die zonnebril dan zou ik een gelukkig mens zijn haha
Wat leuk! Kan je al een beetje kwijt waar het over gaat?
forumdrama hoop ik
Een sleutelroman?
ZO LEUK!!! en lief ook. Grappig dat je hier dan aan moet denken.
Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Ik ben super chagrijnig vandaag en zou zo graag iemand hoeken. Maar niemand is irritant genoeg om dat te doen
Hier niet en daarnaast regent het hier nu.
Ik vind het irritant dat jij niet irritant genoeg doet boem
âvroegerâ moest ik altijd lachen om die snuggle van Tellsell. âha ha wie koopt dat nou. Wat is dat nou weer voor een dingâ
Nu zie ik in de folder van de Aldi van ak week zân fleecedeken met mouwen en ik denk alleen maar : goals.